Ik hou al opquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zat er ook al naar te kijken. Na vandaag al die hoerense tyfus graf kut newbies ook nog dit. Wat een pisreeks is het zo zeg
quote:
Ik ben echt sloom, heb heel de tijd niet doorgehad dat dit C was.quote:
Is het ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben echt sloom, heb heel de tijd niet doorgehad dat dit C was.![]()
![]()
neuhquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:14 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Tietjeuh!!1 Geef me je lichaam!
hier dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
En waar is Bizz nou opeens weer heen?
dat was vanmiddag en jij begonquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
in mijn fotoboek aan het spammen
jawohlquote:
Oh, dan valt het toch wel eme met mij.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben echt sloom, heb heel de tijd niet doorgehad dat dit C was.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:33 schreef cerror het volgende:
De TT kan net zo goed worden: Attack of the clones.
Nu twijfel ik weer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:41 schreef cerror het volgende:
Héhé, precies Brian!
Het is gewoon een political statement!
Welkom terugquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
neuh
[..]
hier dus
[..]
dat was vanmiddag en jij begon
[..]
jawohl
Oh, duidelijk. Nu snap ik hem. Ik haal wel vaker quotes door elkaar.quote:
En nu ben jij te laat!quote:
Ik ben met twee accounts aan het posten, wat wil jequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En nu ben jij te laat!![]()
![]()
!!111!!!!! Daar zit je dan zonder je bots.
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:44 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik ben met twee accounts aan het posten, wat wil je
Ik kan het ook niet altijd meer volgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl begint zich beetje eenzaam te voelen tussen al die kloons
Ze denken dat jij mij bent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Oftewel, nu zuijn jullie wel dezelfde persoon?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
mocht ie willen, ik maak echte muziek
Dankje voor de nerduele ondersteuning.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oftewel, nu zuijn jullie wel dezelfde persoon?
!= betekend is niet gelijk aan.
Ik heb nog nooit gekloont, naja, op Fok dan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah kan ik me voorstellen,quote:
Wij nerds moeten elkaar toch helpen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:46 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dankje voor de nerduele ondersteuning.
Hou op! Mijn hoofd implodeert zo nog!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Maar stiekem ben jij weer van mij, wat alles weer gecompliceerder maakt![]()
Goede punten Brian.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah kan ik me voorstellen,
- beide uit meppel
- beide kennen dazzled
- beide ADHD !!
Anders hebben we helemáál niemand meerquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wij nerds moeten elkaar toch helpen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:46 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nog wat spanneds beleefd? Een trin gekopt? Zwanger geraakt? VM bevredigd?
Zegt degene met de meeste kloonsquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hou op! Mijn hoofd implodeert zo nog!
Pluto beweert er meer te hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zegt degene met de meeste kloons
En we kennen beide _mimic..quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Goede punten Brian.
Ik ken je via Bas, en Bas zit bij jou en Dazzled in de band.
|-|4c|< 73|-| p14|\|37!11~~!``!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Anders hebben we helemáál niemand meer
Bijna correct.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
Bizznitch = D_D ?
Nee, talietje. DD is weer heel iemand anders.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
Bizznitch = D_D ?
nopesquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Bijna correct.
Ben je Zebbie?
Inteelt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
En we kennen beide _mimic..
maarja dat komt ook wel omdat meppel zo klein is, en half meppel elkaar wel kent
Hackers is zoo'n gave filmquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
|-|4c|< 73|-| p14|\|37!11~~!``!!
Maar wie is D_D dan ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:51 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat die zou klonen trouwens.
Jep, vooral de grafisch kant als ze hacken, zo geweldig nep.quote:
quote:
DD = deaddoll aka moomphs.quote:
En weer flik je het.quote:
Ja idd, en softwarematig het RAM verdubbelen en dat soort ongeinquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jep, vooral de grafisch kant als ze hacken, zo geweldig nep..
'Look at my laptop runing linux' en dan zie je een hele vette gui die afaik niet bestaat voor linux..
Het 'tweede deel' wat eigenlijk niet deel 2 is maar een hele andere film is ook vet, die over kevin gaat..
owja tuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:52 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dead_Doll. Chowi. Moomphs.
Ze wisten gewoon de overstap van apple voor de mac TOEN al.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:53 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ja idd, en softwarematig het RAM verdubbelen en dat soort ongein
En iets met dat er een bepaalde processor in zat en dan bleek het een heel ander merk pc te zijn_
(iets van een intel pentium zoveel en dan was het een Mac)
Bahquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:46 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nog wat spanneds beleefd? Een trin gekopt? Zwanger geraakt? VM bevredigd?
http://litso.com/i/bef/bef_mobscene.jpgquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:56 schreef Donnie.Darko het volgende:wie heeft mOBSCENE in de OP gezet trouwens?
O.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
http://litso.com/i/bef/bef_mobscene.jpg
Je host het plaatje zelf..
Ja maar dan kan iemand anders de link daar toch zettenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
http://litso.com/i/bef/bef_mobscene.jpg
Je host het plaatje zelf..
jijzelf schizofrene hypocrietquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:56 schreef Donnie.Darko het volgende:wie heeft mOBSCENE in de OP gezet trouwens?
Ik ben het zelf geweestquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:58 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja maar dan kan iemand anders de link daar toch zetten
Ik was het echt vergetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
jijzelf schizofrene hypocriet
Dude, kies eens één kloon.quote:
En neem eens een kloon met een toffe naam.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:00 schreef Donnie.Darko het volgende:
En trouwens, ik post met 1 per keer. Alle die ik niet meer gebruik zijn voor eeuwig weggestopt.
Ja alsof ik die kendequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
! en teringjakkie weghalen he....
Dit zijn allemaal namen die ik lang geleden heb geregistreerd. Snap dat danquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
En neem eens een kloon met een toffe naam.
Jah, naar ventje trouwensquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Litso, leuke link tegengekomen op je blog over die will fix computer for sex, kon hem nog niet.. Vooral dat shirt van hem, geweldig.
.
Heb je een lijstje ofzo met alle kloons en pass enzo ??quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:00 schreef Donnie.Darko het volgende:
En trouwens, ik post met 1 per keer. Alle die ik niet meer gebruik zijn voor eeuwig weggestopt.
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
En neem eens een kloon met een toffe naam.
Ja!quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heb je een lijstje ofzo met alle kloons en pass enzo ??
kloon.txt 859 kb
1024 * 859 * 8 = 7036928 tekens(speciale tekens uitgesloten) Laten we zeggen dat je maximaal zo'n 10 tekens gebruikt per nick en pass.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heb je een lijstje ofzo met alle kloons en pass enzo ??
kloon.txt 859 kb
Je overtreft jezelf keer op keerquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
1024 * 859 * 8 = 7036928 tekens(speciale tekens uitgesloten) Laten we zeggen dat je maximaal zo'n 10 tekens gebruikt per nick en pass.
7036928/20 = 351846.4
Dan zou je dus 351846 kloons hebben.!
Voeg me maar toe op msn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mail maar, zonder pass..
misschien wordt het me dan een beetje duidelijk
Hehe. En dit waren nog ruwe schattingen, eigenlijk komt het op veel emer uit, want 20 tekens per kloon-account is natuurlijk best weinig, en dan neem ik spaties tussen de nick en de pass mee, net zoals een newline character.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Je overtreft jezelf keer op keer
Laat me raden overal hetzelfdequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:08 schreef Donnie.Darko het volgende:
Er staat trouwens o.a. de url van het profiel, aantal posts, of het een ban heeft en of het een gedeeld account is. Geen passwords.
Ah, je gebruikt dus hetzelfde wachtwoord. Nu komt je op een stuk minder kloons uit. Maar nog steeds een hoop als het rond de 800kb zou zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:08 schreef Donnie.Darko het volgende:
Er staat trouwens o.a. de url van het profiel, aantal posts, of het een ban heeft en of het een gedeeld account is. Geen passwords.
Dat dan weer niet. Ik heb er een goed werkend en veilig systeem voor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Laat me raden overal hetzelfde
alsof ik dat kan makenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, je gebruikt dus hetzelfde wachtwoord. Nu komt je op een stuk minder kloons uit. Maar nog steeds een hoop als het rond de 800kb zou zijn..
Maar waarom hou je dit bij in een .txt, is een db oplossing niet veel praktischer?.
UserID achter het wachtwoord?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:11 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Ik heb er een goed werkend en veilig systeem voor.
Nopequote:Op donderdag 19 januari 2006 02:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
UserID achter het wachtwoord?.
Iedereen kan een SQL-query schrijven en een table aanmaken. Of je doet het in excel, maar een .txt, is dat nou erg overzichtelijk?quote:
Overzichtelijk genoeg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Iedereen kan een SQL-query schrijven en een table aanmaken. Of je doet het in excel, maar een .txt, is dat nou erg overzichtelijk?
Ok, dan is een db misschien overkill. Over overkill gesproken, ik zat vorig jaar op een LAN en ik nam 30 meter UTP mee, voor de zekerheid. Zit ik echt maximaal een halve meter van de hub vandaan.quote:
Whehe dat kan je wel overkill noemen jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok, dan is een db misschien overkill. Over overkill gesproken, ik zat vorig jaar op een LAN en ik nam 30 meter UTP mee, voor de zekerheid. Zit ik echt maximaal een halve meter van de hub vandaan..
Over kloons weet ik veel, dus kan ik er lang over pratenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:16 schreef guitarist.nl het volgende:
whehe lukt wel aardig om ontopic te blijven..
In een SC reeks kan je niet echt on-topic blijven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:16 schreef guitarist.nl het volgende:
whehe lukt wel aardig om ontopic te blijven..
Toch wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In een SC reeks kan je niet echt on-topic blijven.
een txt'tje is ook makkelijker te backuppenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok, dan is een db misschien overkill.
Hoe kan je iets een LAN noemen zonder dat het een 'Local Area Network' is?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Whehe dat kan je wel overkill noemen ja
De eerste LAN die mijn vrienden en ik hadden waren we allemaal nog noobs en had niemand een netwerkkaart of uberhaupt UTP kabels
We hadden een hub.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe kan je iets een LAN noemen zonder dat het een 'Local Area Network' is?.
Een table backup je zo. En dan blijft alles netjes doorzoekbaar enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
een txt'tje is ook makkelijker te backuppen![]()
Maar zoals je zelf al zei is het gewoon overkillquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een table backup je zo. En dan blijft alles netjes doorzoekbaar enzo.
Een LAN geven, wel een hub hebben, maar geen netwerkaart.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:17 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
We hadden een hub.
Iedereen is de volgende dag naar de winkel gegaan
mijn eerste lan was samen met _mimic 2 ibm 286 met paralel lpt kabelje, dat was geloof ik in '93 ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Whehe dat kan je wel overkill noemen ja
De eerste LAN die mijn vrienden en ik hadden waren we allemaal nog noobs en had niemand een netwerkkaart of uberhaupt UTP kabels
we waren 14quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een LAN geven, wel een hub hebben, maar geen netwerkaart.. Ik kom niet meer bij.
!.
.
!
Gelukkig kosten die dingen niets,.
Klopt. Ik hou gewoon van geautomatiseerde dingen. Ik heb weleens een dag zitten kloten aan een regular expression om uit te vinden welke nummers in m'n playlist geen length hadden. Ik had volgens mij sneller geweest als ik er doorheen had gespit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Maar zoals je zelf al zei is het gewoon overkill
Hehe ja iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klopt. Ik hou gewoon van geautomatiseerde dingen. Ik heb weleens een dag zitten kloten aan een regular expression om uit te vinden welke nummers in m'n playlist geen length hadden. Ik had volgens mij sneller geweest als ik er doorheen had gespit..
Eerste keer dat ik op een LAN zat was ik 15 en een maat van me 13. We deden het wel gelijk goed, gelijk campzone.quote:
Inderdaad, altijd leuk om wat te coden ofzo, zo verleer ik het tenminste ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hehe ja idd
Maargoed, het is wel goed voor je computerkennis.
Ik heb idd wel meer mensen op campzone liggend zien gamen in hun mini kuttentjesquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik op een LAN zat was ik 15 en een maat van me 13. We deden het wel gelijk goed, gelijk campzone.. We hadden alleen een klein misverstandje, gamen in een tent bedoelen ze mee een bungalowtent om te gamen en een iglotent om in te slapen. Wij hadden alelen een iglotent. Liggend gamen.
.
Hiermee kregen we wel respect trouwens, heel de tijd liggen..
Ga je dit jaar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb idd wel meer mensen op campzone liggend zien gamen in hun mini kuttentjes
Ik ben er nooit geweest om te Lannen, alleen op bezoek
Nope. Ik heb een broertje zonder krullen, met een hekel aan pc'squote:Op donderdag 19 januari 2006 02:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Nu ik eraan denk, de gast waarmee ik in de nerdcontest van gamesFM zat, heeft hetzelfde haar als jou! Heb je toevallig een broertje die ook een krullebol is en op campzone zat vorig jaar?!
Je mist echt wat, echt een geslaagt evenement imo. Dit jaar als het door gaat ben ik er eerder en blijf ik later omdat we gaan helpen opzetten. In ruil voor ene gratis legertent, we zijn met meer mensen en dat is nu wel nodig.quote:
De keren dat ik er op bezoek ben geweest vond ik het maar matigjes eigenlijk. Wel tof, maar duurt veel te lang, het is te duur en te veel nerds!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je mist echt wat, echt een geslaagt evenement imo. Dit jaar als het door gaat ben ik er eerder en blijf ik later omdat we gaan helpen opzetten. In ruil voor ene gratis legertent, we zijn met meer mensen en dat is nu wel nodig..
Dat nerdgehalte valt eigenlijk heel erg mee. Je zou meer verwachten op zo'n evenement. En de 11 dagen computer je niet alleen, zuipen, blowen, zuipen, voetbal, zuipen dat hoort er ook allemaal bij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:27 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
De keren dat ik er op bezoek ben geweest vond ik het maar matigjes eigenlijk. Wel tof, maar duurt veel te lang, het is te duur en te veel nerds!!
Net als momenteel in BeF?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:27 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
De keren dat ik er op bezoek ben geweest vond ik het maar matigjes eigenlijk. Wel tof, maar duurt veel te lang, het is te duur en te veel nerds!!
Ik vond het niet leuk genoeg om er 11 dagen heen te gaan iig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat nerdgehalte valt eigenlijk heel erg mee. Je zou meer verwachten op zo'n evenement. En de 11 dagen computer je niet alleen, zuipen, blowen, zuipen, voetbal, zuipen dat hoort er ook allemaal bij..
nah als ik er heen zou gaan zou het alleen maar computeren en zuipen zijn want de rest doe ik niet anquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat nerdgehalte valt eigenlijk heel erg mee. Je zou meer verwachten op zo'n evenement. En de 11 dagen computer je niet alleen, zuipen, blowen, zuipen, voetbal, zuipen dat hoort er ook allemaal bij..
Ja dat ook idd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah als ik er heen zou gaan zou het alleen maar computeren en zuipen zijn want de rest doe ik niet an
Zeepvoetbal kan ik je iig erg aanraden. Men neme een zeil, strobalen, groene zeep, water, een bal en teams van 5 personen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah als ik er heen zou gaan zou het alleen maar computeren en zuipen zijn want de rest doe ik niet an
Dat is 11 dagen toch ook leuk.quote:
Voetbal is ook niet leuk als het op zeep is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeepvoetbal kan ik je iig erg aanraden. Men neme een zeil, strobalen, groene zeep, water, een bal en teams van 5 personen.
Of je nou van voetbal houdt of niet, een geweldige combinatie, vooral als je er bier bij hebt..
Erna met alleen het zeil levend bownlen is ook vet, iemand neemt een aanloop en glijdt over het zeil, je staat met zo'n allen in een driehoek en wordt onderuit gehaald door 'de bal'.
Ach, er waren genoeg voetbal-haters' die meededen en het geweldig vonden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:33 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Voetbal is ook niet leuk als het op zeep is.
Met vreemde mensen.
Hou maar op want ik ga toch nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, er waren genoeg voetbal-haters' die meededen en het geweldig vonden.
Of je beslist even voor jezelf om het spoor op te zoeken bij Staphorst en de intercity te "checken."quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kwaliteitstopique
http://content.jengajam.com/goatsedanish.jpg
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kwaliteitstopique
http://content.jengajam.com/goatsedanish.jpg
Dan niet!quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:35 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Hou maar op want ik ga toch niet
Ik check de park wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:35 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Of je beslist even voor jezelf om het spoor op te zoeken bij Staphorst en de intercity te "checken."
Oh leuk, iemand heeft alberto ontdekt.quote:
met z'n 22en dom achter een balletje aanrennen is echt stom!quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, er waren genoeg voetbal-haters' die meededen en het geweldig vonden.
Dat is erna.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:36 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet!
Ik ga lekker naar Lowlands.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:36 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet!
Ik ga lekker naar Lowlands.
Naar festivals gaan en in de pit beuken is nog beter.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
met z'n 22en dom achter een balletje aanrennen is echt stom!
beetje klieren met zeep en een bal klinkt leuk
Nichtennick, nichtennick, nichtennick, wat klinkt dat toch raar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Wat een nichtennick heb jij eigenlijk.
Goeie smaak.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:38 schreef Handschoen het volgende:
[afbeelding]
Bier, alleen nu geen frituur
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:38 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weer mooie namen komen dit jaar.
Hoewel ik sowieso toch wel ga
IDD!quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Naar festivals gaan en in de pit beuken is nog beter.
Er is altijd wat leuks.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
IDD!
als er niks leuks is ga ik bij de tent zitten met mun vrienden en zelf muziek maken
De pit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:37 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Naar festivals gaan en in de pit beuken is nog beter.
nah beter dan dat iederen schuilnaam zou zeggen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nichtennick, nichtennick, nichtennick, wat klinkt dat toch raar..
Ik mag je nu al..quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:38 schreef Handschoen het volgende:
[afbeelding]
Bier, alleen nu geen frituur
Het ging niet om nick maar de combinatie van nicht ervoor. Moet je maar eens uitspreken, klinkt best raar. Volgens mij als je het in een loop zet hoor je gewoon iets heel anders.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah beter dan dat iederen schuilnaam zou zeggen!
jah coole schuil heb je
Ja idd meestal teveel leuks en dan moet je kiezen waar je heen gaat, hoor je achteraf dat dat andere echt helemaal geweldig was :!!quote:
J.quote:
Trusten pcfreakquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:43 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga nu maar zeiken en naar bed, om half 7 wakker worden en dan waarschijnlijk uitstellen tot 7 uur om eruit te komen.
Trusten BeFers, het was weer gezellig..
Wat jij wilt brian.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Trusten pcfreak
ik ga zo ook maar es denk ik, of ik wacht nog ff tot 3 uur
cerror, dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl doorzoekt kloon.txt
Jezus alleenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Wanneer gaan we nou een keer jammen,
of wanneer kom je een keer jammen bij the girls !?
ff je atari over de p.a.
Ach ende, ge weet maar nooidt.quote:
Tja, ze hebben waarschijnlijk een leven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:54 schreef Donnie.Darko het volgende:
Waarom gaat iedereen zo vroeg slapen
Watjesquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:55 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Tja, ze hebben waarschijnlijk een leven.
Precies. Ik hoef ook pas om 9.30 op m'n school te wezen.quote:
De mietjes!quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:58 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Precies. Ik hoef ook pas om 9.30 op m'n school te wezen.
Jij was al gaan slapen!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n verneukt ritme als jij
Ik wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n verneukt ritme als jij
En dat merkte je in je slaap?quote:
Klinkt nichterig, leg uit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, ik deed nog een spelletje Bejeweled
Verslaafde..quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neuh, ik deed nog een spelletje Bejeweled
http://www.popcap.com/launchpage.php?theGame=bejeweled&src=gamestackquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:07 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Klinkt nichterig, leg uit.
Ik heb geen weerwoordquote:
Oh dat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://www.popcap.com/launchpage.php?theGame=bejeweled&src=gamestack
[..]
Ik heb geen weerwoord
Ik moest ook lachen, en ik haat voetbal.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:15 schreef rompompom het volgende:
Vriendin doet geheimzinnig en afstandelijk
Met mooiste Fipo van 2006
Haha weer een overeenkomstquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:16 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen, en ik haat voetbal.
Hey Chow!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:17 schreef Chowi het volgende:
Goedndaag.
Goede morgen, kloonquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:52 schreef 2609 het volgende:
goedemorgen mensendiezeggendatikeenkloonbenwatiknietben
Laat ze maar gewoon allemaal bannenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:36 schreef NJ het volgende:
Ik snap geen kut meer van al die kloons. Ik geloof dat ik ze nu een beetje heb, maar ik heb geen idee wie er nou precies nieuw en wie is.
Dat kost BeF dan zo ongeveer de halve populatie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Laat ze maar gewoon allemaal bannen
Ik ben nieuwquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:36 schreef NJ het volgende:
Ik snap geen kut meer van al die kloons. Ik geloof dat ik ze nu een beetje heb, maar ik heb geen idee wie er nou precies nieuw en wie is.
mee eens als ze nou alle kloons bannen dan blijf ik over en kunnen jullie zien dat ik geen kloon ben!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Laat ze maar gewoon allemaal bannen
Je blijft een n00bquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:44 schreef 2609 het volgende:
[..]
mee eens als ze nou alle kloons bannen dan blijf ik over en kunnen jullie zien dat ik geen kloon ben!![]()
Reageer nou eens niet op die doos.quote:
Als je je een beetje aan de icons uit de OP houdt, kom je al een aardig eind trouwens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:36 schreef NJ het volgende:
De echte BeF'ers pakken de volgende kloon erbijquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat kost BeF dan zo ongeveer de halve populatie.
Morgeh, kanker je nu ook weer lief op?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:52 schreef 2609 het volgende:
goedemorgen mensendiezeggendatikeenkloonbenwatiknietben
Daar staan ook wat kloons in hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je je een beetje aan de icons uit de OP houdt, kom je al een aardig eind trouwens.
een paar maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar staan ook wat kloons in hoor..
Hehe.quote:
GOOOOOODMOORNING MY LOOOVEEquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je je een beetje aan de icons uit de OP houdt, kom je al een aardig eind trouwens.
[..]
De echte BeF'ers pakken de volgende kloon erbij
Die zijn bekend.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar staan ook wat kloons in hoor..
Prrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
GOOOOOODMOORNING MY LOOOVEE!
Who gives a fuck, ik ben de 18 allang gepasseerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef pc-fr34k het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_voor_jongeren.html
Hebben jullie het ookal gelezen?
ja lekker boeiend ik ben bijna 18 als ze maar niet de leeftijd van sterke drank opschroeven naar 21quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben 21, I don't care.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben 21, I don't care.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja lekker boeiend ik ben bijna 18 als ze maar niet de leeftijd van sterke drank opschroeven naar 21
Dude, je bent jonger dan ik!quote:
Ik ben over 6 dagen ookal 18, maar het slaat gewoon nergens op. Mensen van 16 willen toch ook bier. Niet dat ze er niet ana kunnen komen dan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja lekker boeiend ik ben bijna 18 als ze maar niet de leeftijd van sterke drank opschroeven naar 21
De vieze post-opkrikker!quote:
En toch al zoveel wijzer!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dude, je bent jonger dan ik!
Nou nou, wijzer is wel overdreven.quote:
Precies.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben over 6 dagen ookal 18, maar het slaat gewoon nergens op. Mensen van 16 willen toch ook bier. Niet dat ze er niet ana kunnen komen dan..
Je zusje is op dezelfde dag als m'n moeder en neef jarig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef Quatertemper het volgende:
Mijn zusje verheugde zich er nog zo op legaal dronken worden.
Ze word in februari 16 namelijk.
* pc-fr34k roept danny.quote:
Dat zou mooi uitkomen, want ik heb ook nog een paar vragen open staan.quote:
Zeg dat je fok-tools gebruikt, dan is hij er zo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zou mooi uitkomen, want ik heb ook nog een paar vragen open staan..
en dat zeg jijquote:
Ik gebruik fok-toolsquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg dat je fok-tools gebruikt, dan is hij er zo.
Dus dát is het geheim.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg dat je fok-tools gebruikt, dan is hij er zo.
Dat waren er maar 700, niet overdrijven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
en dat zeg jijjij die eens 800 posts op een dag had
Ik wil Fok!tools kunnen gebruiken.quote:
Kan ook. Maar dan wordt je gebanned en mod-af.quote:
745 bitch in die richtingquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat waren er maar 700, niet overdrijven.
Dat is het niet. Die zooi conflicteerd met m'n modrechten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kan ook. Maar dan wordt je gebanned en mod-af..
wat is er eigenlijk zo erg aan foktools?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kan ook. Maar dan wordt je gebanned en mod-af..
Dat is nog altijd minder de 800.quote:
Ze gebruikten de lay-out van Fok en veranderde dingen aan de inhoud van Fok (een beloofde negeerfunctie, het aanpassen de optiebalk bovenin beeld) en dat mag niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk zo erg aan foktools?
De privicay zou niet gewaarborgt zijn. Ze kunnen sessies kapen, oh wat eng. Als je instelt dat hij alleen geldig is op dit ip dan is er niks aan de hand. Danny heeft ook andere dingen verboden omdat de maker ervan zo 'ip's van leden kan krijgen'. Maar een webicon mag wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk zo erg aan foktools?
lekker boeiend zegquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ze gebruikten de lay-out van Fok en veranderde dingen aan de inhoud van Fok (een beloofde negeerfunctie, het aanpassen de optiebalk bovenin beeld) en dat mag niet.
Kan je in princiepe als dat het enigste is nog wel als apparte plugin schrijven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is het niet. Die zooi conflicteerd met m'n modrechten.
Ik wil het hebben voor de quickPI, de rest boeit me niet, maar als ik het gebruik dan staat de OP van een topic helemaal vol met die PI's en heb ik nog geen quickPI.
principe mênquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kan je in princiepe als dat het enigste is nog wel als apparte plugin schrijven.
Dat kan ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kan je in princiepe als dat het enigste is nog wel als apparte plugin schrijven.
Daar had Danny dus echt volkomen gelijk in.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Danny heeft ook andere dingen verboden omdat de maker ervan zo 'ip's van leden kan krijgen'. Maar een webicon mag wel..
Typo.quote:
humorquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar had Danny dus echt volkomen gelijk in.
Cyberstalker had bij zijn icoon ingesteld dat als het opgevraagd werd vanaf het IP van Slarioux dat ie dan een goatse te zien kreeg.
Dat hoeft niet persee, je kan met een fixed positioned divje ook werken. Gewoon linksbovenin de pi's. Bij fok-silver tenminste, ik weet niet welke layout je gebruikt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.
En ik denk ook niet dat iemand anders dat kan, omdat je dan de broncode van mijn quickreply schermpje moet weten.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar had Danny dus echt volkomen gelijk in.
Cyberstalker had bij zijn icoon ingesteld dat als het opgevraagd werd vanaf het IP van Slarioux dat ie dan een goatse te zien kreeg.
De 'gewone', maar het lukt prima met gewoon reageren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persee, je kan met een fixed positioned divje ook werken. Gewoon linksbovenin de pi's. Bij fok-silver tenminste, ik weet niet welke layout je gebruikt.
Het was een tool van Cyberstalker, daarom vertrouwde men hem niet met de gegevens.quote:. Maar dat betekend juist dat het nergens op slaat om een tool te verbieden die iets kan wat je met een webicon ook kan.
JKa, dat is te begrijpen dan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was een tool van Cyberstalker, daarom vertrouwde men hem niet met de gegevens.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:48 schreef rompompom het volgende:
Schopje [FB]
Hoi mt.quote:
Hai fr34kquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:06 schreef pc-fr34k het volgende:
PI test.
Ok, NJ, hij werkt, nu alleen nog in een plugin vorm schrijven.
zo leef jij ook nogquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:48 schreef rompompom het volgende:
Schopje [FB]
Dominatrix!!quote:
hij heeft je geblocked!quote:
ja welja doe rustig aan manquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik had nog geen zin om het aan te zetten
En nu ga ik eten, dus ik wacht nog eventjes
Doe ik! Goed advies; stel je voor dat ik me verslik! Er is voor de rest niemand thuis en dan zou ik zomaar stervenquote:
ik zit op mn werk, heb hier geen MSNquote:
dan kom ik je redden!!!!!!11onequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe ik! Goed advies; stel je voor dat ik me verslik! Er is voor de rest niemand thuis en dan zou ik zomaar sterven
Niet??!!??quote:
jij hebt dagobrat alquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet??!!??![]()
![]()
!!!
*hart breekt
*kraskras
Snie waarquote:
Oh, dé romantique!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dan kom ik je redden!!!!!!11one
Hey Lits,quote:
Nou... daar schaar ik me nog niet echt onderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |