Is per photobucket paginaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:30 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom zet je ze niet gewoon allemaal in 1 post?
Sorry, weet even niet hoe dat moet. Misschien kan iemand anders datquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Jah! Kun je dan alleen de achtergrond van \'t logo anders maken? Dat ie bijvoorbeeld gewoon de kleur van de fok-achtergrond krijgt? Als je er echt zin in hebt, mag je proberen om \'m te laten knipperen ook of alsof \'t net lijkt dat ie uitvalt (net als \'n lamp, dat ie knippert en vervaagt of zo), ik weet niet of dat lukt?
Bedankt alvast
zal ik eens kijken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Sorry, weet even niet hoe dat moet. Misschien kan iemand anders dat![]()
Ik heb em nog!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:47 schreef ElisaB het volgende:
Zou iemand deze kunnen maken,
[afbeelding]
afgewisseld met mijn Ioor?
Nagekomen bericht: mn hele ioor is kwijt
Dan maar afgewisseld met deze:
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:01 schreef anti-virus het volgende:
Haaay
Heeft er misschien iemand zin om voor mij een orginele avatar te maken
Van tieten tot tot wiskundige formules, ik vind het allemaal tof
Alvast bedankt![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:24 schreef blackmage het volgende:
kies er maar 1 uit hallo_mensen, en als iemand anders iets ziet wat die graag wil gebruiken gewoon even toestemming vragen
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
als hier niks voor je bij zit dan heb ik er nog wel een stapel maar die zijn voor eigen gebruik![]()
Thx! Ik vind 'm mooiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:21 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
ik heb nog geprobeert hem uit te laten doven maar dat gaat dan nogal lastig met een doorzichtige achtergrond.
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:12 schreef star_gazer het volgende:
Met koninginnedag draagt \'ie altijd een Nederlandse vlag. Nu wil \'ie graag een Deense in plaats van het \'hello\' bordje
Wordt een beetje lastig, maar wellicht vind je dit ook goed:quote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kan iemand mijn avatar een shirt met Deense vlag aantrekken? Rood shirt met witte strepen?
Origineel:
[afbeelding]
Thanx!![]()
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kan iemand mijn avatar een shirt met Deense vlag aantrekken? Rood shirt met witte strepen?
Origineel:
[afbeelding]
Thanx!![]()
Ik heb die nu even geleendquote:Op zondag 5 februari 2006 10:40 schreef aloa het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Als iemand 1 van deze wil gebruiken, dan kan dat...![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:40 schreef Sandertje21 het volgende:
Kan iemand iets Deens in mijn avatar verwerken?
Alvast bedankt!
Ik geef je - na het kijken in haar fotoboek - nog gelijk ookquote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef Skorpija het volgende:
Okee, even in je fotoboek gekeken en heb besloten om hem zelf voor je te verkleinen(Fok uploadbaar)
[afbeelding]
Oh, dat!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:19 schreef DeHovenier het volgende:
Grote rellen in Iran vanwege Deense spotprentjes over de profeet Mohammed. Deense ambassades in Iran en nog een land zijn in de fik gezet. Kort samengevat
die spot prentjes over mohamed enzo, en die fotoboek lurkers hieroquote:Op maandag 6 februari 2006 12:14 schreef Sjoem het volgende:
Ik kom vast onder een steen vandaan, maar waar komt dat Denemarken-gedoe vandaan?
Isquote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef Brilaap het volgende:
[[url=http://images3.pictiger.com/images/71/4d9deefc3c3223b1d2bc2ca14cbeed71.gif]afbeelding][/URL]
Zou iemand dit kunnen verkleinen voor een usericon? Ik weet niet zeker of dit gaat lukken, het is een vrij groot plaatje, maar als je wilt dan graag!
Cheers!
Hey daar is ie weer, ik was hem kwijt na een crash van een hd van me! Nou goed, ik zal de oude en vertrouwde Brilaap icon weer gebruikenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Is [afbeelding] niet goed genoeg meer?
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:19 schreef DeHovenier het volgende:
Grote rellen in Iran vanwege Deense spotprentjes over de profeet Mohammed. Deense ambassades in Iran en nog een land zijn in de fik gezet. Kort samengevat
Kan iemand die koe in mn avatar een Deens jasje geven, en de tekst 'DeHovenier' weghalen?
Gewoon de URL verwijderen in je profielquote:Op maandag 6 februari 2006 13:02 schreef Brilaap het volgende:
Hmm ik nog een webicon staan, iemand een idee hoe ik die kan weghalen?
Sorry ik bedoelde de upload iconquote:Op maandag 6 februari 2006 13:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon de URL verwijderen in je profiel.
Sla gewoon dat icoontje op, en load em up naar Fok...quote:Op maandag 6 februari 2006 13:05 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde de upload icon.
als je ooit nog een ander icoon wiltquote:Op maandag 6 februari 2006 12:49 schreef Brilaap het volgende:
[[url=http://images3.pictiger.com/images/71/4d9deefc3c3223b1d2bc2ca14cbeed71.gif]afbeelding][/URL]
Zou iemand dit kunnen verkleinen voor een usericon? Ik weet niet zeker of dit gaat lukken, het is een vrij groot plaatje, maar als je wilt dan graag!
Cheers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |