Ik hoopte toch zo dat niemand dat zou zien!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef WithMe het volgende:
Dizer is vanmiddag 2 punten vergeten eraf te halen bij Andiyan.
morgen maak ik het goed, Ik moest vandaag nog iets goed maken met BVOquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:43 schreef --Globe-- het volgende:
TheVulture, krijg ik die punten nog van je terug of hoe zit dat
had t toch goedgemaakt?![]()
Oh, als we toch om punten gaan bedelen, ik heb je 2 keer + gegeven Vulture, jij mij nog maar één keer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
morgen maak ik het goed, Ik moest vandaag nog iets goed maken met BVO
ja sorry, maar ik heb maar twee pluspunten te geven iedere dag, maar ik zal aan je denken, wordt dan wel vrijdag...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Oh, als we toch om punten gaan bedelen, ik heb je 2 keer + gegeven Vulture, jij mij nog maar één keer.![]()
* LeBeau maakt een notitie voor vrijdag.quote:
Hoe bedoel je niet geëdit?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach LeBeautje, nu vergeef ik je meteen dat je je post niet hebt geëdit en er zo lang over deed..
*edit: ahum..*
Nou, m'n minpunten voor morgen weet ik al. Zullen jullie even blij zijn dat ik er niet zo lang over zal doen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach LeBeautje, nu vergeef ik je meteen dat je je post niet hebt geëdit en er zo lang over deed..
*edit: ahum..*
Huillie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef LeBeau het volgende:
Nou, m'n minpunten voor morgen weet ik al. Zullen jullie even blij zijn dat ik er niet zo lang over zal doen!![]()
Jezus, je mag hier ook niet over je keuzes nadenken ook.
1. Ik heet geen Umbri 2. Ik had het al gewijzigd 3. Ik zak steeds verder wegquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:05 schreef sbientje het volgende:
volgens mij moet globe in jouw lijst 9 hebben superhero...
-2 superhero, wel opletten umbri!![]()
[
1. vandaar de knipoog 2. ik had gerefreshed en toen stond het er NOG 3. rot voor jequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:13 schreef superhero87 het volgende:
[..]
1. Ik heet geen Umbri 2. Ik had het al gewijzigd 3. Ik zak steeds verder weg![]()
4. Don't call me Umbri! en ook geen umbroquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
1. vandaar de knipoog 2. ik had gerefreshed en toen stond het er NOG 3. rot voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |