en jouw aantijging dat deze user een kloon zou zijn, is op even brakke gronden gebaseerd als die over jou, toentertijd. op basis van kort door de bocht denken kloon!!! gaan roepen, komt geen enkel topic ten goede en leidt af van de daadwerkelijke discussie.quote:op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef joeyt het volgende:
omdat ik dus blijkbaar geen kloon was...
quote:op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef copycat het volgende:
[..]
en jouw aantijging dat deze user een kloon zou zijn, is op even brakke gronden gebaseerd als die over jou, toentertijd. op basis van kort door de bocht denken kloon!!! gaan roepen, komt geen enkel topic ten goede en leidt af van de daadwerkelijke discussie.
het spijt me maar als dit echt waar is eet ik mn hoed op...quote:op zondag 26 februari 2006 14:52 schreef mrs.fougaizee het volgende:
beste mensen,
mijn probleem nu is dat ik me al bijna 2 weken niet meer echt geliefd voel door hem. ik heb echt alles voor hem gedaan. hij wilde dat ik me minder sexie ging kleden, mijn shirtjes en truitjes moesten over mijn bilen vallen, en geen lage shirtjes...
ik ga altijd voor hem afwassen schoonmaken, proberen zovaak mogelijk eten op tafel te zetten. we zijn allebij full time studenten. financieel help ik hem ook zoveel ik kan.
en ik heb moeten boenen en schoonmaken en 2 pizza's voor die lul moeten bakken. je kan je misschien wel voorstellen dat ik erg sagerijnig werd...op mijn verjaardag poetsen en bakken.
ik werd echt zo boos, t voelde opeens aan alsof ik helemaal niet meer van hem hield.
mijn vriend woont al 2 jaar opzichzelf, omdat zijn ouders hem in de steek hebben gelaten in nederland. zijn gezin woont in irak. hij heeft ze vergeven. familiecontact is gelukkig allemaal goed.
er was/is niets ongeloofwaardigs aan mijn verhaal... ik heb een vriendin met borderline (volledig overtrokken naar mijn idee) die zwanger was...quote:op maandag 27 februari 2006 19:08 schreef copycat het volgende:
nee, jouw verhaal was geloofwaardig.
hoe dan ook zie ik op dit moment onvoldoende redenen om mee te gaan in de kloon-heksenjacht.
en nu ga ik eten
en alicey: crosspost.
tot snel!!!
waar gaat dat heen?quote:op maandag 27 februari 2006 18:57 schreef alicey het volgende:
ik gooi straks het gas uit, en ga daarna uit eten. als ik terug kom zal ik waarschijnlijk niet meer op fok! komen. gezien ik morgenochtend vertrek betekent dat dus dat dit voorlopig de laatste post is hier.
wanneer ik aldaar in de gelegenheid ben zal ik zo nu en dan iets van me laten horen.
tot ziens allemaal!![]()
wees trouwens lief voor mijn vervangers!
donequote:op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef twisted_fok het volgende:
[r&p sc] nu ook met zonder jeuk, ofzo.
dubbel dus deze mag dicht.
quote:op woensdag 1 maart 2006 22:51 schreef godlike02 het volgende:
hier bijna 24 uur niet gepost!![]()
dat kan niet! sluiteen jullie is heel snel een willekeurig topic![]()
voor flugeltje![]()
en vervolgens al je culinair advies uit showchat halen? denk je dat dat veilig is?quote:op woensdag 1 maart 2006 22:54 schreef copycat het volgende:
[..]
ik vind het wel tijd om r&p sc de nek om te draaien...
quote:op woensdag 1 maart 2006 22:51 schreef godlike02 het volgende:
hier bijna 24 uur niet gepost!![]()
dat kan niet! sluiteen jullie is heel snel een willekeurig topic![]()
voor flugeltje![]()
[singles]quote:op woensdag 1 maart 2006 22:54 schreef copycat het volgende:
[..]
ik vind het wel tijd om r&p sc de nek om te draaien...
hasta la vista, baby!
[afbeelding]
omdat je op wel erg mager en algemeen is.quote:op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef diegoarmandomaradona het volgende:
waarom is mijn topic dicht?
het gras is altijd groener aan de overkant.quote:op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef diegoarmandomaradona het volgende:
waarom? hij is best duidelijk vind ik.
je wil niet vreemd gaan maar omdat er teveel leuke vrouwen/mannen zijn wordt het erg moeilijk
moet alles gebasseerd zijn op persoonlijke ervaringen?quote:op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef sc0rpi0n het volgende:
[..]
het gras is altijd groener aan de overkant.
kijk eerst dan eerst wat je dan mist in je eigen relatie.
maar goed je mag wat meer info geven, hoe je je eigen relatie nu ziet en waarom je dat gevoel krijgt.
zoals het er nu stond is het gewoon te algemeen.
hiermee geef je dus aan dat het gewoon een non-topic was.quote:op vrijdag 3 maart 2006 23:49 schreef diegoarmandomaradona het volgende:
[..]
moet alles gebasseerd zijn op persoonlijke ervaringen?
hoeft niet.quote:anders wil ik er wel ik van maken hoor
nee dat maak jij er van, het lijkt me niet zo raar om te praten over de mogelijkheid om vreemd te gaan omdat je een leukere partner tegenkomt.quote:op vrijdag 3 maart 2006 23:52 schreef sc0rpi0n het volgende:
hiermee geef je dus aan dat het gewoon een non-topic was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |