Ja! Ik krijg 50 pluspunten en de rest 10 minpunten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
Ga je de regels nog veranderen, Inso?
Ik zit ook al erg te twijfelenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zal ik vanacht/morgen eens ++ geven? Ik weet het niet meer.... Vind wel dat CDP erg laag staat
thxquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:22 schreef --Globe-- het volgende:
Charmed_angel +2 voor je pluspuntjesen een bedankje nog voor de kaartjes vd workshopronde, dat had ik nog niet gezegd.
Spanning is overgewaardeerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:52 schreef Andiyan het volgende:
BVO -2, omdat je het kunt missen*spanning bovenaan*
dankjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:14 schreef BVO het volgende:
shiNinG_staR wordt ook ondergewaardeerd.
Net als Zhenar.
Zo wil ik ook sterven!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Andiyan zit op een van de drie gevreesde krukken tijdens de live-show. Als Chantal haar borsten weer eens extra naar voren priemt om de afvaller bekend te maken, stoot ze Andiyan van de kruk....
Ik quote even mezelf en doequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:04 schreef Cee het volgende:
Andiyan -2; Jelle is cool, Brabant is cool, icons zijn cool maar Den Bosch ligt toch iets te ver van Tilburg.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
PeRi -1, kun je je weer helemaal op SHO richten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |