welles!quote:
Dan mag zij FB openenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
whehe.. sylvana had de vorige wel dichtgegooid, maar ik had de feedback dichtgegooid![]()
die is al open zonder OPquote:
Ik sta bovenaan,quote:
ik weet niet of dat kan.. dat topic heet altijd R&P Feedback.. en je mag toch geen topics met dezelfde naam openen? als gewone user? Dat dacht ik tenminste..quote:
Dat we allemaal gezamelijk Sylvana gaan datenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:45 schreef QyRoZ het volgende:
Waar ging het over? Geen zin om de laatste posts van het vorige topic door te lezen.
Dat schint iets met mannen en vrouwen te zijn, hrt fijne weet ik er ook niet van.quote:
ah.. het kan dus welquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is al open zonder OP
die moet ik nog ff pasten
In eerste instantie stond je er niet eens in.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet verder naar boven staan in de OP vind ik.
krassen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef Litpho het volgende:
En omdat ik jullie deze ultra-R&P-afbeelding niet wil onthouden:
[afbeelding]
Geen prob, ze moeten hem alleen ff sticky makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik weet niet of dat kan.. dat topic heet altijd R&P Feedback.. en je mag toch geen topics met dezelfde naam openen? als gewone user? Dat dacht ik tenminste..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In eerste instantie stond je er niet eens in.![]()
ah wat mooiquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef Litpho het volgende:
En omdat ik jullie deze ultra-R&P-afbeelding niet wil onthouden:
[afbeelding]
je hebt het vast wel eens gedaanquote:
wie heeft dat eigenlijk gemaaktquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
In eerste instantie stond je er niet eens in.![]()
gezelligquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat we allemaal gezamelijk Sylvana gaan daten
Het heeft te maken met de nieuwe users hier,quote:
bij mannen duurt het inderdaad even voordat een speeddate zich meldquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, en die mannen vergeten dan weer dat ze een speeddate hebben en dan zeggen ze niks terug als ze er dan eindelijk 1 hebben
ik heb echt constant speeddates, heb in 3 dagen al 49 speeddates gedaan
Ik ga slapen
vannacht genoeg herhalingenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef Ynske het volgende:nu kan ik Nova maar voor de helft zien
Lezen Mutsquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie heeft dat eigenlijk gemaakt![]()
allez, ik weet wat me te doen staat als ik bevallen ben
daten met jou![]()
Wie is nieuw? Dit is toevallig wel eventjes mijn 5000ste post hier hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het heeft te maken met de nieuwe users hier,.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet verder naar boven staan in de OP vind ik.
kweet niet hoor, neem t me ook niet kwalijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef coz het volgende:
[..]
bij mannen duurt het inderdaad even voordat een speeddate zich meld
heb nog maar een speeddate uit de regio gehad
Sylvana![]()
[..]
vannacht genoeg herhalingen![]()
Ah, dat kan ik allemaal even niet volgen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het heeft te maken met de nieuwe users hier,.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wie is nieuw? Dit is toevallig wel eventjes mijn 5000ste post hier hoor!
ik vergeet veel de kleine lettertjes te lezenquote:
trustenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Ik zit al bijna op 20.000 posts
okeje, zal ik nu dan echt gaan slapen?
Mits je belooft je kind af te staan, daar wil ik niet mee geconfronteerd worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie heeft dat eigenlijk gemaakt![]()
allez, ik weet wat me te doen staat als ik bevallen ben
daten met jou![]()
Aantal posts: 4800 (gemiddeld 7 per dag)quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef woutabest het volgende:
Nee, nieuwe mensen meeten is tofquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet hoor, neem t me ook niet kwalijk
maar hebben jullie niet het idee dat jullie veel te veel waarde hechten aan dates?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef woutabest het volgende:
[..]
leesbrilletje? of valt dit onder zwangerschapsdementiequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vergeet veel de kleine lettertjes te lezen![]()
welnee , zit pas sinds gister te koekeloeren op paiqquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet hoor, neem t me ook niet kwalijk
maar hebben jullie niet het idee dat jullie veel te veel waarde hechten aan dates?
jah wanneer gaan we neuken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, nieuwe mensen meeten is tof.
huwelijk kan zwangerschap veroorzaken!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vergeet veel de kleine lettertjes te lezen![]()
welke editquote:
als het dat maar is, okay, da's maar een detail, ik geef haar wel vrij voor adoptie. waar spreken we af en neem jij de condooms mee ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
Mits je belooft je kind af te staan, daar wil ik niet mee geconfronteerd worden.![]()
idem!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, nieuwe mensen meeten is tof.
GIL EENS NIET ZO!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef masterblaster het volgende:
HALLO DAMES EN HEREN VERDORIE !
En echtscheidingen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
huwelijk kan zwangerschap veroorzaken!
Kut, dan schiet de vlaai er zeker ook bij in?quote:
vrouwquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef masterblaster het volgende:
HALLO DAMES EN HEREN VERDORIE !
Dat ik neit meer kan tellen enzo... moet hier gaan quoten want na 20 seconden zijn we weer 10 posts verderquote:
ik welquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan, mensen meeten. Ik ben geen nerd ofzo!
Ik heb geen vlaai beloofdquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kut, dan schiet de vlaai er zeker ook bij in?![]()
Dat komt later wel... denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef Frezer het volgende:
Kut, dan schiet de vlaai er zeker ook bij in?![]()
dr word echt wel geluisterd en gereageerd, je moet alleen niet zo ongeduldig zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef masterblaster het volgende:
[..]
ik moet wel gillen anders wordt er niet geluisterd snap je
oke sorry schoonheidquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr word echt wel geluisterd en gereageerd, je moet alleen niet zo ongeduldig zijn
Joey!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef QyRoZ het volgende:
Wordt er hier nog geneukt?
Daar doen we hier niet aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef QyRoZ het volgende:
mogen we nou ineens toch daten op fokquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef QyRoZ het volgende:
quote:
We hadden het over neuken, niet over daten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:57 schreef coz het volgende:
[..]
mogen we nou ineens toch daten op fok![]()
Dat mocht een paar jaar geleden ook al, maar dat bleek niet zo'n succesquote:
een nieuwe avatar... wat stelt het voor?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef QyRoZ het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:58 schreef Plato1980 het volgende:
Oke, ik zal vlaai eten als de tijd rijp is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
dat hoort bij je 5000ste post hoor.
De mooiste gracht van Nederland.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
een nieuwe avatar... wat stelt het voor?
Postmelden doe je maar in GCSC of hoe dat spamtopic tegenwoordig ook heet.quote:
Ik zie er de Oude Gracht niet in hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De mooiste gracht van Nederland.![]()
ohja er bestaat natuurlijk meer dan alleen neukdatesquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We hadden het over neuken, niet over daten.![]()
Das heul niet de Oude Delft!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De mooiste gracht van Nederland.![]()
GMATA... great minds almost think alikequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zie er de Oude Gracht niet in hoor.
sportdatesquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef coz het volgende:
[..]
ohja er bestaat natuurlijk meer dan alleen neukdates![]()
Delft zuigt, daar moet ik elke dag naartoequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Das heul niet de Oude Delft!oplichting!!!
Ja maar van jou is het algemeen bekend, dat hoeft niet telkens gemeld te worden,quote:
ik woon erquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:01 schreef woutabest het volgende:
[..]
Delft zuigt, daar moet ik elke dag naartoe
je zou ook bv in amersfoort kunnen wonen...quote:
Dan ben je pas echt zielig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
je zou ook bv in amersfoort kunnen wonen...
Ik ook een draadloze zelfs!quote:
Ik woon dan ook inquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
je zou ook bv in amersfoort kunnen wonen...
mooie stad jaquote:
Ik wist niet dat die techniek al tot Eindhoven was doorgedrongen.quote:
quote:
rapquote:
Kortom: je bent jaloers dat jullie in Delft niet over zulk een mooie gracht beschikken.quote:
Stuk beter dan Amersfoort! Morgen mag ik weer naar Amersfoort. Zoals elke dag.quote:
het enige dat we in delft niet hebben en jullie in leiden wel, zijn simpele, veel vrouwen aantrekkende opleidingen... Maar daarvoor is de trein uitgevondenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kortom: je bent jaloers dat jullie in Delft niet over zulk een mooie gracht beschikken.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die techniek al tot Eindhoven was doorgedrongen.![]()
Ik mag vrijwel elke dag naar Veendamquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:09 schreef QyRoZ het volgende:
Stuk beter dan Amersfoort! Morgen mag ik weer naar Amersfoort. Zoals elke dag.![]()
quote:
nee joh.. daar kan je fotos mee maken en tekstjes sturenquote:
Wat dat betreft had ik pedagogiek moeten studeren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
het enige dat we in delft niet hebben en jullie in leiden wel, zijn simpele, veel vrouwen aantrekkende opleidingen... Maar daarvoor is de trein uitgevonden
quote:
Dat moet de hel op aarde zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik mag vrijwel elke dag naar Veendam
ik ook...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef QyRoZ het volgende:
Zo maar eens gaan slapen. Morgen weerwerken
. Geen zin.
Hier op de campus zit ook een PABOquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat dat betreft had ik pedagogiek moeten studeren.![]()
Dan gaat mijn wekker... dat zijn toch geen tijden!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:14 schreef nixxx het volgende:
ik ook...7:30 beginnen... dat zijn toch geen tijden
Dus jij amg ook al uitslapenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan gaat mijn wekker... dat zijn toch geen tijden!
Hoi ook.
en trusten.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hier op de campus zit ook een PABO.
![]()
Kort ende krachtig,quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan gaat mijn wekker... dat zijn toch geen tijden!
Hoi ook.
en trusten.
Uitslapen? Overmorgen mag ik weer uitslapen... tot een uurtje of elfquote:
moet je moks ff meelenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel schande dat ik er niet bij sta.![]()
Ach het brengt in elk geval de man-vrouw verhouding iets op peil.quote:
morgen van 18:00 tot 22:00 werkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uitslapen? Overmorgen mag ik weer uitslapen... tot een uurtje of elf.
Ik ben geen ochtendmens... nooit geweest... zal het ook nooit worden denk ik.
Fijn hè?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef dutchmage het volgende:
zo ben ik er even niet zijn we gelijk een topic en 140 posts verder... maar dan is het wel gezellig hier
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn hè?
1 R&P... 1 SC... 1 LOVE...
![]()
BCc-tje zelfsquote:
ik wist wel dat ik je hier kon krijgenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn hè?
![]()
nixxx-iequote:
dat heb ik eerder gelezen vanavond..quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn hè?
![]()
moet.... verbeelding.... uitzetten....quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
nixxx-ie.
Ik moet nu echt een stapel tijdschriften doorbladeren, op zoek naar mooie typografie. En dan m'n bed in.
Tot morgen, y'all!
![]()
geilquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
moet.... verbeelding.... uitzetten....
niet... Cc... op..... bed... visualiseren...
moet....sterk...zijn....![]()
mislukt
![]()
Foeiquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
moet.... verbeelding.... uitzetten....
niet... Cc... op..... bed... visualiseren...
moet....sterk...zijn....![]()
mislukt
![]()
Een vriendin wordt zwaar gestalkt door haar ex. Hij had haar vanavond naar haar nieuwe werk gevolgd.quote:
fok! knokploeg?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een vriendin wordt zwaar gestalkt door haar ex. Hij had haar vanavond naar haar nieuwe werk gevolgd.![]()
ben ook maar een man.... en nog single ookquote:
Goed gesprek met Mokster kan meer helpen misschienquote:
niet alleen deeten... ook leuke mensen ontmoetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom gaan we nou weer daten!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed gesprek met Mokster kan meer helpen misschien
das zo'n ontzettende kutsituatie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een vriendin wordt zwaar gestalkt door haar ex. Hij had haar vanavond naar haar nieuwe werk gevolgd.![]()
we moeten ff sociaal zijn naar de datingnewbiesquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Godlike02 het volgende:
moksterquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:33 schreef nixxx het volgende:
[..].... aha.. dan kan mokster hem uitschakelen met haar tett'n... of bedoel je meer 'werk'gerelateerd?
Hij zit (alweer) vast, alleen echt helpen doet dat niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
das zo'n ontzettende kutsituatie.
kan maar een tip geven, aangifte doen.
tis moeilijk voor die vriendin,
maar jij kunt er zijn om haar te steunen, iets wat ze nodig zal hebben
Sociaal doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
we moeten ff sociaal zijn naar de datingnewbies
mokster = scslet = tietuhquote:
en omdat we geen eigen SC mochten hebben.. en de reeks is afgelopen en.. en....quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Godlike02 het volgende:
dan kan ik alleen nogmaals zeggen dat het heel belangrijk is voor haar dat haar vrienden er voor haar zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij zit (alweer) vast, alleen echt helpen doet dat niet.
@nixxx. Hij zou al 3 keer uitgezet worden, alleen is dat nog steeds niet gebeurd![]()
Hey, je zit hier in R&P, dus je moet altijd lief blijven en over onze bolletjes aaien!quote:
uitgezet.. hmm verdonk bellenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij zit (alweer) vast, alleen echt helpen doet dat niet.
@nixxx. Hij zou al 3 keer uitgezet worden, alleen is dat nog steeds niet gebeurd![]()
zeik nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
Hey, je zit hier in R&P, dus je moet altijd lief blijven en over onze bolletjes aaien!
ah duidelijk... mokster is slet, en heeft tieten....quote:
Hap hapquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:37 schreef dutchmage het volgende:
[..]
en omdat we geen eigen SC mochten hebben.. en de reeks is afgelopen en.. en....![]()
nee, heeft ze niet nodig, ze kan de hele sc nog afquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ah duidelijk... mokster is slet, en heeft tieten....
doet ze ook aan paiq.? heb nog een invite over![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ah duidelijk... mokster is slet, en heeft tieten....
doet ze ook aan paiq.? heb nog een invite over![]()
hmm drukke agenda dus...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, heeft ze niet nodig, ze kan de hele sc nog af
daar zijn de meningen nog wat over verdeeld jongeman..quote:
Dat denk jijquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar zijn de meningen nog wat over verdeeld jongeman..jongeman...
![]()
Het is minder goed te zien als ze er niet is. Weet een man pas wat hij mist.quote:
volgens mij is dat wishfull thinking.. een vrouw kan geen eigendom van je zijn.. tenzij je moslim bent en in het midden oosten ( dat klopt nietquote:
Rokjes are minequote:
groot fan zelfs..quote:Mokster: de slowchat-slet; groot fan van Rocco-films en GF.
rokjes bij een vrouwquote:
wat een oneerbaar voorstel aan Ynskequote:
Heb jij dat niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ze een rokjes trauma heeft
en jij een rokjes fetish...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ze een rokjes trauma heeft
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat een oneerbaar voorstel aan Ynske
rokjes zijnquote:
neukenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef GF het volgende:
Met oud en nieuw schijn ik het verneukt te hebben
was dat toen je zo bezopen was? ... figures.. dan maak je geen goeie beurtquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef GF het volgende:
Met oud en nieuw schijn ik het verneukt te hebben
jij?quote:
Ja..quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
was dat toen je zo bezopen was? ... figures.. dan maak je geen goeie beurt![]()
andersom werkt beter....quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef woutabest het volgende:
En nu ga ik écht naar bed, dus ik sluit fok af, en DIRECT daarna ram ik de knop in
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef GF het volgende:
[..]
Ja..
Ik schijn een nogal onzedelijke handeling te hebben verricht in een vol cafe. Als in m'n hand eronder stoppenTot een paar keer toe
Dat ik er niks meer van weet is nog erger. Mis zelfs een leuk aandenken
Je mag me veel noemen maar dat nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef dutchmage het volgende:
rokjes zijn eigenlijk wel voor gereformeerde mutsen
oversexte expuberquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef GF het volgende:
[..]
Ja..
Ik schijn een nogal onzedelijke handeling te hebben verricht in een vol cafe. Als in m'n hand eronder stoppenTot een paar keer toe
Dat ik er niks meer van weet is nog erger. Mis zelfs een leuk aandenken
En toen vond ik het gek dat ze ging zeuren en maakte ik het uitquote:
doe dan..!quote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
oversexte expuber![]()
komt wel weer goed
je bent idd een lulquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef GF het volgende:
[..]
En toen vond ik het gek dat ze ging zeuren en maakte ik het uit
Omg ik ben best een lul![]()
was ook niet persoonlijk bedoeld...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je mag me veel noemen maar dat niet
ik heb nog nooit een gereformeerde muts met een rok korter dan tot op de grond gezien
Ja maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent idd een lul
een beetje respect en inlevingsvermogen had je wel kunnen hebben he
mee eens isquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent idd een lul
een beetje respect en inlevingsvermogen had je wel kunnen hebben he
eerst bed induiken dan de knop inrammen en dan fok afsluiten ??quote:
ram.. of sterker nog.. de stekker eruit trekken werkt beter.. als je de knop indrukt heb je nog 5 sec bedenktijd..quote:
niets jamaarquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef Ynske het volgende:
kut hey
dat ongeluk bij Assen
66 autos in een kettingbotsing!
18 mensen naar ziekenhuis
2 zwaargewond
heb ers van boven enkel tot net boven de kniequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef dutchmage het volgende:
[..]
was ook niet persoonlijk bedoeld...maar meer.. ja... een rok is voor een gereformeerde muts..
Rokjes daarentegen.. die zijn best okmits korter dan tot de grond
![]()
![]()
Ze droeg nog een panty en ondergoedquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
niets jamaar
zou jijhet prettig vinden om midden in een kroeg in je naakte kont gezet te worden?
ach mannen zullen dat wel stoer vinden
ik snap dat ook niet , ik respecteer vrouwen ook wel als ik dronken benquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
niets jamaar
zou jijhet prettig vinden om midden in een kroeg in je naakte kont gezet te worden?
nou nee..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
niets jamaar
ik moet om 18 werken ..sterktequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef Ynske het volgende:
en nu ga ik ook slaapkes doen
6.15 gaat de wekker
van boven de enkel tot net boven kniequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb ers van boven enkel tot net boven de knie
damn... ik moet ook om 6 uur weer aan de bak.. heb alleen geen zin...quote:
Daarentegen brengt hij wel bovengemiddelde tijden in bed door.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef coz het volgende:
komt omdat je dat om 007 postte , en james bond slaapt en werkt ook niet veel![]()
Nou bed, het is vaak ook wat anders hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarentegen brengt hij wel bovengemiddelde tijden in bed door.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef coz het volgende:
komt omdat je dat om 007 postte , en james bond slaapt en werkt ook niet veel![]()
en waar kan ik die vinden.?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
Dagcijfers voor woensdag 18 januari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 1313 the_legend_killer
Damn dat is ziek
1003. (1005) 7515 0292 025 dutchmagequote:
7515 totaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef dutchmage het volgende:
[..]
1003. (1005) 7515 0292 025 dutchmage
uitleg.?
Je hebt hemquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef dutchmage het volgende:
[..]
7515 totaal
0292 maand
025 dag.?
iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef dutchmage het volgende:
[..]
7515 totaal
0292 maand
025 dag.?
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 07:06 schreef Alicey het volgende:
Ik sta niet eens in het voorstellijstje.
Ik denk dat het een complot is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Ze hebben zeker iets tegen blauwe![]()
Mooie dag voor het strand dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:29 schreef QyRoZ het volgende:
Mooie dag om te werken. Oh, toch niet.
Niet tegen blauwen in het algemeen. Wel tegen jou in het bijzonder!quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Maak even een lijstje en stuur het op danquote:Op donderdag 19 januari 2006 07:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet tegen blauwen in het algemeen. Wel tegen jou in het bijzonder!![]()
Goeiemorgen!![]()
Lijstjes!quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maak even een lijstje en stuur het op dan
quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Dat vroege opstaan gaan mijn ogen van tranen, het is niets. Mitsquote:Op donderdag 19 januari 2006 07:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent aan het huilen![]()
Gaat het wel goed met je?
Het is ook klote!quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat vroege opstaan gaan mijn ogen van tranen, het is niets. Mits [afbeelding].
* MissMSX eensch is met betreffende user.quote:
* Alicey net koffie op.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:35 schreef Godlike02 het volgende:
Melis![]()
![]()
Alicey![]()
![]()
Iedereen aan de koffie? En klaar voor weer een opwindende dag vol met avonturen en spanning?![]()
Koffie als groepsvormende drug.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX eensch is met betreffende user.
Met geile Excel-sheets en onleesbare FO'squote:Op donderdag 19 januari 2006 08:35 schreef Godlike02 het volgende:
Melis![]()
![]()
Alicey![]()
![]()
Iedereen aan de koffie? En klaar voor weer een opwindende dag vol met avonturen en spanning?![]()
Wequote:
Dat zeg ik! Spannnnnningquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met geile Excel-sheets en onleesbare FO's
Hele dagen op 1 formule je hoofd brekenquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Spannnnnning![]()
Je weet nooit wat er staat en je doet gewoon maar wat![]()
That´s the spirit![]()
Ik zit nog wel beetje weg te gapen bij de mail![]()
Ik ben wakker enzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:19 schreef Frezer het volgende:
Alles goed Marc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |