abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:12:04 #201
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_35457659
De hofleverancier wordt genaaid? Dat is wel ernstig Calimero-gedrag zeg .... Als je echt zo graag een topclub wil zijn, dan krijg je ook met de mindere kanten te maken zoals het afstaan van internationals. Dan moet je niet zo gaan mauwen! En wees dan blij dat je uitgeschakeld bent, is je programma in één klap een stuk minder druk
pi_35457928
Niet zo slap lullen. 2 dagen na een interland is extreem lullig ingepland. Zie je nergens, alleen hier in dit land. Heb geen enkele moeite met een match op zondag. Zaterdag kan ook nog net. Maar vrijdag is ronduit schandalig.
pi_35457997
Ben ik met FS eens, het is gewoon belachelijk. Heeft niks met topclub in wording te maken.
That's all folks!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:23:56 #204
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_35458066
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik met FS eens, het is gewoon belachelijk. Heeft niks met topclub in wording te maken.
Het is snel, maar als dit al vantevoren gepland stond, dan doe je er gewoon weinig aan. Daarnaast vind ik het wel een gezeur dat men twee wedstrijden in drie dagen moet, vooropgesteld dat alle AZ'ers een hele wedstrijd spelen.Natuurlijk is het een belasting, maar doe nou niet alsof je twee marathons achter elkaar moet lopen...
pi_35458790
Het is gewoon een feit dat Ajax, PSV en Feyenoord nooit op vrijdag hebben hoeven voetballen na een interland op woensdag. Dat dat vrijdagvoetbal voor de TV bedacht is is allemaal leuk en aardig, maar hou dan ook rekening ermee op welk moment je dat doet en met welke clubs. Die dombo's in Zeist verwachtten overduidelijk niet dat AZ zoveel spelers blijft leveren, anders bedenk je zoiets doms niet en hou je er rekening mee.

En het is algemeen bekend dat topvoetballers minimaal 3 dagen nodig hebben om echt goed te herstellen van een fysieke inspanning op topniveau, om zonder last weer diep te kunnen gaan. Heeft gewoon te maken met spieren etc.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:47:06 #206
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35465247
Zelfs Marco van Basten geeft openlijk kritiek op de KNVB, vanwege het niet willen verschuiven van AZ - NEC.
Confidence through competence
pi_35472110
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik helemaal niet. Omdat we hier toevallig maar een paar topteams hebben, hebben we minder zware duels. Maar in andere landen zijn ook gewoon topduels kort na zo'n match. Moet je gewoon niet over zeuren, dat is het schema. Als je bovenin wilt meedoen, moet je dat accepteren.

En wat die interland betreft: ach ja, NEC heeft ook internationals.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35475725
Ik ben het met FS eens, en als ik het voor het zeggen had bij AZ dan zou ik m'n spelers niet afstaan, zeker niet voor zo'n onbeduidend potje tegen Ecuador.
pi_35478613
Ik ben het met MM eens. Voetballers moeten niet zo zeuren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35484362
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:52 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vind ik helemaal niet. Omdat we hier toevallig maar een paar topteams hebben, hebben we minder zware duels. Maar in andere landen zijn ook gewoon topduels kort na zo'n match. Moet je gewoon niet over zeuren, dat is het schema. Als je bovenin wilt meedoen, moet je dat accepteren.
Jij begrijpt er weer eens niks van. Het gaat nu even niet om het gegeven "topduel rondom een interland", NEC-AZ is geen topduel. In andere landen moet Barcelona, Bayern of Chelsea nooit 2 dagen na een interland zo vroeg al weer spelen, die krijgen dan keurig de zondag of zaterdag een wedstrijd. Geef mij maar 1 voorbeeld waar dat gebeurde.

Het gaat hier om de rustdagen na deze interland. Elke fysiotherapeut rondom een professionele voetbalorganisatie zal jou wel verder uitleggen hoe dat inelkaar zit, en waarom dat een minimale must is om weer tot een conditionele topprestatie te komen. Vraag hen maar.

Weet je wat het is, je hoopt gewoon dat Ajax nog plek 2 kan bemachtigen in een eindsprint, en misgunt AZ zijn punten en de eerlijke kans op datgene wat ze verdienen, de titel. Als Ajax hofleverancier was geweest en vrijdag had moeten spelen was je zeker wel tegen geweest.
pi_35486117
Alsof plek 2 nog maar iets uitmaakt tegenwoordig Frikandelletje.... AZ had toch een bank die moeiteloos de basiself kon vervangen?
www.thuisuiteten.nl
pi_35486582
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Alsof plek 2 nog maar iets uitmaakt tegenwoordig Frikandelletje.... AZ had toch een bank die moeiteloos de basiself kon vervangen?
Het is best handig om 2e te eindigen, dan speel je de eerste play-off waarschijnlijk tegen Groningen, Heerenveen of wie dan ook ipv AZ, Feyenoord of Ajax.
AZ heeft een waardeloze bank, dat breekt ze steeds meer op en dat maakt het verschil de komende maanden.
Yeah baby Yeah!
pi_35486772
Ja, maar in het begin van het seizoen werd er hoog opgegeven over die bank volgens mij...
www.thuisuiteten.nl
pi_35486832
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar in het begin van het seizoen werd er hoog opgegeven over die bank volgens mij...
Toen alles goed ging en de jongens invielen in een draaiend team wel ja.
van der Gijp verwoordde het treffend bij Voetbal Insite: Het zijn (ook veel van de basis 11) mooi weer voetballers die lekker mevoetballen als het lekker gaat, maar als er andere krachten aangesproken dienen te worden geven ze niet thuis.
Yeah baby Yeah!
pi_35486923
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Klopt, vandaar dat het opvallend is dat er nu opeens wordt gezeurd nu die bank wel ingezet dient te worden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35486995
Precies mijn punt CMT. En ook wel typisch Van Gaal die weer brieven aan de KNVB gaat schrijven enzo...
www.thuisuiteten.nl
pi_35487065
Er is niks mis met de bank van AZ. In tegendeel zelfs, die is beter verzorgd als bij Ajax en Feyenoord. Maar als men denkt dat de schaduw-elf op elk moment bijna alle basis-elf kan vervangen en daardoor geen enkel verval zit in het spel ben je wel erg naief en onwetend.

Haal bij Juve, Barca de basiself eruit voor hun tweede en ook daar zie je een groot verschil. Spelen met Messi, Ronny en Eto'o is gewoon van een andere klasse dan met Larsson, Guily en Maxi lopez.

Biij AZ kan je makkelijk 2 a 3 spelers vervangen zonder teveel afbreuk te doen aan de spelopvatting en de automatismen. Maar dat is iets anders dan je internationals die vrijdag maar allemaal vrijaf te geven tegen NEC.
pi_35487111
Er is kennelijk wel wat mis met de bank van AZ, anders zouden ze niet zo zeuren en zouden ze het niveau van het begin van het seizoen wel vast weten te houden.
pi_35487214
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Precies mijn punt CMT. En ook wel typisch Van Gaal die weer brieven aan de KNVB gaat schrijven enzo...
Die man heeft een veel te groot ego en dat steekt af en toe naar de buitenwereld de kop op.
Topclubs moeten al jaren leven met de gedachte dat deze maanden van het jaar de gehele selectie (als die bestaat uit internationals) onder druk staat ivm de hoge belasting.
Yeah baby Yeah!
pi_35512469
Nou, nu dus definitief een verloren seizoen voor AZ. Tenzij ze de beker nog pakken.
www.thuisuiteten.nl
pi_35512587
De jaarlijkse vrije val bij AZ heeft zich weer ingezet .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 26 februari 2006 @ 16:01:30 #222
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35513045
3 - 4 - 3 opstelling

En ja, de pit zat er gewoon niet in vandaag. Moegstreden zal wel het goeie woord zijn.
Confidence through competence
pi_35513849
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:44 schreef methodmich het volgende:
Nou, nu dus definitief een verloren seizoen voor AZ. Tenzij ze de beker nog pakken.
hoezo een verloren seizoen? Als AZ de voorronde van de CL haalt via de play-offs lijkt het me toch een topseizoen voor AZ.
Bovendien hebben ze lange tijd ged en verzorgd voetbal laten zien wat een prachtig vfisitekaartje was voor het Nederlandse voetbal met Nederlandse spelers.
Niets dan lof eigenlijk, alleen komen ze nét tekort om de andere 17 eredivisieploegen de baas te zijn.
Yeah baby Yeah!
pi_35514149
Dat zou wellicht nog kunnen, maar het is tot nu toe elk seizoen steeds op het einde weer te weinig. Ook met Van Gaal, die hoger aangeschreven staat dan Co.
www.thuisuiteten.nl
pi_35514666
AZ stort zoals verwacht in als een kaartenhuis. Het zou me niet eens verbazen als ze helemaal naast Europees voetbal grijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')