mooi topic voor in klaagbaak... of nietquote:op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef 2609 het volgende:
muziek op websites is stom als ik muziek zit te luisteren
open jij dan ik kan niet meer posten daarquote:op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef quistis het volgende:
[..]
mooi topic voor in klaagbaak... of niet![]()
geen gerommel hier in dit topic. gaat alleen over die puzzels.quote:op donderdag 19 januari 2006 12:00 schreef 2609 het volgende:
[..]
open jij dan ik kan niet meer posten daar![]()
*zucht* ik snap er echt helemaal niks vanquote:op donderdag 19 januari 2006 12:09 schreef phystick het volgende:
hint... " your end starts here " geniaal
stopquote:op donderdag 19 januari 2006 12:14 schreef nvido het volgende:
je moet in de broncode kijken , onder het plaatje , in het plaatje , en natuurlijk in de adresbalk.
daar staat start , tegenovergestelde van start = ?
eerder end. maar wat moet je daar dan mee??quote:
haal t antwoord van 1 dan ff snel weg..quote:op donderdag 19 januari 2006 12:38 schreef flibble het volgende:
nouweh, ik geef het op. puzzels waar ik de bedoeling niet van begrijp krijg ik toch nooit opgelost. succes!!![]()
welk antwoord? ik weet geen enkel antwoord.quote:op donderdag 19 januari 2006 12:41 schreef floepsje het volgende:
[..]
haal t antwoord van 1 dan ff snel weg..
je hebt het antwoord op 1 al gevonden, al heb je dat zelf niet eens doorquote:op donderdag 19 januari 2006 12:44 schreef flibble het volgende:
[..]
welk antwoord? ik weet geen enkel antwoord.
quote:op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef blumchen het volgende:
ik kom echt niet uit 3... kan iemand me ff helen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel je end? ja maar wat moet ik daar dan mee doen? ik bedoel, hoe kom ik bij de volgende puzzel??quote:op donderdag 19 januari 2006 12:47 schreef floepsje het volgende:
[..]
je hebt het antwoord op 1 al gevonden, al heb je dat zelf niet eens door![]()
quote:op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef floepsje het volgende:
[..]ja, zo ver was ik ook.. maar wat dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
je moet start veranderenquote:op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef flibble het volgende:
[..]
bedoel je end? ja maar wat moet ik daar dan mee doen? ik bedoel, hoe kom ik bij de volgende puzzel??
ok, dan heeft dat hele plaatje er dus niks mee te maken.quote:
jawel, daar staat in waar je het moet veranderenquote:op donderdag 19 januari 2006 13:01 schreef flibble het volgende:
[..]
ok, dan heeft dat hele plaatje er dus niks mee te maken.![]()
ooooohw op die manier.quote:op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef blumchen het volgende:
[..]
jawel, daar staat in waar je het moet veranderen
quote:op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef blumchen het volgende:
ik kom echt niet uit 3... kan iemand me ff helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef flibble het volgende:
kan iemand me de eerste twee woorden of zo geven van 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:10 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Blumchen op 19-01-2006 13:33:37 ]And if you want love, We'll make it
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.......Signature-loos......
quote:
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:31 schreef even het volgende:
[..]
jaoh haha ik had t over nr 2...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hintje?quote:op donderdag 19 januari 2006 13:31 schreef phystick het volgende:
hehe, eindelijk bij nr3, achteraf gezien was nr2 wel erg makkelijk
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:31 schreef flibble het volgende:
[..]
oh haha ik had t over nr 2...![]()
[..]
hintje?![]()
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:35 schreef phystick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:37 schreef flibble het volgende:
[..]dat is als je klikt, met de rechter muis knop, en dan paginabrom bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you want love, We'll make it
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:37 schreef flibble het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nr. 4![]()
tellenquote:op donderdag 19 januari 2006 13:45 schreef irisvrede het volgende:
ik ben bij de 2de nu
ik heb in de bron: een of andere rijtje getallen gezien en in het plaatje zie ik een aantal letters waaronder een o een 1 staat.
maar ja wat nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
zoiets doe ik al. maar als ik 1 bij o laat beginnen komt het niet uit dus dat klopt niet.quote:op donderdag 19 januari 2006 13:47 schreef phystick het volgende:
elk getal hoort bij een letter
je begint bij 1 en gaat dan met de klok mee.quote:op donderdag 19 januari 2006 13:51 schreef irisvrede het volgende:
[..]
zoiets doe ik al. maar als ik 1 bij o laat beginnen komt het niet uit dus dat klopt niet.
als ik links of rechtsom ga beginnend bij o krijg ik ook niks
dus ergens zit dus een denk fout
moet ik de getallen ook nog huzzelen?
nee ik ben er ook mee aan het ploeteren...quote:op donderdag 19 januari 2006 13:56 schreef blumchen het volgende:
hey, en heeft iemand 4 al..?
iemand anders misschien een hint?quote:op donderdag 19 januari 2006 13:57 schreef flibble het volgende:
[..]
nee ik ben er ook mee aan het ploeteren...![]()
je moet iets in google opzoeken maar ik weet alleen niet watquote:op donderdag 19 januari 2006 13:57 schreef flibble het volgende:
[..]
nee ik ben er ook mee aan het ploeteren...![]()
selecteer eens een spoiler...dan zie je tekst verschijnenquote:op donderdag 19 januari 2006 13:58 schreef natha- het volgende:
iemand een hint voor 3, en wtf is die spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
ben er ook mee bezig, weet alleen wel dat "veritas et aequitas" truth and justice betekend. verder kom ik ook nietquote:op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef blumchen het volgende:
[..]
iemand anders misschien een hint?
ja nou ik denk dus dat je veritas et aequitas moet opzoeken, maar ik kom niet echt veel verder..quote:op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef guidow het volgende:
[..]
je moet iets in google opzoeken maar ik weet alleen niet wat
jaquote:op donderdag 19 januari 2006 14:01 schreef phystick het volgende:
[..]
ben er ook mee bezig, weet alleen wel dat "veritas et aequitas" truth and justice betekend. verder kom ik ook niet
zo te horen doe je het goed...quote:op donderdag 19 januari 2006 14:02 schreef irisvrede het volgende:
goed ik begin net je bij de o omdat dat daar een 1 onderstaat vervolgens pak ik cijfer 4 dat is het eerste cijfer of moet ik het uitroepteken ook nog meenemen
is het een beetje bestaand woord want tot nu toe krijg ik onzin
een woord vormen van de letters. het zijn 8 letters. d........quote:op donderdag 19 januari 2006 14:01 schreef #ANONIEM het volgende:
nope, ik kom er echt niet uit..quote:op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef flibble het volgende:
iemand al wat meer geluk met 4 gehad? ik snap 'm nog steeds niet...
ik ook nietquote:op donderdag 19 januari 2006 14:11 schreef blumchen het volgende:
[..]
nope, ik kom er echt niet uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
je moet het antwoord in de plaats van start ztten van de urlquote:op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef maikuuul het volgende:
wtf is dit :/ ik kom niet eens langs de eerste
zie broncodequote:op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef plopje het volgende:
en ik kom niet uit de 2de :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil je weten welke:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
haha ik ook! ik zag de link met die film al snel maar ik had niet verwacht dat dat het antwoord zou zijn...quote:op donderdag 19 januari 2006 14:25 schreef guidow het volgende:
ik had het antwoord op puzzel 4 al ingetypt een keer alleen verkeerd geschreven![]()
quote:op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef irisvrede het volgende:
is het nu wel of niet een bestaand woord.bijna goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ! hoeft er niet bij
ik had hem al ingetypt alleen de s vergetenquote:op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef flibble het volgende:
[..]
haha ik ook! ik zag de link met die film al snel maar ik had niet verwacht dat dat het antwoord zou zijn...
is het nu wel of niet een bestaand woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
doet ie nog niksquote:op donderdag 19 januari 2006 14:28 schreef phystick het volgende:
[..]
bijna goedmaar die ! hoeft er niet bij
is het nu wel of niet een bestaand woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
zelfdequote:op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef natha- het volgende:
okee, op naar 5 :-) helemaal leuk!
als je de ! weglaat en 1 letter veranderd heb je het woordt goed. ook moet je er wel .html achterzettenquote:op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef irisvrede het volgende:
[..]
doet ie nog niksik heb denk ik nu alle combinaties geprobeerd met de letters en ik word er een beetje gaar van
heb zelfs het html weggelaten maar dat moet volgens mij weer niet
quote:op donderdag 19 januari 2006 14:33 schreef guidow het volgende:
bij 5 moet je overleven maar hoe?
quote:op donderdag 19 januari 2006 14:35 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
ja iddquote:op donderdag 19 januari 2006 14:33 schreef guidow het volgende:
bij 5 moet je overleven maar hoe?
ahzo, je dan kon ik blijven wachten totdat het scherm verder gingquote:op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef guidow het volgende:
[..]
je moet het antwoord in de plaats van start ztten van de url
naja je komt er iig een pagina verder mee..quote:op donderdag 19 januari 2006 14:39 schreef guidow het volgende:
bij 5 moet je helemaal niet overleven. dat heeft er niks mee te maken
quote:op donderdag 19 januari 2006 14:39 schreef guidow het volgende:
bij 5 moet je helemaal niet overleven. dat heeft er niks mee te maken
quote:op donderdag 19 januari 2006 14:40 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]in je antwoord komt geen survive voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
dus jij weet het antwoord al? ps ff spoiler tags gebruikenquote:op donderdag 19 januari 2006 14:42 schreef guidow het volgende:
[..]
in je antwoord komt geen survive voor
zoek je antwoord zelf opquote:op donderdag 19 januari 2006 14:43 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
dus jij weet het antwoord al? ps ff spoiler tags gebruiken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
scheitlaarsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
quote:op donderdag 19 januari 2006 14:46 schreef guidow het volgende:
[..]gefeliciteer
is dat zo..? ik zie t verschil nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you want love, We'll make it
quote:op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef guidow het volgende:
[..]
scheitlaarshet spijt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...klussen...
wel in de broncodequote:op donderdag 19 januari 2006 14:49 schreef blumchen het volgende:
[..]
is dat zo..? ik zie t verschil nie![]()
het zelfde staat in ff hoorquote:
quote:op donderdag 19 januari 2006 14:46 schreef guidow het volgende:
[..]gefeliciteer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
quote:op donderdag 19 januari 2006 14:51 schreef flibble het volgende:
[..]internet explorer en firerfoxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
ok hoe open je de ene en hoe de andere?quote:op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
waaaaaaaaa ik wordt gek ik zie het gewoon echt niet bij deze!! het verschil tussen ie en ff is dat ik bij ie ook een heel lulverhaal over function en style krijg enzo
hey, help eens ff bij 6 danquote:op donderdag 19 januari 2006 14:54 schreef nvido het volgende:
ben nog steeds bij nr.7 heb er al 4 uur aan besteedt.
quote:op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef nvido het volgende:
dat is die met die bomen met die wormhole ?
wormhole??quote:op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef nvido het volgende:
dat is die met die bomen met die wormhole ?
wat heb ik gedaan?quote:op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef natha- het volgende:
en bedankt guidow! :-)
ja, zover was ik ook al..quote:op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef nvido het volgende:
kijk ook in het begin , daar staat dus play , credits & tips
als je bij die tips kijkt , staan ook genoeg aanwijzingen.
die aanwijzingen stellen niks voor bij nr 6. ik kom er echt niet uit!quote:op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef nvido het volgende:
kijk ook in het begin , daar staat dus play , credits & tips
als je bij die tips kijkt , staan ook genoeg aanwijzingen.
quote:op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef voreg het volgende:
spoiler 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
quote:op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enschede. Onze stad! Ons domein!
dat staat er bij mij helemaal niet!quote:op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef nvido het volgende:
er staat in de source : broncode : take the bright side. de verlichte kant dus.
en verder staat er :
oke stranger, here's the deal:
1: work back numbers...
2: work basic alt...
3: go further letters..
any questions?
nog andere tips die we nog niet hadden?quote:op donderdag 19 januari 2006 15:00 schreef nvido het volgende:
er staat in de source : broncode : take the bright side. de verlichte kant dus.
en verder staat er :
oke stranger, here's the deal:
1: work back numbers...
2: work basic alt...
3: go further letters..
any questions?
ga eens met je muis over die tekstquote:op donderdag 19 januari 2006 15:12 schreef donald_dick het volgende:
ik kom niet eens voorbij de story.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pokke puzzel
quote:op donderdag 19 januari 2006 15:18 schreef voreg het volgende:
level 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pokke puzzelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de vraagtekens weet ik niet___
{o,o}
|)__)
-"-"-
zo doe ik het ook en dit krijg ik er dan uit:quote:op donderdag 19 januari 2006 15:25 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
bv de eerst is e0 dus 5 en 0 dus alt 50 dat is 2 klopt dit? ben ik zo goed bezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel niet goed zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
quote:op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef natha- het volgende:
donald_dick: er zijn al flink wat hints gegeven, maar focus je op de rode letters en laat haste erbuiten ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
ga doorquote:op donderdag 19 januari 2006 15:38 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
ik probeer ook de linkerbalk erbij te betrekken maar dat wil nog niet echt
nee alt 55 (ee dus) is 7 7 staat voor de letter gquote:op donderdag 19 januari 2006 15:44 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
maar alt letters bestaan toch altijd uit 3 nummers? dan blijf je altijd over met een raar tekentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
quote:op donderdag 19 januari 2006 15:46 schreef flibble het volgende:
jaaaa ik heb nr 6!!!
nou 7, kijk bij de tips en hij is niet makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
{o,o}
|)__)
-"-"-
{o,o}
|)__)
-"-"-
quote:op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef natha- het volgende:
en weeeeer bedankt guidow! *knuf* :-) op naar 7
quote:op donderdag 19 januari 2006 15:58 schreef guidow het volgende:ja zo ver was ik ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
duh!! wat ben ik een domme idioot zeg!!!quote:op donderdag 19 januari 2006 16:01 schreef natha- het volgende:
krijnskiekjes.tk: wat is de 13e letter van t alfabet? dit is je eerste letter.....
geen ideequote:op donderdag 19 januari 2006 16:05 schreef guidow het volgende:
wat betekent apollo?
kom ff op msnquote:op donderdag 19 januari 2006 16:13 schreef voreg het volgende:
ik zal wel knettergek zijn maar ik kom echt niet uit 6
dan weet iedereen het: ga naar www.e-messenger.net en meld je daar aan. iis ook een soort msnquote:op donderdag 19 januari 2006 16:15 schreef voreg het volgende:
ik zit op m'n werk dus dat kan niet en thuis heb ik geen internet en je kan het gewoon hier in spoilers plaatsen
moeten ze het maar niet lezenquote:op donderdag 19 januari 2006 16:17 schreef guidow het volgende:
[..]
dan weet iedereen het: ga naar www.e-messenger.net en meld je daar aan. iis ook een soort msn
ok maar niet volledigquote:op donderdag 19 januari 2006 16:20 schreef voreg het volgende:
[..]
moeten ze het maar niet lezen. het staat dan in spoilers dus dan kies je er zelf voor en ik ga niet msnen op mn werk. fok vind ik nog daarentoe
{o,o}
|)__)
-"-"-
quote:op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef nvido het volgende:
je pakt de rechter kant.
work back numbers. > letters worden cijfers.
die cijfers heb je. druk je alt in + cijfers. en dat worden weer woorden.
ohw ik dacht dat jij die al had!quote:op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef guidow het volgende:
iemand nog hints of tips voor 7?
quote:op donderdag 19 januari 2006 16:21 schreef flibble het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
lekker belangrijk, ga daar dan heen en loop hier niet te zeikenquote:op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef swiffmeister het volgende:
verkapte notpron rip-off
www.notpron.com = veel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik kom er nog niet langs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
quote:op donderdag 19 januari 2006 16:27 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:heb ze allemaal uitgeprobeerd, niks werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
je bedoelt neem ik aan de 12 bekende? want er zijn er nog veeeeeel meerquote:op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef flibble het volgende:
[..]
heb ze allemaal uitgeprobeerd, niks werkt.
ohw ja, ff niet aan gedacht....quote:op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
je bedoelt neem ik aan de 12 bekende? want er zijn er nog veeeeeel meer
waarom moet je de streepjes dan weghalen?quote:op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef guidow het volgende:
als je de letters van "good apollo" wegstreeps en je maakt van de letters die in wingdings stonde morse en je streept de streepjes door houd je deze letters over: hsiqsknsxqjwnnveet alleen ik weet niet wat ik er mee moet
quote:op donderdag 19 januari 2006 16:37 schreef flibble het volgende:
[..]
waarom moet je de streepjes dan weghalen?
jij houdt niet zo van spoilers heh?
{o,o}
|)__)
-"-"-
quote:op donderdag 19 januari 2006 16:40 schreef flibble het volgende:nevermind ik zie zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
quote:op donderdag 19 januari 2006 16:42 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
geen ideequote:op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef natha- het volgende:
frl66kk, wat bedoelen ze toch?! :-)
je moet zeg maar steeds een woord raden en die op de plek zetten waar nu 'start' staat. dat woord moet je zien te raden mbv het plaatje, de teksten, hints enz.quote:op donderdag 19 januari 2006 19:06 schreef isos het volgende:
echt frustrerend... ik heb echt geen idee wat hier nou de bedoeling is... ik open de site, kjik onder hints, vat het niet, en druk op start. dan krijg ik een scherm met een vage tekst... en dan...? (domme vragen bestaan niet, domme fokusers wel...).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enschede. Onze stad! Ons domein!
quote:op donderdag 19 januari 2006 19:25 schreef nvido het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
dat had ik vanmiddag ook wel , maar waar moet je die coördinaten dan invullen.quote:op donderdag 19 januari 2006 19:36 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
mmmm een planeet/ meteoriet.... het heeft wel allemaal met de ruimte te maken. zouden die nummers onderin een soort van coordinaten zijn ofzo? of een sterrenbeeld?
dat was een a van apolloquote:op donderdag 19 januari 2006 19:41 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
mmm in het logo van de apollo 3 (ruimteschip) zit dus ook zo'n v als je bij het begin van dit spel ziet.....
{o,o}
|)__)
-"-"-
die gasten zijn ouder dan mijquote:op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef nvido het volgende:
en het leukste is dat die lui die het gemaakt hebben jonger , over het algemeen , zijn dan de meeste hier @ fok : http://members.home.nl/ramsa/credits.html
en nl zijn , loller
zelfde hier hoorquote:
knap om de antwoorden niet uit te lekkenquote:op donderdag 19 januari 2006 20:08 schreef nvido het volgende:
[..]
zelfde hier hoorben ook jonger dan al die lui zijn. maargoed , toch knap om op dat soort puzzels te komen op zo'n leeftijd
heb ik ook al geprobeert, bij mij kwam er niks uit.quote:op donderdag 19 januari 2006 20:25 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
ik zit nu in photoshop met het plaatje voor me en probeer erachter te komen of er een systeem of logika in de letters zit.
die kreeg ik ook toen ik bij nr 2 iets intypte dus dat is denk ik niet van toepassing hierquote:op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef guidow het volgende:
[..]
heb ik ook al geprobeert, bij mij kwam er niks uit.
ik heb al wel gezien dat ze iets willen verbergen: http://members.home.nl/ramsa/ignorance/
wat een broekies zeg!quote:op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef nvido het volgende:
en het leukste is dat die lui die het gemaakt hebben jonger , over het algemeen , zijn dan de meeste hier @ fok
je hebt het antwoord al gegeven!quote:op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef isos het volgende:
wtf is 4 nou.... veritas et aequitas = truth and justice en komt voor in the boondock saints, dan escape... yes... but remember, a saint doesn't have to run away, for he remains innocent
hm ik zie 't nie, tip???
van die wingdings die twee keer achter elkaar staan drie maken, dus dan wordt het 666 en kkk? zoiets?quote:op donderdag 19 januari 2006 20:52 schreef schteban het volgende:
oke, hier een spoiler voor jullie puzzelaars: leg de link tussen de naam van het plaatje en de wingdings...sorry..
heb ik niet!!quote:op donderdag 19 januari 2006 20:58 schreef schteban het volgende:
oke, andere techniet ->word
quote:op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef schteban het volgende:
geen nood, het kan ook in wordpad!
quote:op donderdag 19 januari 2006 21:07 schreef natha- het volgende:
opgeteld is het 51....make me three....hmmmmm
quote:op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef guidow het volgende:
jfl66kk --> 10-6-12+ 6- 6+11=3
ja, spelfouten.quote:op donderdag 19 januari 2006 21:06 schreef guidow het volgende:
als je in google op slaughterd zoekt vind je ook dingen
ik heb het toch al gezegdquote:op donderdag 19 januari 2006 21:09 schreef schteban het volgende:
jongens, (en dame uiteraard) jullie denken echt te moeilijk.
wingdings->makemethree
yo, vind je t gek, we zijn al 9 uur bezigquote:op donderdag 19 januari 2006 21:09 schreef schteban het volgende:
jongens, (en dame uiteraard) jullie denken echt te moeilijk.
wingdings->makemethree
ok sorry,quote:op donderdag 19 januari 2006 21:12 schreef schteban het volgende:
sorry, ik typte voordat het refreshed was
ik niet...quote:op donderdag 19 januari 2006 21:13 schreef schteban het volgende:
en waar je moet beginnen hadden jullie dacht ik zelf al een hint voor
quote:op donderdag 19 januari 2006 21:19 schreef mastertje het volgende:
kan iemand me 3 nog even paassen? merci.
{o,o}
|)__)
-"-"-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. idd, als je googles op good apollo, vind je "i'm burning star iv"Jup, Jigsaw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op naar 8!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |