Hier is besloten dat de users bestaan uit de 45 topposters van het Idols III forum, aangevuld met de users uit de prono die niet in die top 45 vallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Het leuke van usersurvivalgames is dat het om mensen gaat die zelf meestemmen en meelezen en posten. Daar horen ook complotten, smeekbedes en omkoperij bij. Dat is een groot deel van de lol. Dubbele agenda's, gekonkel en gedraai. Speel het spel zoals je wilt, maar mensen oproepen die niet in dit forum komen, hen vertellen wat ze moeten stemmen en zo de score enorm beinvloeden is niet leuk meer. Vanaf nu is het dan ook officieel dat alleen mensen uit de beginlijst (hier) mee mogen stemmen. We houden het lekker vals en incrowd, en baseren onze stemmen op wat er gebeurt binnen dit forum, en niet daarbuiten.
Fuck Dizer.quote:
1. Dit is geen msn.. hier hebben we andere afkortingen voor smilies!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:39 schreef Tonie- het volgende:
:S wat een bleghhhh programma
quote:U hebt gezocht op bleghhhh:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Uiteraard.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef Zhenar het volgende:
Dit is een verborgen super geheim berichtje alleen voor <b>jou!</b>
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Och, mag best, je mag iig wel een poging wagen ofzo.
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
1. Dit is geen msn.. hier hebben we andere afkortingen voor smilies!
2. Ga janken..maar doe dat aub in het andere topic.
3. Zie hieronder:
[..]
Waarom 'Lushje'. Spot jij ok al met mijn lengte?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Reageer dan nog even op mijn laatste post
Nee het was ipv Kusje... Lushje snap je hemquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom 'Lushje'. Spot jij ok al met mijn lengte?.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee het was ipv Kusje... Lushje snap je hem![]()
![]()
Als je hapte was het leuker geweestquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nou vraag ik me eigenlijk alleen nog af waar het op slaat
Ik hoopte toch zo dat niemand dat zou zien!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef WithMe het volgende:
Dizer is vanmiddag 2 punten vergeten eraf te halen bij Andiyan.
morgen maak ik het goed, Ik moest vandaag nog iets goed maken met BVOquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:43 schreef --Globe-- het volgende:
TheVulture, krijg ik die punten nog van je terug of hoe zit dat
had t toch goedgemaakt?![]()
Oh, als we toch om punten gaan bedelen, ik heb je 2 keer + gegeven Vulture, jij mij nog maar één keer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
morgen maak ik het goed, Ik moest vandaag nog iets goed maken met BVO
ja sorry, maar ik heb maar twee pluspunten te geven iedere dag, maar ik zal aan je denken, wordt dan wel vrijdag...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Oh, als we toch om punten gaan bedelen, ik heb je 2 keer + gegeven Vulture, jij mij nog maar één keer.![]()
* LeBeau maakt een notitie voor vrijdag.quote:
Hoe bedoel je niet geëdit?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach LeBeautje, nu vergeef ik je meteen dat je je post niet hebt geëdit en er zo lang over deed..
*edit: ahum..*
Nou, m'n minpunten voor morgen weet ik al. Zullen jullie even blij zijn dat ik er niet zo lang over zal doen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach LeBeautje, nu vergeef ik je meteen dat je je post niet hebt geëdit en er zo lang over deed..
*edit: ahum..*
Huillie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef LeBeau het volgende:
Nou, m'n minpunten voor morgen weet ik al. Zullen jullie even blij zijn dat ik er niet zo lang over zal doen!![]()
Jezus, je mag hier ook niet over je keuzes nadenken ook.
1. Ik heet geen Umbri 2. Ik had het al gewijzigd 3. Ik zak steeds verder wegquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:05 schreef sbientje het volgende:
volgens mij moet globe in jouw lijst 9 hebben superhero...
-2 superhero, wel opletten umbri!![]()
[
1. vandaar de knipoog 2. ik had gerefreshed en toen stond het er NOG 3. rot voor jequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:13 schreef superhero87 het volgende:
[..]
1. Ik heet geen Umbri 2. Ik had het al gewijzigd 3. Ik zak steeds verder weg![]()
4. Don't call me Umbri! en ook geen umbroquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
1. vandaar de knipoog 2. ik had gerefreshed en toen stond het er NOG 3. rot voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |