Ga die Hollandse propaganda niet lopen verspreiden!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
http://www.leeuwarden.pvda.nl/download.do/id/100349883/cd/true/
Dit is ook wel triest, maar beter.
Toch wel, mijn Afrikaanse homie heeft nu zelfs als msn-naam, Salie - LWD Dit is mijn stad.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga die Hollandse propaganda niet lopen verspreiden!
Als hij maar buter, brea en griine tsiis kan zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Toch wel, mijn Afrikaanse homie heeft nu zelfs als msn-naam, Salie - LWD Dit is mijn stad.
Zeker. Helemaal mee eens. Hoewel dat ook geen geboren Zwollenaren zijn dacht ik?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:50 schreef Brennie het volgende:
Momenteel vind ik Zwolle toch de beste Nederhopartiesten hebben trouwens.
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeker. Helemaal mee eens. Hoewel dat ook geen geboren Zwollenaren zijn dacht ik?
de meeste ABN sprekende mensen die ik ken vertsaan het uitstekend. En ALLE Friezen die ik ken spreken ABN. Dat jij je best niet wilt doen om het te verstaan is wat andersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:03 schreef jpg97 het volgende:
Fries versta je als ABN sprekend en luisterend nederlander toch al niet
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:03 schreef jpg97 het volgende:
Heet dat in het Frysk niet " Skrjepeskjen " ofzo?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de meeste ABN sprekende mensen die ik ken vertsaan het uitstekend. En ALLE Friezen die ik ken spreken ABN. Dat jij je best niet wilt doen om het te verstaan is wat anders
It mat net moalder wurde! Hjir mat ik wat fân sizze. Mast no net te fier gjin mei die praatsjes, de grinz is no wol beriekt mei dien grut praat ût Holland. Iederien is gewoan hartstikke jaloersk op us provinsje. We har hjir gewoan alles wat een minsk mar winsken kin. Fryslân Boppe. Drachten foarop!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]en slim zijn ze ook daar
Alle ABN sprekende mensen die jij kent komen zeker uit Friesland, en natuurlijk spreken alle Friezen ook ABN, het is immers gewoon een lelijke provincie van Nederland.![]()
En nee ik ga niet mijn best doen om Fries te verstaan, dat lukt toch nooit met alle goede wil van de wereld![]()
Kom op; een Fries product wat de friesche taal promoot in de rest van het land, daar niet trots op zijn? (friesche zelfspot) na Simmer 2000 (De Kast had zijn eigen show) was ik overtuigd van die Friesche trots....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Briquebec is voor stratenmakers
En je vergeet voor het gemak dat De Kast en Twarres in Friesland helemaal neit worden gewardeerd, omdat ze geowon bout zijnKunnen wij er wat aan doen dat Hollanders geen smaak hebben en hun plaatjes gaan kopen?
Geef mij maar Meindert Talma, Piter WIlkens, Gerrit Breteler, enzovoort, enzovoort, enzovoort...
Sorry, t is geen 'De Kast Topic..'.. (zullen we even een nieuwe openen?)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
De Kast werkte mee aan Simmer 2000, het was geen show om hun heen gebouwd![]()
Kijk maar eens goed waar plaatjes & clip gehost zijn... weet je m'n achternaam al...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:00 schreef Jelminho het volgende:
YellowDog.. wie ben je als ik vragen mag ? Dat je mijn vriend zo zit te prijzen hiero hehe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |