abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34227205
Hoi, ik ben Marco, en ik voel me echt kut.

Ik heb sinds een aantal maanden een vriendin. Alles leuk en aardig, we kunnen goed met elkaar opschieten, begrijpen elkaar etc. Ik was een paar weken geleden bij haar thuis, en toen liet ze me l haar lijst (inbox) met sms'jes zien, tja, daar zaten natuurlijk zat sms'jes tussen van andere jongens. T boeit me niet dat ze met andere jongens praat, maar wat die jongens stuurde deed me toch ff stil zijn. Ik heb geen hele verhalen gelezen, maar woorden als "liefie" en "kusjes" sprongen er toch wel uit. Hoeft natuurlijk niets te betekenen, dat weet ik zelf ook.

Later die avond heb ik haar gezegd dat ik in ieder geval geen zin in heb om aan het lijntje te worden gehouden, ze vertelde dat ze te vertrouwen was, en dat ze nooit rare dingen zou doen etc. Afijn, ik kon niets anders doen dan zeggen dat ik haar vertrouwde.

Twee dagen geleden was ik met haar op stap, en toen deed ze...tja...anders. 's avonds zaten we samen op de bank, begon ze opeens een beetje te huilen, zo heel stiekem met haar hoofd op mn schouder, hopend dat ik het niet zou merken. Ik vroeg haar wat er was, maar nee... er was niets. k dacht: mmh, ze is blij om bij me te zijn. Ik heb meerdere keren gevraagd vanwaar die traantjes. Nee, ze was niet blij vertelde ze. Ik kom er alleen maar uithalen dat ze het ergen moeilijk mee had. Meteen moest ik terugdenken aan dat gespannen gezicht van haar die middag

Toen kreeg ze later die avond toen ik bij haar was een sms van een of andere knakker die met haar wilde chatten. Ze was natuurlijk de hele dag al niet op de computer. Lekker is dat dacht ik... ze wordt zelfs gesms't om te vragen waar ze blijft op de chat.

Afijn, t verbaasd me eigenlijk. Ik ben best lief voor dr, ben ook soms plagerig, ben eerlijk etc. Waarom doet ze nou opeens zo... Ik vraag me echt af of ik haar moet vragen of ze aan het twijfelen is. Als ze "ja" zegt dan weet ik genoeg, dan ga ik er geen tijd meer in steken. Ik ben haar echt gaan waarderen de laatste weken, maar ik vertik het echt om me kut te voelen vanwege iemand die me misschien voor de gek houdt. Ik vind het echt bizar allemaal, want vorige week kreeg ik nog de meest lieve sms'jes en knuffels van dr...

...voor mensen beginnen met "dumpen", bedenk wel dat het voor mij ook niet zeker is wat ze allemaal denkt. Ik ga dat echt niet allemaal vragen, dat komt echt onzeker over..

Wat zou ik doen...
^_
  donderdag 19 januari 2006 @ 00:53:28 #2
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34227249
Kalou niet selecteren Marco. Dat is hét. Verder stel ik een twee spitsen systeem voor.
pi_34227260
In plaats van je twijfels met haar te bespreken zou ik eens beginnen met een groot puberaal forum om raad te vragen. Oh nee... wacht... dat heb je al gedaan!!

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_34227272
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kalou niet selecteren Marco. Dat is hét. Verder stel ik een twee spitsen systeem voor.
En geen duetten met Lange Frans meer doen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_34227314
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:54 schreef American_Nightmare het volgende:
In plaats van je twijfels met haar te bespreken zou ik eens beginnen met een groot puberaal forum om raad te vragen. Oh nee... wacht... dat heb je al gedaan!!

Tja, ik hoop toch wel dat er hier wat mensen zijn met verstand van relaties die me nog een normaal en eerlijk antwoord kunnen geven.
^_
pi_34227341
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:56 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Tja, ik hoop toch wel dat er hier wat mensen zijn met verstand van relaties die me nog een normaal en eerlijk antwoord kunnen geven.

Er is maar 1 optie: PRAAT MET HAAR. Eerlijker en normaler krijg ik het niet voor mekaar. Iemand anders misschien?
pi_34227414
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Er is maar 1 optie: PRAAT MET HAAR. Eerlijker en normaler krijg ik het niet voor mekaar. Iemand anders misschien?
Ja natuurlijk. Ik ga haar echt niet controlen (gsm onderzoeken bijvoorbeeld)

Aan de ene kant denk ik van: tja, maar ze maakt mij onzeker met d'r geheimzinnige gedoe,

Maar het probleem is: ze vind volgensmij al dat ik dr claim, en als ik weer kom zeuren over andere jongens, tja, je begrijpt t wel: dan vindt ze me echt een jaloerse zeikerd.

Het is trouwens echt niet zo dat ik haar niet vrij laat in dr doen en laten. Maar het is gewoon zo raar als het lijkt dat ik haar vriend bent terwijl ze nog een reserve achter de hand aan het houden is.
^_
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:02:44 #8
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34227449
Hoeveel topique's zijn hier nu al niet over? Een beetje zoeken en je vindt tientallen topic's waar je een en ander uit kan halen.
pi_34227470
marco...ben je een man of een jongetje? je komt als de laatste over
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_34227562
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:03 schreef BennyNL het volgende:
marco...ben je een man of een jongetje? je komt als de laatste over
want? Ik ben zeker geen watje, kan er niet tegen als iemand begint te janken en dan rustig durft te beweren dat er helemaal niets aan de hand is. Kom op zeg, ik zit een boterham te eten en begin opeens te janken om niets?
^_
pi_34227605
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoeveel topique's zijn hier nu al niet over? Een beetje zoeken en je vindt tientallen topic's waar je een en ander uit kan halen.
Ja, dat weet ik ook. Maar dat zijn inderdaad allemaal topics over jaloezie en mensen die bedonderd zijn, en die heb ik ook weleens doorgelzen. Ik wilde mijn verhaal gewoon eens vertellen,
^_
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:10:15 #12
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_34227610
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef MadMarco het volgende:

Aan de ene kant denk ik van: tja, maar ze maakt mij onzeker met d'r geheimzinnige gedoe,

Maar het probleem is: ze vind volgensmij al dat ik dr claim, en als ik weer kom zeuren over andere jongens, tja, je begrijpt t wel: dan vindt ze me echt een jaloerse zeikerd.
Volg je gevoel man, als dat je zegt dat er iets mis moet je daar naar handelen.
Of zij daar nou op zit te wachten of niet.

Wat heb je aan een vriendin als je haar niet vertrouwt
| | @ | Overal zanikt bagger...
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:10:24 #13
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34227611
DUMPEN !
Zo niet, dan toch...
pi_34227654
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja uiteraard

PRAAT MET HAAR
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_34227762
begin van het einde. zit momenteel zelf in deze fase...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:19:48 #16
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_34227807
quote:
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:08 schreef MadMarco het volgende:
want? Ik ben zeker geen watje, kan er niet tegen als iemand begint te janken en dan rustig durft te beweren dat er helemaal niets aan de hand is. Kom op zeg, ik zit een boterham te eten en begin opeens te janken om niets?
Je zegt het zelf al, ze begint heus niet zomaar te huilen. Tenzij er een puppy-reclame op tv was. Dus, praat nou maar met haar, een gesprek beginnen over waarom ze huilde, niet boos worden en eisen waarom die gast vroeg of ze op msn kwam.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:20:10 #17
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_34227819
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef Godshand het volgende:
begin van het einde. zit momenteel zelf in deze fase...
Zelfde meisje
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:24:47 #18
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34227929
quote:

[..]

Ja natuurlijk. Ik ga haar echt niet controlen (gsm onderzoeken bijvoorbeeld)

Het is trouwens echt niet zo dat ik haar niet vrij laat in dr doen en laten. Maar het is gewoon zo raar als het lijkt dat ik haar vriend bent terwijl ze nog een reserve achter de hand aan het houden is.
Ga eens bij daglicht bij haar langs voor een normaal gesprek. Gewoon bij de koffie, koekje erbij? en dan het gewoon even voorleggen.

Van belang is trouwens wel jullie leeftijd. Hoe oud ben jij en hoe oud is zij?

Dit in verband met aanpak, jongere meiden kunnen niet zo goed tegen dat serieuze gedoe, meiden boven de 17 hebben daar geen probs meer mee. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
pi_34227936
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef la-nina het volgende:

[..]

Volg je gevoel man, als dat je zegt dat er iets mis moet je daar naar handelen.
Of zij daar nou op zit te wachten of niet.

Wat heb je aan een vriendin als je haar niet vertrouwt
Ze is trouwens al eens vreemd gegaan heeft ze bekend, heeft zich nog niet zo lang geleden eenmalig onveilig laten dekken. En volgensmij is het diezelfde gast waarmee ze nu een halve inbox vol van heeft. T komt er dus wel op neer dat er een kerel is die zoiets heeft van: "want dick

Ik zal eens wat topics lezen het het laten bezinken morgen. Ik zie haar deze week nog wel, dan zal ik het wel bespreken. Zit zelfs te twijfelen of ik het er wel over wil hebben. Geef ik d'r wel genoeg vrijheid... en, wordt ze niet superpissed als ik weer begin over contacten die eigenlijk wel heel onschuldig blijken te zijn. mmh.. Het knaagt inderdaad. Dat deed het twee weken geleden ook, maar toen was het weg omdat ze gewoon normaal tegen me deed en het niets steeds leek alsof andere jongens ook erg belangrijk voor dr zijn.

Begrijp me goed. Ik ben niet zomaar onzeker. Het zijn echt veel dingen die haar plaatsen in het hokje "vertrouwen op eigen risico" om het zo maar te zeggen. En toch, als we elkaar omhelzen en zoenen voelt t zo goed
^_
pi_34227993
Ik stuur ook heel vaak dingen als 'kus' naar andere vrouwen, ook naar mannen trouwens

Verder liegt je gevoel nooit; als het niet goed voelt, is het niet goed. En het is dan nog eigenlijk erger als er niks blijkt te zijn; want dan is je relatie gedoemd te mislukken. (Vertrouwen enzo).

Edit: Al heb ik hier het idee dat het niet zozeer wantrouwen is dat je drijft, maar onzekerheid en een minderwaardigheidscomplexje. Doe je niks aan, moet je overheen groeien.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2006 01:28:23 ]
pi_34228083
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef Roa het volgende:

[..]

[..]

Je zegt het zelf al, ze begint heus niet zomaar te huilen. Tenzij er een puppy-reclame op tv was. Dus, praat nou maar met haar, een gesprek beginnen over waarom ze huilde, niet boos worden en eisen waarom die gast vroeg of ze op msn kwam.
Ja, dát zal ik echt zeker doen. Dat is wat mij betreft echt dé vraag die ik haar ga stellen. Het was trouwens een andere volgorde. Eerst kreeg ze die sms, en toen begon ze die paar traantjes te janken. vijf minuten later praatte we nog even over school, ambities en keuzes maken in het leven, en bij het zinnetje "keuzes maken is ook moeilijk" toen begon ze heel erg dubbelzinnig te knikken. Nee, ik ben niet paranoia, ik weet gewoon hoe vrouwen zijn

lach er maar een beetje om, anders kan ik zometeen zo moeilijk slapen
^_
pi_34228095
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:27 schreef Tobbes het volgende:
als het niet goed voelt, is het niet goed.
Als je chronisch achterdochtig bent voelt niets goed, het kan dus ook aan jezelf liggen
pi_34228129
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef Italo het volgende:

[..]

Als je chronisch achterdochtig bent voelt niets goed, het kan dus ook aan jezelf liggen
Ja dat is zeker zo, neemt niet weg dat het dan niet goed zit!
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:36:31 #24
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34228171
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Inderdaad!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_34228218
Klinkt gewoon niet goed wat je schrijft.
Ze is eerder vreemd gegaan (onveilig laten dekken ) wordt wispelturig in haar gedrag, en spreekt al die tijd via sms of msn met andere gozers die haar toespreken alsof zij een relatie hebben en niet jij.
Kerel, waarschijnlijk is het voor haar al voorbij maar is ze de moed aan het verzamelen om het je te vertellen. Jij bent ondertussen aan het bedenken wat jij kunt doen om de boel nog te redden, maar je loopt waarschijnlijk achter de feiten aan.

Je bent bang om haar kwijt te raken en daarom durf je haar niet echt te pushen terwijl je genoeg hebt om onzeker/jalours over te zijn. Ik lees genoeg redenen voor een heftig gesprek (waarbij jij net zo lang praat tot je alles weet en je niet bang bent haar daardoor kwijt te raken) want zij heeft tov van jou meer uit te leggen dan dat jij je gedrag tov haar moet verklaren. Denk niet dat je haar hierdoor opeens kwijt raakt. Als ze vertrekt dan zat er duidelijk al iets niet goed. ONtwijkend met het probleem omgaan zorgt er alleen voor dat je zezelf voor de gek houdt.

laat even horen hoe het ging wil je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')