maar dat jochie van 9 kreeg t dus van zn ouders... daar is niks aan te doen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:10 schreef ForumGek het volgende:
Geheel terrecht, hoorde vandaag van me moeder dat bij ons in de straat met oud en nieuw een kereltje van 9 (!!!) van zijn ouders een breezer mocht drinken !
Je maakt op deze manier toch de drempel lager, want je moet het dan wel via je broer/zus/oudere vrienden/papa/mama/opa & oma () doen.
Maar dan ook echt ¤ 5 per flesje breezer/bier/wat dan ook. Zo komt de regering ook weer aan wat inkomsten, reken maar uit als mensen2 kratten bier kopen is 48 * 5 = ¤ 240 !
Je wilt de complete alcoholbranche mafia maken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:10 schreef ForumGek het volgende:
Geheel terrecht, hoorde vandaag van me moeder dat bij ons in de straat met oud en nieuw een kereltje van 9 (!!!) van zijn ouders een breezer mocht drinken !
Je maakt op deze manier toch de drempel lager, want je moet het dan wel via je broer/zus/oudere vrienden/papa/mama/opa & oma () doen.
Maar dan ook echt ¤ 5 per flesje breezer/bier/wat dan ook. Zo komt de regering ook weer aan wat inkomsten, reken maar uit als mensen2 kratten bier kopen is 48 * 5 = ¤ 240 !
Sexleven naar de klote vanwege drankgemis?? Juist als ik gezopen heb is de sex weer niets.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:16 schreef Gabry het volgende:
Mijn sexleven.. Wat doe je!!!11![]()
Alle pubers mogen binnen 1 of 2 verkiezingen stemmen hoor
Dus blijf van ons uitgaansleven af![]()
Goed punt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Je wilt de complete alcoholbranche mafia maken?
Gabry gaat voor Breezermeisjesquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef paparia het volgende:
[..]
Sexleven naar de klote vanwege drankgemis??
Ze vinden uitgaan dus eigenlijk niet leuk,quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, het is natuurlijk TRIEST dat die kindjes geen plezier meer kunnen hebben zonder strontlazerus te zijn! Daar kan ik alleen maar uit afleiden dat ze dat hele "uitgaansleven" eigenlijk helemaal niet leuk vinden, want je gaat toch niet voor je lol tussen een stel stinkende malloten zitten? Dus dan maar dronken: valt het allemaal niet zo op...
Nee, maar een deel van de lol is juist omdat ze jonger zijn dan 18 op een gegeven moment dronken zijn gaan zien als iets dat voor kinderen <18 jaar is. Als 18+ er ben je volwassen, sta je er boven en vind je dronken zijn niet meer/minder cool.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind het niet erg, ik ben toch al 18.
En het is niet eens zo'n slecht idee, want veel jongeren kunnen niet fatsoenlijk met alcohol omgaan.
Het is totaal niet stoer om dronken te zijn, imho.
quote:
quote:
Stelletje egoisten hierroquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind het niet erg, ik ben toch al 18.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |