Maar toch kan het, als het glas een wond maakt die groot genoeg is kun je aan de inwendige bloeding doodgaan. De kans daarop hangt echter sterk af van de grootte van het stuk glas en als het maar een klein stukje is is de kans groter dat je gewoon via de ontlasting kwijtraakt dan dat je erveel last van zult hebben volgens mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:57 schreef Fixxxer het volgende:
Nee daar heb je je bloedstolling voor....
met vlekken en zwerenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Smoved het volgende:
Ja, je sterft nu een pijnlijke en langzame dood.
Ik bewonder je optimisme!! Je kunt wel in het kabinet!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef dutchmage het volgende:
eerst je slokdarm... dan in je maag... dan naar je 12 vingerige darm... dan je andere darm.. dan je darm die ze ooit hebben weggehaald, en dan in de wc pot.. alles.. maar dan ook echt alles.. wordt aan stukken gescheurd... je bent gedoemd van binnen dood te bloeden....
ja is goed.. ik laat die knuppels wel even zien hoe je een land moet regeren..quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:25 schreef Weekender het volgende:
[..]
Ik bewonder je optimisme!! Je kunt wel in het kabinet!!(nog steeds
)
zo erg is dat echt niet hoor door een stukje glasquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef dutchmage het volgende:
eerst je slokdarm... dan in je maag... dan naar je 12 vingerige darm... dan je andere darm.. dan je darm die ze ooit hebben weggehaald, en dan in de wc pot.. alles.. maar dan ook echt alles.. wordt aan stukken gescheurd... je bent gedoemd van binnen dood te bloeden....
echt wel, heb het gehoord van een gozer en zijn vriend, heeft een broer, en die heeft een vriendin en.. die heeft het zelf gezienquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef 2609 het volgende:
[..]
zo erg is dat echt niet hoor door een stukje glas![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef dutchmage het volgende:
[..]
echt wel, heb het gehoord van een gozer en zijn vriend, heeft een broer, en die heeft een vriendin en.. die heeft het zelf gezien![]()
En dan ragt ie nog net even je kringspier openquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef erikh het volgende:
[..]
Maar toch kan het, als het glas een wond maakt die groot genoeg is kun je aan de inwendige bloeding doodgaan. De kans daarop hangt echter sterk af van de grootte van het stuk glas en als het maar een klein stukje is is de kans groter dat je gewoon via de ontlasting kwijtraakt dan dat je erveel last van zult hebben volgens mij
Slagader, tuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:01 schreef L-IS het volgende:
De pech is dat je het niet voelt, opeens *rengedeng* slagader stuk![]()
jouw kennis van de anatomie en fysiologie is wel heeeel erg beperkt...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:01 schreef L-IS het volgende:
Vaarwel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Smoved het volgende:
Ja, je sterft nu een pijnlijke en langzame dood.
Omg, dat is ranzig.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:19 schreef xtravical het volgende:
http://media.putfile.com/glasslikken
Ook het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je word van binnen uit langzaam opengereten!![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:01 schreef L-IS het volgende:
Meesterlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 16:56 schreef Syrena het volgende:
[..]Ik moest lachen
Thee op mijn scherm
En toen had ik het schoon en toen las ik verder en daar stond iets van anus stukraggen
Dus nu ga ik eerst mijn thee opdrinken en dan pas verder lezen. Mits er geen stukje uit mijn theeglas is.
Alleen ben je nu zoquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:02 schreef GSMboy het volgende:
Ach, heb wel eens een stuk glas kapot gebeten in een restaurant. Bleef een stukje glas achert in mijn darmen ofzo, maar niks van gehoord, gevoeld, geroken etc....
't klinkt nog realistisch ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 05:59 schreef Neutrino het volgende:
Het probleem is idd niet dat er iets kapot gaat gedurende de weg naar beneden.
Het probleem ontstaat dat er bij het inslikken van een glassplinter een kans is dat hij ingekapseld wordt in de maagwand. Door het samentrekken van de maagwand tijdens de vertering
van het voedsel kan de splinter dieper in het lichaam dringen en gaan ontstekken. (Als dat niet al bij de inkapseling gebeurd)
Als de ontsteking niet snel opgemerkt wordt kan je een bloedvergiftiging krijgen en moet je
aan de antibiotica. Ook zal je onder het mes moeten.. Hopelijk weet dan nog van dit topic.
Ik persoonlijk denk dat je dood gaat....
gelukkig voor TS ben ik zelden serieus..quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't klinkt nog realistisch ook
Mooizoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:38 schreef Neutrino het volgende:
[..]
gelukkig voor TS ben ik zelden serieus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |