Dat is kennelijk de uitzondering die de regel bevestigdquote:
Maar jouw smiley erachter klopte weer nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
Voor alle duidelijkheid: mijn opmerking over Koos Alberts was ook sarcastisch bedoeld hoor
Ze hebben kunnen oefenen natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sterker nog, de regie is zo snel dat VOORDAT de hand van Holt Joost raakt, de streams al op de Hottub staan
Heb ik ook gehoord, maar dat zou gewoon slecht zijn van hummiequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, had begrepen dat Hummie niet wilden dat er allemaal oud BB5 bewoners komen, dit om HBB strikt te scheiden van de reguliere BB
Wist jij dat niet joh?quote:
Nou kan ik vast niet slapenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Foreverblue het volgende:
Voor iedereen die al een beetje ingedommeld is :
[afbeelding]
Vinden wij dat belangrijk dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wist jij dat niet joh?![]()
Zie topic: de bewoners
Geboren als "Bonje Cornelia Swart op 18 november 1949, groeide zij op als dochter van een binnenvaartschipper.
mensen die dat doen moeten hard gepijnigd wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het altijd zo zonde om in een boek, met een pen te gaan zitten strepen ** kloppende, niet sarcastische smiley **
Aahhhhhhhh goedmaak slaapquote:
En bedanktquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Foreverblue het volgende:
Voor iedereen die al een beetje ingedommeld is :
[afbeelding]
Misschien moet ze het wel 2x hardop lezen, anders snapt ze het niet, doen kinderen ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:33 schreef teamlead het volgende:is mens nou echt niet in staat om te lezen zonder geluid te produceren??? Is ze zo verliefd op haar eigen stem?
Hekserij?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef teamlead het volgende:
wat is dat nou weer voor zweverige BS die ze zit te mompelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |