En geen duetten met Lange Frans meer doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kalou niet selecteren Marco. Dat is hét. Verder stel ik een twee spitsen systeem voor.![]()
Tja, ik hoop toch wel dat er hier wat mensen zijn met verstand van relaties die me nog een normaal en eerlijk antwoord kunnen geven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:54 schreef American_Nightmare het volgende:
In plaats van je twijfels met haar te bespreken zou ik eens beginnen met een groot puberaal forum om raad te vragen. Oh nee... wacht... dat heb je al gedaan!!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:56 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Tja, ik hoop toch wel dat er hier wat mensen zijn met verstand van relaties die me nog een normaal en eerlijk antwoord kunnen geven.
Ja natuurlijk. Ik ga haar echt niet controlen (gsm onderzoeken bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Er is maar 1 optie: PRAAT MET HAAR. Eerlijker en normaler krijg ik het niet voor mekaar. Iemand anders misschien?
want? Ik ben zeker geen watje, kan er niet tegen als iemand begint te janken en dan rustig durft te beweren dat er helemaal niets aan de hand is. Kom op zeg, ik zit een boterham te eten en begin opeens te janken om niets?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:03 schreef BennyNL het volgende:
marco...ben je een man of een jongetje? je komt als de laatste over
Ja, dat weet ik ook. Maar dat zijn inderdaad allemaal topics over jaloezie en mensen die bedonderd zijn, en die heb ik ook weleens doorgelzen. Ik wilde mijn verhaal gewoon eens vertellen,quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoeveel topique's zijn hier nu al niet over? Een beetje zoeken en je vindt tientallen topic's waar je een en ander uit kan halen.
Volg je gevoel man, als dat je zegt dat er iets mis moet je daar naar handelen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef MadMarco het volgende:
Aan de ene kant denk ik van: tja, maar ze maakt mij onzeker met d'r geheimzinnige gedoe,
Maar het probleem is: ze vind volgensmij al dat ik dr claim, en als ik weer kom zeuren over andere jongens, tja, je begrijpt t wel: dan vindt ze me echt een jaloerse zeikerd.
Ja uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Er is maar 1 optie: PRAAT MET HAAR. Eerlijker en normaler krijg ik het niet voor mekaar. Iemand anders misschien?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef MadMarco het volgende:
Maar het probleem is: ze vind volgensmij al dat ik dr claim, en als ik weer kom zeuren over andere jongens, tja, je begrijpt t wel: dan vindt ze me echt een jaloerse zeikerd.
Je zegt het zelf al, ze begint heus niet zomaar te huilen. Tenzij er een puppy-reclame op tv was. Dus, praat nou maar met haar, een gesprek beginnen over waarom ze huilde, niet boos worden en eisen waarom die gast vroeg of ze op msn kwam.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:08 schreef MadMarco het volgende:
want? Ik ben zeker geen watje, kan er niet tegen als iemand begint te janken en dan rustig durft te beweren dat er helemaal niets aan de hand is. Kom op zeg, ik zit een boterham te eten en begin opeens te janken om niets?![]()
Zelfde meisjequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef Godshand het volgende:
begin van het einde. zit momenteel zelf in deze fase...
Ga eens bij daglicht bij haar langs voor een normaal gesprek. Gewoon bij de koffie, koekje erbij? en dan het gewoon even voorleggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik ga haar echt niet controlen (gsm onderzoeken bijvoorbeeld)
Aan de ene kant denk ik van: tja, maar ze maakt mij onzeker met d'r geheimzinnige gedoe,
Het is trouwens echt niet zo dat ik haar niet vrij laat in dr doen en laten. Maar het is gewoon zo raar als het lijkt dat ik haar vriend bent terwijl ze nog een reserve achter de hand aan het houden is.
Ze is trouwens al eens vreemd gegaan heeft ze bekend, heeft zich nog niet zo lang geleden eenmalig onveilig laten dekken. En volgensmij is het diezelfde gast waarmee ze nu een halve inbox vol van heeft. T komt er dus wel op neer dat er een kerel is die zoiets heeft van: "want dickquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef la-nina het volgende:
[..]
Volg je gevoel man, als dat je zegt dat er iets mis moet je daar naar handelen.
Of zij daar nou op zit te wachten of niet.
Wat heb je aan een vriendin als je haar niet vertrouwt![]()
Ja, dát zal ik echt zeker doen. Dat is wat mij betreft echt dé vraag die ik haar ga stellen. Het was trouwens een andere volgorde. Eerst kreeg ze die sms, en toen begon ze die paar traantjes te janken. vijf minuten later praatte we nog even over school, ambities en keuzes maken in het leven, en bij het zinnetje "keuzes maken is ook moeilijk" toen begon ze heel erg dubbelzinnig te knikken. Nee, ik ben niet paranoia, ik weet gewoon hoe vrouwen zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef Roa het volgende:
[..]
[..]
Je zegt het zelf al, ze begint heus niet zomaar te huilen. Tenzij er een puppy-reclame op tv was. Dus, praat nou maar met haar, een gesprek beginnen over waarom ze huilde, niet boos worden en eisen waarom die gast vroeg of ze op msn kwam.
Als je chronisch achterdochtig bent voelt niets goed, het kan dus ook aan jezelf liggenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:27 schreef Tobbes het volgende:
als het niet goed voelt, is het niet goed.
Ja dat is zeker zo, neemt niet weg dat het dan niet goed zit!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef Italo het volgende:
[..]
Als je chronisch achterdochtig bent voelt niets goed, het kan dus ook aan jezelf liggen![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kalou niet selecteren Marco. Dat is hét. Verder stel ik een twee spitsen systeem voor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |