mooi topic voor in klaagbaak... of nietquote:op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef 2609 het volgende:
muziek op websites is stom als ik muziek zit te luisteren
open jij dan ik kan niet meer posten daarquote:op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef quistis het volgende:
[..]
mooi topic voor in klaagbaak... of niet![]()
geen gerommel hier in dit topic. gaat alleen over die puzzels.quote:op donderdag 19 januari 2006 12:00 schreef 2609 het volgende:
[..]
open jij dan ik kan niet meer posten daar![]()
*zucht* ik snap er echt helemaal niks vanquote:op donderdag 19 januari 2006 12:09 schreef phystick het volgende:
hint... " your end starts here " geniaal
stopquote:op donderdag 19 januari 2006 12:14 schreef nvido het volgende:
je moet in de broncode kijken , onder het plaatje , in het plaatje , en natuurlijk in de adresbalk.
daar staat start , tegenovergestelde van start = ?
eerder end. maar wat moet je daar dan mee??quote:
haal t antwoord van 1 dan ff snel weg..quote:op donderdag 19 januari 2006 12:38 schreef flibble het volgende:
nouweh, ik geef het op. puzzels waar ik de bedoeling niet van begrijp krijg ik toch nooit opgelost. succes!!![]()
welk antwoord? ik weet geen enkel antwoord.quote:op donderdag 19 januari 2006 12:41 schreef floepsje het volgende:
[..]
haal t antwoord van 1 dan ff snel weg..
je hebt het antwoord op 1 al gevonden, al heb je dat zelf niet eens doorquote:op donderdag 19 januari 2006 12:44 schreef flibble het volgende:
[..]
welk antwoord? ik weet geen enkel antwoord.
quote:op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef blumchen het volgende:
ik kom echt niet uit 3... kan iemand me ff helen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel je end? ja maar wat moet ik daar dan mee doen? ik bedoel, hoe kom ik bij de volgende puzzel??quote:op donderdag 19 januari 2006 12:47 schreef floepsje het volgende:
[..]
je hebt het antwoord op 1 al gevonden, al heb je dat zelf niet eens door![]()
quote:op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef floepsje het volgende:
[..]ja, zo ver was ik ook.. maar wat dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
je moet start veranderenquote:op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef flibble het volgende:
[..]
bedoel je end? ja maar wat moet ik daar dan mee doen? ik bedoel, hoe kom ik bij de volgende puzzel??
ok, dan heeft dat hele plaatje er dus niks mee te maken.quote:
jawel, daar staat in waar je het moet veranderenquote:op donderdag 19 januari 2006 13:01 schreef flibble het volgende:
[..]
ok, dan heeft dat hele plaatje er dus niks mee te maken.![]()
ooooohw op die manier.quote:op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef blumchen het volgende:
[..]
jawel, daar staat in waar je het moet veranderen
quote:op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef blumchen het volgende:
ik kom echt niet uit 3... kan iemand me ff helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef flibble het volgende:
kan iemand me de eerste twee woorden of zo geven van 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:10 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Blumchen op 19-01-2006 13:33:37 ]And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.......Signature-loos......
quote:
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:31 schreef even het volgende:
[..]
jaoh haha ik had t over nr 2...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hintje?quote:op donderdag 19 januari 2006 13:31 schreef phystick het volgende:
hehe, eindelijk bij nr3, achteraf gezien was nr2 wel erg makkelijk
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:31 schreef flibble het volgende:
[..]
oh haha ik had t over nr 2...![]()
[..]
hintje?![]()
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:35 schreef phystick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |