Van welke dode zanger heeft ie die gejat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:55 schreef _Liquid_ het volgende:
ik hoor net weer dat hij een nieuwe ''hit'' heeft.
Iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:04 schreef almeersmeisje het volgende:
Wat ik ook irritant van hem vind is die Reclame (radio) over Meeus... dat ze em bellen op ze mob..
met het 'kedeng kedeng' deuntjeverschrikkelijk
![]()
Alles beter dan Andre Hazesquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:04 schreef buzzer het volgende:
hij moet liedjes schrijven en ze vooral niet zelf gaan zingen, dat is echt veel beter
ben ik het niet mee eens.. Hazes zong het met gevoel.. hij leefde erin op, dat hoorde je aan z'n stem en zo komt het ook bij de luisteraar over.. (Snik in z'n stem, heet dat)quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:14 schreef erikh het volgende:
[..]
Die versie van geef mij je angst die Guus meewis deed is echt mooi, die van Andre Hazes was echt pure bagger zeg
Maar, maar...Hij kon toch eigenlijk gewoon niet zingen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:21 schreef almeersmeisje het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens.. Hazes zong het met gevoel.. hij leefde erin op, dat hoorde je aan z'n stem en zo komt het ook bij de luisteraar over.. (Snik in z'n stem, heet dat)![]()
Ik vind het dus precies andersom.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:21 schreef almeersmeisje het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens.. Hazes zong het met gevoel.. hij leefde erin op, dat hoorde je aan z'n stem en zo komt het ook bij de luisteraar over.. (Snik in z'n stem, heet dat)![]()
Guus doet meer een karaoke versie ervan![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:14 schreef erikh het volgende:
[..]
Alles beter dan Andre Hazes
Die versie van geef mij je angst die Guus meewis deed is echt mooi, die van Andre Hazes was echt pure bagger zeg
Geef mij je angst was helemaal niet van die volgezopen vetklep. Denk je nu echt dat hij zo een nummer kan schrijvenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Van welke dode zanger heeft ie die gejat?
Kinderlijke reactie..quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:12 schreef Quatertemper het volgende:
Guus moet dood, en het volk dat zijn muzak tof vindt mag mee.
Niet kinderlijk, mijn mening.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Kinderlijke reactie..![]()
En overigens; ik hoor hem wel graag..![]()
Dan blijt er bar weinig overquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:20 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Niet kinderlijk, mijn mening.
Ik meen serieus als ik zeg: Frans Bauer/Hazes/Meeuwis-volk moet dood.
Ik mag jouquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:20 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Met dat soort uitspraken bewijs je in ieder geval dat je verstand in een holle kies past...quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:20 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:20 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |