welles!quote:
Dan mag zij FB openenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
whehe.. sylvana had de vorige wel dichtgegooid, maar ik had de feedback dichtgegooid![]()
die is al open zonder OPquote:
Ik sta bovenaan,quote:
ik weet niet of dat kan.. dat topic heet altijd R&P Feedback.. en je mag toch geen topics met dezelfde naam openen? als gewone user? Dat dacht ik tenminste..quote:
Dat we allemaal gezamelijk Sylvana gaan datenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:45 schreef QyRoZ het volgende:
Waar ging het over? Geen zin om de laatste posts van het vorige topic door te lezen.
Dat schint iets met mannen en vrouwen te zijn, hrt fijne weet ik er ook niet van.quote:
ah.. het kan dus welquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is al open zonder OP
die moet ik nog ff pasten
In eerste instantie stond je er niet eens in.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet verder naar boven staan in de OP vind ik.
krassen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef Litpho het volgende:
En omdat ik jullie deze ultra-R&P-afbeelding niet wil onthouden:
[afbeelding]
Geen prob, ze moeten hem alleen ff sticky makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik weet niet of dat kan.. dat topic heet altijd R&P Feedback.. en je mag toch geen topics met dezelfde naam openen? als gewone user? Dat dacht ik tenminste..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In eerste instantie stond je er niet eens in.![]()
ah wat mooiquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef Litpho het volgende:
En omdat ik jullie deze ultra-R&P-afbeelding niet wil onthouden:
[afbeelding]
je hebt het vast wel eens gedaanquote:
wie heeft dat eigenlijk gemaaktquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
In eerste instantie stond je er niet eens in.![]()
gezelligquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat we allemaal gezamelijk Sylvana gaan daten
Het heeft te maken met de nieuwe users hier,quote:
bij mannen duurt het inderdaad even voordat een speeddate zich meldquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, en die mannen vergeten dan weer dat ze een speeddate hebben en dan zeggen ze niks terug als ze er dan eindelijk 1 hebben
ik heb echt constant speeddates, heb in 3 dagen al 49 speeddates gedaan
Ik ga slapen
vannacht genoeg herhalingenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef Ynske het volgende:nu kan ik Nova maar voor de helft zien
Lezen Mutsquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie heeft dat eigenlijk gemaakt![]()
allez, ik weet wat me te doen staat als ik bevallen ben
daten met jou![]()
Wie is nieuw? Dit is toevallig wel eventjes mijn 5000ste post hier hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het heeft te maken met de nieuwe users hier,.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik moet verder naar boven staan in de OP vind ik.
kweet niet hoor, neem t me ook niet kwalijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef coz het volgende:
[..]
bij mannen duurt het inderdaad even voordat een speeddate zich meld
heb nog maar een speeddate uit de regio gehad
Sylvana![]()
[..]
vannacht genoeg herhalingen![]()
Ah, dat kan ik allemaal even niet volgen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het heeft te maken met de nieuwe users hier,.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wie is nieuw? Dit is toevallig wel eventjes mijn 5000ste post hier hoor!
ik vergeet veel de kleine lettertjes te lezenquote:
trustenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Ik zit al bijna op 20.000 posts
okeje, zal ik nu dan echt gaan slapen?
Mits je belooft je kind af te staan, daar wil ik niet mee geconfronteerd worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie heeft dat eigenlijk gemaakt![]()
allez, ik weet wat me te doen staat als ik bevallen ben
daten met jou![]()
Aantal posts: 4800 (gemiddeld 7 per dag)quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef woutabest het volgende:
Nee, nieuwe mensen meeten is tofquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet hoor, neem t me ook niet kwalijk
maar hebben jullie niet het idee dat jullie veel te veel waarde hechten aan dates?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef woutabest het volgende:
[..]
leesbrilletje? of valt dit onder zwangerschapsdementiequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vergeet veel de kleine lettertjes te lezen![]()
welnee , zit pas sinds gister te koekeloeren op paiqquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet hoor, neem t me ook niet kwalijk
maar hebben jullie niet het idee dat jullie veel te veel waarde hechten aan dates?
jah wanneer gaan we neuken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, nieuwe mensen meeten is tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |