Das ook mooiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
Doe mij maar Laura Pausini
mag dat wel van Janine?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
Doe mij maar Laura Pausini
Ja, wij hebben een open relatie. Althans, ik.quote:
Hoe ging het basketballen trouwens?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:47 schreef Yildiz het volgende:
Zoals die ene jazz-piano gast uit engeland, jamie columnist ofzo, ook zo over-hyped
Aardig, ik denk dat ik de meeste rebounds paktequote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe ging het basketballen trouwens?
Worden de stats niet bijgehouden? Das jammer, is juist het leukste...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Aardig, ik denk dat ik de meeste rebounds pakte
Ik ben er wel eentje van defense
helaas sprong ik op het eind even eerder dan iemand anders, (tegenstander), en pakte ik de bal uit de lucht, en gooide hem naar een teamgenoot, en landde ik
tot zover okey, maar toen landde die tegenstander dus gelijk vol op me teen, ik ging door de grond, maar 5 tellen later liep ik alweer (soort van)
bij thuiskomst bleek dat mn nagel gescheurd was, bummer![]()
verder wel cool gespeeld
Nee, niet echt, het was redelijk freestyle ook. Maandag is het officiele training, maar dan kan ik er nooit bij zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Worden de stats niet bijgehouden? Das jammer, is juist het leukste...
Kut Guus Meeuwis!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, niet echt, het was redelijk freestyle ook. Maandag is het officiele training, maar dan kan ik er nooit bij zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |