mooi topic voor in klaagbaak... of nietquote:op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef 2609 het volgende:
muziek op websites is stom als ik muziek zit te luisteren
open jij dan ik kan niet meer posten daarquote:op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef quistis het volgende:
[..]
mooi topic voor in klaagbaak... of niet![]()
geen gerommel hier in dit topic. gaat alleen over die puzzels.quote:op donderdag 19 januari 2006 12:00 schreef 2609 het volgende:
[..]
open jij dan ik kan niet meer posten daar![]()
*zucht* ik snap er echt helemaal niks vanquote:op donderdag 19 januari 2006 12:09 schreef phystick het volgende:
hint... " your end starts here " geniaal
stopquote:op donderdag 19 januari 2006 12:14 schreef nvido het volgende:
je moet in de broncode kijken , onder het plaatje , in het plaatje , en natuurlijk in de adresbalk.
daar staat start , tegenovergestelde van start = ?
eerder end. maar wat moet je daar dan mee??quote:
haal t antwoord van 1 dan ff snel weg..quote:op donderdag 19 januari 2006 12:38 schreef flibble het volgende:
nouweh, ik geef het op. puzzels waar ik de bedoeling niet van begrijp krijg ik toch nooit opgelost. succes!!![]()
welk antwoord? ik weet geen enkel antwoord.quote:op donderdag 19 januari 2006 12:41 schreef floepsje het volgende:
[..]
haal t antwoord van 1 dan ff snel weg..
je hebt het antwoord op 1 al gevonden, al heb je dat zelf niet eens doorquote:op donderdag 19 januari 2006 12:44 schreef flibble het volgende:
[..]
welk antwoord? ik weet geen enkel antwoord.
quote:op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef blumchen het volgende:
ik kom echt niet uit 3... kan iemand me ff helen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel je end? ja maar wat moet ik daar dan mee doen? ik bedoel, hoe kom ik bij de volgende puzzel??quote:op donderdag 19 januari 2006 12:47 schreef floepsje het volgende:
[..]
je hebt het antwoord op 1 al gevonden, al heb je dat zelf niet eens door![]()
quote:op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef floepsje het volgende:
[..]ja, zo ver was ik ook.. maar wat dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
je moet start veranderenquote:op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef flibble het volgende:
[..]
bedoel je end? ja maar wat moet ik daar dan mee doen? ik bedoel, hoe kom ik bij de volgende puzzel??
ok, dan heeft dat hele plaatje er dus niks mee te maken.quote:
jawel, daar staat in waar je het moet veranderenquote:op donderdag 19 januari 2006 13:01 schreef flibble het volgende:
[..]
ok, dan heeft dat hele plaatje er dus niks mee te maken.![]()
ooooohw op die manier.quote:op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef blumchen het volgende:
[..]
jawel, daar staat in waar je het moet veranderen
quote:op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef blumchen het volgende:
ik kom echt niet uit 3... kan iemand me ff helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef flibble het volgende:
kan iemand me de eerste twee woorden of zo geven van 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:10 schreef krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Blumchen op 19-01-2006 13:33:37 ]And if you want love, We'll make it
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.......Signature-loos......
quote:
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:31 schreef even het volgende:
[..]
jaoh haha ik had t over nr 2...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hintje?quote:op donderdag 19 januari 2006 13:31 schreef phystick het volgende:
hehe, eindelijk bij nr3, achteraf gezien was nr2 wel erg makkelijk
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:31 schreef flibble het volgende:
[..]
oh haha ik had t over nr 2...![]()
[..]
hintje?![]()
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:35 schreef phystick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:37 schreef flibble het volgende:
[..]dat is als je klikt, met de rechter muis knop, en dan paginabrom bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you want love, We'll make it
quote:op donderdag 19 januari 2006 13:37 schreef flibble het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nr. 4![]()
tellenquote:op donderdag 19 januari 2006 13:45 schreef irisvrede het volgende:
ik ben bij de 2de nu
ik heb in de bron: een of andere rijtje getallen gezien en in het plaatje zie ik een aantal letters waaronder een o een 1 staat.
maar ja wat nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
zoiets doe ik al. maar als ik 1 bij o laat beginnen komt het niet uit dus dat klopt niet.quote:op donderdag 19 januari 2006 13:47 schreef phystick het volgende:
elk getal hoort bij een letter
je begint bij 1 en gaat dan met de klok mee.quote:op donderdag 19 januari 2006 13:51 schreef irisvrede het volgende:
[..]
zoiets doe ik al. maar als ik 1 bij o laat beginnen komt het niet uit dus dat klopt niet.
als ik links of rechtsom ga beginnend bij o krijg ik ook niks
dus ergens zit dus een denk fout
moet ik de getallen ook nog huzzelen?
nee ik ben er ook mee aan het ploeteren...quote:op donderdag 19 januari 2006 13:56 schreef blumchen het volgende:
hey, en heeft iemand 4 al..?
iemand anders misschien een hint?quote:op donderdag 19 januari 2006 13:57 schreef flibble het volgende:
[..]
nee ik ben er ook mee aan het ploeteren...![]()
je moet iets in google opzoeken maar ik weet alleen niet watquote:op donderdag 19 januari 2006 13:57 schreef flibble het volgende:
[..]
nee ik ben er ook mee aan het ploeteren...![]()
selecteer eens een spoiler...dan zie je tekst verschijnenquote:op donderdag 19 januari 2006 13:58 schreef natha- het volgende:
iemand een hint voor 3, en wtf is die spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
ben er ook mee bezig, weet alleen wel dat "veritas et aequitas" truth and justice betekend. verder kom ik ook nietquote:op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef blumchen het volgende:
[..]
iemand anders misschien een hint?
ja nou ik denk dus dat je veritas et aequitas moet opzoeken, maar ik kom niet echt veel verder..quote:op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef guidow het volgende:
[..]
je moet iets in google opzoeken maar ik weet alleen niet wat
jaquote:op donderdag 19 januari 2006 14:01 schreef phystick het volgende:
[..]
ben er ook mee bezig, weet alleen wel dat "veritas et aequitas" truth and justice betekend. verder kom ik ook niet
zo te horen doe je het goed...quote:op donderdag 19 januari 2006 14:02 schreef irisvrede het volgende:
goed ik begin net je bij de o omdat dat daar een 1 onderstaat vervolgens pak ik cijfer 4 dat is het eerste cijfer of moet ik het uitroepteken ook nog meenemen
is het een beetje bestaand woord want tot nu toe krijg ik onzin
een woord vormen van de letters. het zijn 8 letters. d........quote:op donderdag 19 januari 2006 14:01 schreef #ANONIEM het volgende:
nope, ik kom er echt niet uit..quote:op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef flibble het volgende:
iemand al wat meer geluk met 4 gehad? ik snap 'm nog steeds niet...
ik ook nietquote:op donderdag 19 januari 2006 14:11 schreef blumchen het volgende:
[..]
nope, ik kom er echt niet uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
je moet het antwoord in de plaats van start ztten van de urlquote:op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef maikuuul het volgende:
wtf is dit :/ ik kom niet eens langs de eerste
zie broncodequote:op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef plopje het volgende:
en ik kom niet uit de 2de :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil je weten welke:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
haha ik ook! ik zag de link met die film al snel maar ik had niet verwacht dat dat het antwoord zou zijn...quote:op donderdag 19 januari 2006 14:25 schreef guidow het volgende:
ik had het antwoord op puzzel 4 al ingetypt een keer alleen verkeerd geschreven![]()
quote:op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef irisvrede het volgende:
is het nu wel of niet een bestaand woord.bijna goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ! hoeft er niet bij
ik had hem al ingetypt alleen de s vergetenquote:op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef flibble het volgende:
[..]
haha ik ook! ik zag de link met die film al snel maar ik had niet verwacht dat dat het antwoord zou zijn...
is het nu wel of niet een bestaand woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....klussen...
doet ie nog niksquote:op donderdag 19 januari 2006 14:28 schreef phystick het volgende:
[..]
bijna goedmaar die ! hoeft er niet bij
is het nu wel of niet een bestaand woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
zelfdequote:op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef natha- het volgende:
okee, op naar 5 :-) helemaal leuk!
als je de ! weglaat en 1 letter veranderd heb je het woordt goed. ook moet je er wel .html achterzettenquote:op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef irisvrede het volgende:
[..]
doet ie nog niksik heb denk ik nu alle combinaties geprobeerd met de letters en ik word er een beetje gaar van
heb zelfs het html weggelaten maar dat moet volgens mij weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |