Komop, volwassen kerel ben je, je bent niet compleet achterlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:17 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
NEE
Namen en uitleg graag
Het enige wat je doet is eenrichtingsverkeer geven, misschien moet je ook eens naar de users luisteren ?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon je grote tyfusmuil houden
Dat zeg ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Onzin je hebt dit topic niet zomaar even geopend. Schijnbaar erger jij (en hopelijk niet alleen jij, want dan is topic echt useless) aan bepaalde users die hier aan het baggeren zijn. Dan is het wel zo netjes om aan te geven waar je het over hebt. Wat voor soort topics kunnen dan volgens jou niet. Je OP is mijn inziens eerder verwarrend dan duidelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De discussie is er nu, de OP is duidelijk genoeg, iedereen weet verdomde goed voor wie het bedoeld is.
Dat kun je echt niet zelf verzinnen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef Vipers het volgende:
[..]
Onzin je hebt dit topic niet zomaar even geopend. Schijnbaar erger jij (en hopelijk niet alleen jij, want dan is topic echt useless) aan bepaalde users die hier aan het baggeren zijn. Dan is het wel zo netjes om aan te geven waar je het over hebt. Wat voor soort topics kunnen dan volgens jou niet. Je OP is mijn inziens eerder verwarrend dan duidelijk.
Het was gewoon een tvp hoor.quote:
Mijn mailadres is bekend bij de FA's. Ze kunnen altijd mailen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Groot deel van het probleem idd.
Nou mooi toch? Zittten zij daar mooi, hebben de rest van de users hier geen last van.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:18 schreef RM-rf het volgende:
Goede actie![]()
![]()
eindelijk eens ingrijpen tegen de ettertjes die uit ONZ gebanned worden en dan in KLB de boel komen verpesten..
Nee, KLB hoeft echt geen 'peace-love-and-happiness'-forum te zijn, is ook niet mogelijk, maar de laatste tijd waren er teveel gastjes bezig die zichzelf een clichematig kortzichtig 'stijltje' toedichtten, van die opstandige 16-jarig wigger-usertjes die 'semi-brutaal' over hun nietszeggende leventje berichtten, vermomd als 'ik klaag over wat me net gebeurde' ...
Van iemand als Boomlaars was dat soms best nog wel leuk, die deed er ook moeite voor ... zelfs junkiesietze of Maikuuuul hebben nog wel een beetje 'eigen' stijl ...
maar er lopen nu 'aftreksels-van-aftreksels' van zulke users rond, die nog enkel in KLB postten, omdat ze in alle andere fora snel gebanned worden voor hun poststijl...
Nu kun je gewoon nederlands lullen, anders vind ik het banwaardig, dan geef ik mn eigen vertaling er wel aanquote:
Ach gut meneer is er ook weerquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sterker nog, het staat in de OP.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet zelf verzinnen?
Je wilt wel heel graag he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop, volwassen kerel ben je, je bent niet compleet achterlijk.
Je moet eens in FB kijken, half FOK ergert er zich aan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef Vipers het volgende:
[..]
Onzin je hebt dit topic niet zomaar even geopend. Schijnbaar erger jij (en hopelijk niet alleen jij, want dan is topic echt useless) aan bepaalde users die hier aan het baggeren zijn. Dan is het wel zo netjes om aan te geven waar je het over hebt. Wat voor soort topics kunnen dan volgens jou niet. Je OP is mijn inziens eerder verwarrend dan duidelijk.
Beter is om die mensen gewoon op te laten kankeren, zodat KLB leuk blijft.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nou mooi toch? Zittten zij daar mooi, hebben de rest van de users hier geen last van.
Laten fuseren met ONZ => Klaar.
DAN SLUIT JE KLB.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet eens in FB kijken, half FOK ergert er zich aan.
Lees je eens in, zou een hoop schelen, maar als je niet WILT zien dat het hier een puinzooi is, prima, ga ik gewoon verder met opruimen.
sodemieter toch op zeg, als iedereen nou eens niet zo debiel zou doen, en dat gebagger gewoon in onzin zou laten, is er niks aan de hand.quote:
Een forum sluiten omdat sommigen niet normaal kunnen reageren?quote:
Ja. Onrealistisch en zo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef freiss het volgende:
[..]
Beter is om die mensen gewoon op te laten kankeren, zodat KLB leuk blijft.![]()
Hoe weet jij of sommige mensen niet gewoon lurken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:24 schreef sr_firewire het volgende:
Hey grappig, nu zie je ineens mensen die nooit op KLB komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |