Aha lekker genuanceerde mening heb je daar...quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:15 schreef Donnie.Darko het volgende:
Gadverdamme... én rap, én fries, én sukkels.
Link aangepast!quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:51 schreef iDex het volgende:
link in Mpeg formaat doet het niet
je bedoelt, bek dicht houden als er iets mis is, en het wegstoppen door te zeggen daar hebben ze het slechter?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik vind rap toch iets echt voor Amerika of voor de grote stad. Hoe slecht kan men het nou hebben in Drachten? Hoewel. Drachten...
Ja, of je schrijft een brief naar de gemeente.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:02 schreef YellowDog het volgende:
[..]
je bedoelt, bek dicht houden als er iets mis is, en het wegstoppen door te zeggen daar hebben ze het slechter?
En dat werkt he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, of je schrijft een brief naar de gemeente.
Nou, dan zullen ze het wel halen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef YellowDog het volgende:
Ohja mensen ze staan ook nu in het voorprogramma van 'Brace'...
http://www.via-online.nl
Drachten is net iets saaier dan Almerequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik vind rap toch iets echt voor Amerika of voor de grote stad. Hoe slecht kan men het nou hebben in Drachten? Hoewel. Drachten...
Oei, dan zijn er maar twee opties:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Drachten is net iets saaier dan Almere
Ik ga liever Friese rap maken. Of nee nog erger, Limburgse!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:14 schreef 1603 het volgende:
ik zou voor de eerste optie gaan. Friese rap, van de gedachte alleen wordt ik al onpasselijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Oei, dan zijn er maar twee opties:
- je gooit jezelf voor een trein
- je gaat Friese rap maken![]()
welke trein? hier in dr88 is geen trein, moet je eerst uitwijken naar heerenveen of groningenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Oei, dan zijn er maar twee opties:
- je gooit jezelf voor een trein
- je gaat Friese rap maken![]()
zo monumentaal was vreewijk ook weer nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:33 schreef Beathoven het volgende:
Met de sloop van Restaurant Vreewijk is het laatste monumentale stuk van Drachten met de grond gelijk gemaakt. Er blijft niks noemenswaardigs meer over.
Drachten is wei (Drachten is dood)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |