quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:38 schreef tralalala het volgende:
Als ze effe wachten tot eind augustus vind ik het prima![]()
Zo gedraag je je anders niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:16 schreef 14.gif het volgende:
Whaha, stelletje jonkies, ik hoef nog maar 2 maanden te wachten.. .*O*
In principe zou dat niet verkeerd zijn, alleen voor kinderen onder de 12 geen drank en drugs, rest een lading voorlichting in de handen duwen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Met zo'n redenering kun je alcohol en drugs wel voor alle leeftijden legaal maken.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 6 februari 2006 17:03 schreef Dr._Death het volgende:
[..]
In principe zou dat niet verkeerd zijn, alleen voor kinderen onder de 12 geen drank en drugs, rest een lading voorlichting in de handen duwen.
Whehehehequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:39 schreef vintrax het volgende:
Tja, mij maakt het niet uit.. ik ben al 18
bovendien drink ik niet
Misschien kunnen ze dan door voor 16, maar 18 wordt dan al een stuk moeilijker.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:17 schreef RemcoW85 het volgende:
En voor de dames: Extra make-up op doen en ze trappen er altijd wel in.
Misschien dat voorlichting wel zal helpen, maar vaak heb je nog op die leeftijd geen benul wat de gevolgen kunnen zijn. Daar kun je pas echt achter komen als je het zelf meemaakt. Maar dat moet je dus voorkomen, want anders gaat het mis.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Helemaal mee eensBeetje liberaal blijven hoor, je mag toch zeker wel zelf weten of je drinkt/ drugs gebruikt.
In principe ben ik het daar mee eens, maar dan wil ik de liberale lijn ook doortrekken, dus de verantwoordelijkheid ligt ook bij de gebruiker. Dus ziekenhuisrekeningen, afkickkliniekrekeningen etc. zijn ook voor de gebruikers.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:10 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Helemaal mee eensBeetje liberaal blijven hoor, je mag toch zeker wel zelf weten of je drinkt/ drugs gebruikt.
Die komen er evengoed wel aan, de meesten zijn toch <16quote:Op maandag 13 februari 2006 20:21 schreef Ewaldus het volgende:
Zou jammer zijn..
geen dronker breezersletjes meer kunnen playen![]()
kan wel ,vraag nooit te veel.. hoeven ze mij ook niets te vragenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:23 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die komen er evengoed wel aan, de meesten zijn toch <16
Preciesquote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef Brechtje het volgende:
alcohol vanaf 18e jaar is gewoon dikke bullshit.
LOL, ik ook... tenminste, ik heb een foto waar ik als kind van een jaar of 2, met het bierflesje van mn vader aan mn mond zitquote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef sebabje het volgende:
Toen ik al klein was dronk ik de bier flesjes tot de laaste druk leeg![]()
Maar gaat dat veder nog door dan? Heb er niks meer van gehoord, niet dat dat erg is ofzoquote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef Brechtje het volgende:
alcohol vanaf 18e jaar is gewoon dikke bullshit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |