Dirk&Brands : you go girls.quote:Scheringa: 'Ajax-fans komen naar AZ'
7/2/2006 23:02
Saai is het nooit in Alkmaar. Afgelopen week beleefde AZ het (aanstaande) vertrek van een sterspeler, ruzie met Ajax, een rondleiding door het nieuwe stadion, twee mooie wedstrijden met als toetje het gekruide commentaar van trainer Louis van Gaal op de safari door de voetbaljungle. VI amuseerde zich weer prima in de schoot van Nederlands mooiste.
In Voetbal International nummer 6 wordt de nummer drie van de Eredivisie uitgebreid belicht. Zo verwacht voorzitter Dirk Scheringa in het nieuwe DSB stadion publiek weg te lokken bij rivaal Ajax. 'We trekken volgend seizoen ook veel mensen die nu nog bij Ajax zitten, die zijn het daar zat en willen graag bij ons mooi voetbal kunnen zien', aldus Scheringa.
Volgens technisch directeur Marcel Brands pakt het verlies van Barry van Galen (stopt) en Kenneth Perez (gaat naar Ajax) mogelijk niet eens slecht uit. 'Beide spelers hebben een gebruiksaanwijzing, waar je het elftal enigszins op moet inrichten. Denk alleen maar aan de snelheid die beiden missen. Nu kun je doorwerken op zoek naar een nieuwe balans in je elftal. Die hoeft niet per se minder te zijn. Misschien komt het zelfs wel dichter in de buurt van ons ideaal'
Jeutje, dit is echt mooiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef Joppy het volgende:
1500e goal AZ in Eredivisie
100e goal Barry in Eredivisie
75e goal Shota in Eredivisie
100e nederlaag RBC in Eredivisie
Echte Jubileumwedstrijd dus
Hij had nooit naar Spanje moeten gaan eigenlijk, daar is het misgelopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Stoer dat Joey weer naar Nederland komt, vreemd dat hij zo is afgezakt. Het spel van AZ zal hem wel liggen denk ik. Hier is hij het best op z'n plaats.
Ik weet dat er op AZfanpage altijd wel beeldmateriaal verkrijgbaar is van recente wedstrijden. Informeer daar eensquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:49 schreef versteegrob het volgende:
Hello,
Iets voor de winter stop heeft AZ zijn beste wedstrijd van het seizoen gespeeld, heeft iemand hier nog beelden van? Ik weet dat het nogal lang geleden is maar ik ben benieuwd.
Bedankt, echt. Het was trouwens AZ RKC, ben benieuwd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:40 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik weet dat er op AZfanpage altijd wel beeldmateriaal verkrijgbaar is van recente wedstrijden. Informeer daar eens
When the flag drops, the bullshit stopsquote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef methodmich het volgende:
Geloven jullie daar echt nog in dan?
Ik wel. Het is alleen zaak om geen punten meer te morsen. Meer punten hebben dan PSV hoeft niet ivm doelsaldo. Feyenoord en AZ moeten beiden nog tegen PSV. Als beide winnen dan ligt het weer redelijk open. Het is wel een als als verhaal, maar het is 1 van de opties die op zich mogelijk is.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef methodmich het volgende:
Geloven jullie daar echt nog in dan?
Wat ben ik blij dat de interesse van Feyenoord nooit serieus is geworden in m. Duidelijk zwakste schakel daaro.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:08 schreef El_Bassie het volgende:
Jaliens is sowieso een onzekere factor, zowel in de duels als in de opbouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |