Ja ik ben van plan om toch wat meer te spelen, maar ik moet ook nog DQ, Streetfighter 3 en Soulcalibur III spelenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:03 schreef 24Logica het volgende:
[..]
Zeker leuk spel! Heb me er tot nu toe ook redelijk wat uren mee vermaakt.
Alleen lukt het bij mij echt nooit een MONSTER trick uit te voeren.![]()
Dat ging bij SSX3 op de gamecube wel een stuk makkelijker
Ook in die speciale doos met kaarten erbij?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Binnenkort veel minder, want ICO komt opnieuw uit.
Geen idee. Ik denk het eigenlijk niet, maar veel mensen kopen hem ook tegen woekerprijzen omdat hij nergens meer te vinden is (de PAL versie dan, de NTSC heb ik laatst nog gewoon besteld).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:45 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ook in die speciale doos met kaarten erbij?
Altijd ! Ligt aan je voorkeur van genrequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:50 schreef Xenwolfie het volgende:
Zijn er nog wat leuke games te koop? Heb een beetje een gametekort. Budgetbak of full priced, maakt niet uit.
Ja, de FRS heeft wel wat aanbiedingen volgens mij, ook met 2e artikel voor de halve prijs, dus wie weet kun je een paar leuke titels kopen voor <40¤quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:50 schreef Xenwolfie het volgende:
Zijn er nog wat leuke games te koop? Heb een beetje een gametekort. Budgetbak of full priced, maakt niet uit.
Dat vind ik ook zo mooi aan GoW. Je wordt gelijk in de actie gesmeten en je blijft daar ook het hele spel!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:41 schreef Vince22 het volgende:
Oh wat is God of War machtig goed zeg.... ben nu net voorbij die Hydra, maar vind het nu al helemaal geweldig.... het sfeertje... en vooral de muziek!
Lijkt me vooral aan de PES5 servers van Konami te liggen.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:53 schreef Phunikz het volgende:
Ik heb me eindelijk aangemeld voor PS2 online. Ik kan nu alle spellen online spelen behalve PES5 hij geeft dan aan dat ie niet kan connecten. WTF is het probleem hier?....echt zwaar frustrerend. Iemand een oplossing?
Sommige stukjes zijn wel een beetje frustrerend, maar als het lukt is het wel weer cool.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo mooi aan GoW. Je wordt gelijk in de actie gesmeten en je blijft daar ook het hele spel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:04 schreef search64 het volgende:Dat was inderdaad het meest verschrikkelijke van het hele spel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:04 schreef search64 het volgende:
[..]
Sommige stukjes zijn wel een beetje frustrerend, maar als het lukt is het wel weer cool.Beetje te extreem vond ik dat..... heb ik op puur geluk gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
ziet er geinig uit maar ik wacht tot ie in de budget bakken ligt, Mark of kri was een erg coole game alleen geen 60 euro gamequote:Op zondag 22 januari 2006 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
Rise of the Kansai (vervolg van het prachtige Mark of Kri) kun je co-op spelen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow daar. Je moet gewoon eerst die kleine beesten afmaken, voor ze groot worden. Dan is het een eitje.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit vast bij dat stukje met die honden.
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:04 schreef search64 het volgende:
[..]
Sommige stukjes zijn wel een beetje frustrerend, maar als het lukt is het wel weer cool.By far het kutste stuk uit het spel iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgd door dat springen op die platformen met die dichtvallende deur
Ik haat het als ik niet rustig aan kan gamen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Oh ja, tijdsdruk. Mijn grootste probleem met de laatste Prince of Persia. Jezus Christus, je moet eerst 14 keer sterven voordat je door hebt hoe het werkelijk moet. Inzicht is tegenwoordig te veel gevraagd. Dom trial-and-error is veel populairder, zo lijkt het.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
By far het kutste stuk uit het spel iddGevolgd door dat springen op die platformen met die dichtvallende deur
Ik haat het als ik niet rustig aan kan gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |