ik ben daar toch best goed in...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef amaranta het volgende:
ah oke...
haha....tjah...quoten is ook niet hetzelfde als de weg vindenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef amaranta het volgende:
en ik kwoot mezelf ipv laralove, das dan wel dom
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef blieblie het volgende:
Jullie kunnen echtnie de weg vinden.
Dat is genetisch bepaald.
Het blijft je wel boeien hèquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:03 schreef LaraLove het volgende:
We kunnen weer door
[afbeelding]
Eindhoven-34.5cm - 24.5cm: Flowdesign
Hoe heb je hem eigenlijk gemeten?quote:
Beginnende bij zijn grote teenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:14 schreef febster het volgende:
[..]
Hoe heb je hem eigenlijk gemeten?
Met een geodriehoek, dat prikt zo lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:14 schreef febster het volgende:
[..]
Hoe heb je hem eigenlijk gemeten?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:53 schreef blieblie het volgende:
Heerlijk, van die foute highschool films.
Yeah.quote:Rated PG-13 for sexual content, crude humor, brief strong language and teen drinking
Je moet maar eens voor de gein opletten in hoeveel films er een 240/245 voorbij komtquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Der komt een Volvo C70 Cabrio voorbij in die film. Een Cote DÁzur blauwe
.
Ja maar die rijden meestal rond in het kader van "brik" niet als "mooie dikke bak".quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je moet maar eens voor de gein opletten in hoeveel films er een 240/245 voorbij komt.
Jaaaa, een nieuwe Dukes of Hasselt reclame.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef blieblie het volgende:
Hoppetee! Next.
Oeh, was toch maar weer een mooie gok Mex.
Op fototje was ik bezig met centraledeurvergrendelingquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:01 schreef ArTiC het volgende:
Wat ben je aan het maken in je auto mex?
Wie wat hoe maar belangrijker:quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:13 schreef Blueman het volgende:
Met euro's volgen gaat het goed
GVD stelletje mongolen die dat stuk gemaakt hebben. Zijn nu met 4 man het maar aan het herschrijven.
Eerst halen ze gvd de deadline niet, daarna nokken ze hem, daarna zijn ze niet bereikbaar en daarna halen wij het niet om het op tijd te printen waardoor er iemand terug moet komen vrijdag.
3x raden wie dat zal zijn: HUN
ik gvdquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wie wat hoe maar belangrijker:
who cares?
Als dit soort dingen gebeuren in een groepje waar ik onderdeel van ben (even voor het gemak maar aannemend dat ik niet de gene ben die hem nokt... doe ik nooit namelijk) dan heb ik daar altijd een hele goeie oplossing voor: ik loop richting docent, vertel die docent dat ik Jaap, Kees en Simon uit mn groep flikker en de rest alleen doe. Vervolgens weiger ik enige verdere samenwerking met de betreffende personen in de nabije toekomst...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
ik gvd
maargoed jullie niet
ga maar weer verder met je eurobiljetten invoeren
Moet toegeven: Skype meeting werkt goed.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef daNpy het volgende:
Das altijd kut idd
Ik wist niet dat je er voor school mee bezig was
WW voor een bijbaantje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Ingridh007 het volgende:
Zo, net een heftige meeting gehad op mn ex-work.
Krijg overigens wel een uitstekende handdruk mee
Nu ff kijken of ik WW kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |