Het is snel, maar als dit al vantevoren gepland stond, dan doe je er gewoon weinig aan. Daarnaast vind ik het wel een gezeur dat men twee wedstrijden in drie dagen moet, vooropgesteld dat alle AZ'ers een hele wedstrijd spelen.Natuurlijk is het een belasting, maar doe nou niet alsof je twee marathons achter elkaar moet lopen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik met FS eens, het is gewoon belachelijk. Heeft niks met topclub in wording te maken.
Vind ik helemaal niet. Omdat we hier toevallig maar een paar topteams hebben, hebben we minder zware duels. Maar in andere landen zijn ook gewoon topduels kort na zo'n match. Moet je gewoon niet over zeuren, dat is het schema. Als je bovenin wilt meedoen, moet je dat accepteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik met FS eens, het is gewoon belachelijk. Heeft niks met topclub in wording te maken.
Jij begrijpt er weer eens niks van. Het gaat nu even niet om het gegeven "topduel rondom een interland", NEC-AZ is geen topduel. In andere landen moet Barcelona, Bayern of Chelsea nooit 2 dagen na een interland zo vroeg al weer spelen, die krijgen dan keurig de zondag of zaterdag een wedstrijd. Geef mij maar 1 voorbeeld waar dat gebeurde.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niet. Omdat we hier toevallig maar een paar topteams hebben, hebben we minder zware duels. Maar in andere landen zijn ook gewoon topduels kort na zo'n match. Moet je gewoon niet over zeuren, dat is het schema. Als je bovenin wilt meedoen, moet je dat accepteren.
Het is best handig om 2e te eindigen, dan speel je de eerste play-off waarschijnlijk tegen Groningen, Heerenveen of wie dan ook ipv AZ, Feyenoord of Ajax.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Alsof plek 2 nog maar iets uitmaakt tegenwoordig Frikandelletje.... AZ had toch een bank die moeiteloos de basiself kon vervangen?
Toen alles goed ging en de jongens invielen in een draaiend team wel ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar in het begin van het seizoen werd er hoog opgegeven over die bank volgens mij...
Klopt, vandaar dat het opvallend is dat er nu opeens wordt gezeurd nu die bank wel ingezet dient te worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar in het begin van het seizoen werd er hoog opgegeven over die bank volgens mij...
Die man heeft een veel te groot ego en dat steekt af en toe naar de buitenwereld de kop op.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Precies mijn punt CMT. En ook wel typisch Van Gaal die weer brieven aan de KNVB gaat schrijven enzo...
hoezo een verloren seizoen? Als AZ de voorronde van de CL haalt via de play-offs lijkt het me toch een topseizoen voor AZ.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:44 schreef methodmich het volgende:
Nou, nu dus definitief een verloren seizoen voor AZ. Tenzij ze de beker nog pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |