abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34214860
Ja ik denk van ik verzin er eens een mooi woord voor. Dus ik kwam zo met het volgende woordt zoals ook al te lezen is in de TT: Derderklassergiebeltrutjesverjaardagfeestje Maar goed, afgezien van het feit dat het misschien een leuk galgje of scrabblewoord is wil ik toch wel even serieus worden hier.

Het zit dus zo he, een derdeklassermeisje nodigt mij zo uit voor haar verjaardag. Ik mag dan mijn vrienden meenemen maar die willen niet, net zoals ik begrijpelijkerwijs. Dus ik probeer dat subtiel duidelijk te maken en zo met het feit dat we veels te oud zijn voor zulks een partijtjes maar dat kleine deernken is dus dusdanig dol op mij dat ze serieus wil dat ik kom. Ze is vast en zeker gek (op mij jah ) Maar goedm het is dus wel scheitvervelend, dus ik kom hier ff klagen!
Tralalalala Die Dom Die Dom
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:35:46 #2
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_34215075
off: Ranja is lekkerrr!!! Dus op het feestje zouden ze denk ik wel veel Ranja hebben.

on: Tja zeg dat je geen tijd hebt, want dan moet je de hond uitlaten.
pi_34215179
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef nlboy het volgende:
off: Ranja is lekkerrr!!! Dus op het feestje zouden ze denk ik wel veel Ranja hebben.

Ja dat soort ranjagrappen krijg je dan en een hond heb ik niet. Maar excusen wel maar doet ze weinig op uit, ik mag toch hopen dat ze er niet serieus van uit gaat daik kom
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:40:29 #4
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_34215294
14-16 jarige zijn de beste
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_34215453
Idd lekkere breezersletjes
pi_34215468
Ja nou, ik vind 14 echt een serieus twijfelgevalletje met mijn 18 jaren. Alhoewel, binnenkort wordt ze wel 15 he
  Donald Duck held woensdag 18 januari 2006 @ 20:44:28 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34215490
lekker jong toch!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:46:18 #8
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_34215587
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja nou, ik vind 14 echt een serieus twijfelgevalletje met mijn 18 jaren. Alhoewel, binnenkort wordt ze wel 15 he
3 jaar verschil?! Man dat is niks. Bij de meeste ouders zit vaak een groter verschil in leeftijd.
pi_34215787
Ik weet het woeiiii maar het zou nogal van disrescpect getuigen om hier zomaar pics van haar neer te flikkeren. Niet dat het me uitmaakt maar ik ben te lui om ze up te loaden.
pi_34215988
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik weet het woeiiii maar het zou nogal van disrescpect getuigen om hier zomaar pics van haar neer te flikkeren. Niet dat het me uitmaakt maar ik ben te lui om ze up te loaden.
Eey, gaaf topic Zal ik meegaan naar die verjaardag dan of is het gewoon (zoals ik vermoed) verspilde tijd? Dumpen die hap, ben je er ook vanaf

Nou ja, ik wens je allereerst veel succes met haar dumpen enzo, als je dat eenmaal hebt gedaan mag je wat ons betreft alle geile webcam-filmpjes en plaatjes van haar wel op internet zetten
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34216059
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:54 schreef Gronnaephos het volgende:

[..]

Eey, gaaf topic Zal ik meegaan naar die verjaardag dan of is het gewoon (zoals ik vermoed) verspilde tijd? Dumpen die hap, ben je er ook vanaf

Nou ja, ik wens je allereerst veel succes met haar dumpen enzo, als je dat eenmaal hebt gedaan mag je wat ons betreft alle geile webcam-filmpjes en plaatjes van haar wel op internet zetten
Nou weet je he, ik heb haar zo gevraagd wat er ouders er van vonden als we compleet dronker werden en ze zei dat ze dat niet erg zoude vinden dus we kunnen er gewoon schaamteloos bier gaan drinken
pi_34216110
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:56 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Nou weet je he, ik heb haar zo gevraagd wat er ouders er van vonden als we compleet dronker werden en ze zei dat ze dat niet erg zoude vinden dus we kunnen er gewoon schaamteloos bier gaan drinken
hilarisch Nou ja, ik vind dat eigenlijk best asociaal hoor...

Oh shit, moet ik zeker ook nog een kadootje (geld) voor haar meenemen
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34216280
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef Gronnaephos het volgende:

[..]

Koop een barbie
pi_34216350
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef Gronnaephos het volgende:

[..]

hilarisch Nou ja, ik vind dat eigenlijk best asociaal hoor...

Nee dat vergeet je dan gewoon
pi_34226599
En jij zit in de 4e?
Have fun...
  donderdag 19 januari 2006 @ 00:35:18 #16
133553 de_puta_madre
If it bleeds, you can kill it
pi_34226731
Simpel:

Is ze lekker? Neuken!
Zo niet: Uitschelden voor paardenkut.
Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair.
pi_34226856
quote:

Hier blowen alle dertienjarigen ongeveer 24/7 .
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:24:16 #18
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34232711
quote:

dat was 20 jaar geleden, tegenwoordig word je moeiteloos onder tafel gezopen door een 14 jarige
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34233826
Geef haar een dildo waar haar ouders bij zijn. Weet je zeker dat je nooit meer langs hoeft te komen op haar verjaardag
pi_34233930
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:04 schreef Dophertje het volgende:
Geef haar een dildo waar haar ouders bij zijn. Weet je zeker dat je nooit meer langs hoeft te komen op haar verjaardag
of die ouders zijn dan dolblij dat hun kleine dochter eindelijk groot is.... en eindelijk kan genieten *kuch.

Je weet maar nooit
weet niet...weet niet...weet niet...
pi_34234008
Tja in dat geval heeft TS pech en mag ie voorlopig langs blijven komen
pi_34240054
Je kan toch gewoon niet gaan? Je zegt gewoon dat je geen zin heb dan heb ze pech hoor. Tenzij jij er ook wel ziet zitten natuurlijk.
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:20:13 #23
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34240300
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
maikuuul. Het is het geen limburg hoor, wij won en in het beschaafde oosten van het land
Kijk eens goed die jongen heet Miestor niet Maikuuul whehe, hij gebruikt gewoon dezelfde avater als mij de vuile jatter.

Nouja ik zou gewoon gaan whehe, gratis zuipen is nooit weg
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34240396
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Kijk eens goed die jongen heet Miestor niet Maikuuul whehe, hij gebruikt gewoon dezelfde avater als mij de vuile jatter.

Nouja ik zou gewoon gaan whehe, gratis zuipen is nooit weg
Vind je dat goed dat hij zomaar jou avater gebruikt? Ik dacht ook dat jij had gereageerd. Vast weer iemand die je heel stoer vind (net als ik btw).
pi_34241164
Iemand met een gefotshopte ass in ze avatar, weigert een uitnodiging van 15 jarigen. Ze nodigen je niet voor niets uit en als je 30 bent zijn hun 26-27 dan hoor ik je niet klagen.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')