ik ben daar toch best goed in...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef amaranta het volgende:
ah oke...
haha....tjah...quoten is ook niet hetzelfde als de weg vindenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef amaranta het volgende:
en ik kwoot mezelf ipv laralove, das dan wel dom
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef blieblie het volgende:
Jullie kunnen echtnie de weg vinden.
Dat is genetisch bepaald.
Het blijft je wel boeien hèquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:03 schreef LaraLove het volgende:
We kunnen weer door
[afbeelding]
Eindhoven-34.5cm - 24.5cm: Flowdesign
Hoe heb je hem eigenlijk gemeten?quote:
Beginnende bij zijn grote teenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:14 schreef febster het volgende:
[..]
Hoe heb je hem eigenlijk gemeten?
Met een geodriehoek, dat prikt zo lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:14 schreef febster het volgende:
[..]
Hoe heb je hem eigenlijk gemeten?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:53 schreef blieblie het volgende:
Heerlijk, van die foute highschool films.
Yeah.quote:Rated PG-13 for sexual content, crude humor, brief strong language and teen drinking
Je moet maar eens voor de gein opletten in hoeveel films er een 240/245 voorbij komtquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Der komt een Volvo C70 Cabrio voorbij in die film. Een Cote DÁzur blauwe
.
Ja maar die rijden meestal rond in het kader van "brik" niet als "mooie dikke bak".quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je moet maar eens voor de gein opletten in hoeveel films er een 240/245 voorbij komt.
Jaaaa, een nieuwe Dukes of Hasselt reclame.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef blieblie het volgende:
Hoppetee! Next.
Oeh, was toch maar weer een mooie gok Mex.
Op fototje was ik bezig met centraledeurvergrendelingquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:01 schreef ArTiC het volgende:
Wat ben je aan het maken in je auto mex?
Wie wat hoe maar belangrijker:quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:13 schreef Blueman het volgende:
Met euro's volgen gaat het goed
GVD stelletje mongolen die dat stuk gemaakt hebben. Zijn nu met 4 man het maar aan het herschrijven.
Eerst halen ze gvd de deadline niet, daarna nokken ze hem, daarna zijn ze niet bereikbaar en daarna halen wij het niet om het op tijd te printen waardoor er iemand terug moet komen vrijdag.
3x raden wie dat zal zijn: HUN
ik gvdquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wie wat hoe maar belangrijker:
who cares?
Als dit soort dingen gebeuren in een groepje waar ik onderdeel van ben (even voor het gemak maar aannemend dat ik niet de gene ben die hem nokt... doe ik nooit namelijk) dan heb ik daar altijd een hele goeie oplossing voor: ik loop richting docent, vertel die docent dat ik Jaap, Kees en Simon uit mn groep flikker en de rest alleen doe. Vervolgens weiger ik enige verdere samenwerking met de betreffende personen in de nabije toekomst...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
ik gvd
maargoed jullie niet
ga maar weer verder met je eurobiljetten invoeren
Moet toegeven: Skype meeting werkt goed.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef daNpy het volgende:
Das altijd kut idd
Ik wist niet dat je er voor school mee bezig was
WW voor een bijbaantje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Ingridh007 het volgende:
Zo, net een heftige meeting gehad op mn ex-work.
Krijg overigens wel een uitstekende handdruk mee
Nu ff kijken of ik WW kan krijgen
Heerlijke meegil muziekquote:Nobody gets too much heaven no more
It’s much harder to come by
I’m waiting in line
Nobody gets too much love anymore
It’s as high as a mountain
And harder to climb
Ah kee... Duidelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja, dat ben ik toevallig.
Ik ben heel erg van eerlijk, open en rechtvaardig.
Ik had liever een minder stevige handdruk gehad en dat ik dan beter (eerder en persoonlijk) te horen had gekregen over de sluiting.
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:44 schreef LaraLove het volgende:
Weer terug van sporten...en nu al spierpijn
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef Mex_ het volgende:
http://www.golfpleasure.com/mx5forum/HondaOnderdelen.wmv
Spinningquote:
lolquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:48 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Spinning
en daarna een beetje fitness....en dat doe ik nooit, met die gewichten enzo![]()
Nu dus ook nooit meer![]()
2x 30 minuten met 10 min pauzequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
lolmoet ook niet teveel gewicht pakken als je het voor het eerst doet. Zo, dat heb ik toen geweten
Hoe lang heb je op die fiets gezeten?
wat voor sport??quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik wil ook weer sporten.
* Ingridh007 griep
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
lolmoet ook niet teveel gewicht pakken als je het voor het eerst doet. Zo, dat heb ik toen geweten
Hoe lang heb je op die fiets gezeten?
quote:
gaan we nou echt triest doen Ferry want dan kun je maar beter gaanquote:
Get real.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
gaan we nou echt triest doen Ferry want dan kun je maar beter gaan
tis een forum niet jouw dictatorstaatje.
einde.
geeft niet, ik snap het en het slaat nergens op. Just ignore it.quote:
Sportschoolquote:
eigenlijk vin ik fitness heel saai...squash is wel leukquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:57 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Sportschool
Vanalles: steppen, spinnen, beetje krachttraining, crosstrainer.
En zaterdag (mits ik beter ben) squashen
is ook heeeeel zwaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga na 20 minuten op zo'n fietske al kapot
Ik vind er voor ik opstap al niets aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga na 20 minuten op zo'n fietske al kapot
Oprah? Nou dat is niet echt opzwepend hè?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik doe liever lesjes (steppen, spinnen, bodyform etc), maar soms kan ik niet op de lestijden, en maak ik zelf een rondje langs de apparaten. (En ondertussen lekker Oprah kijken)
hey...ik maak het niet TE zwaar...ik wil ook niet van die dikke schaatsters benen krijgenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of mss moet ik die knop wat minder ver aandraaien
bij ons bij het spinnen alleen house muziekquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:03 schreef Ingridh007 het volgende:
We hebben een stuk of 5 tv's hangen, vaak RTL4, TMF, Eurosport, Discovery Channel en Nederland 1 ofzo.
Op TU/e sportcentrum hebben we geen TV's, alleen muzakquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:03 schreef Ingridh007 het volgende:
We hebben een stuk of 5 tv's hangen, vaak RTL4, TMF, Eurosport, Discovery Channel en Nederland 1 ofzo.
Ik wil weleens zien hoeveel kilo jij omhoog kan drukken met je benenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:04 schreef LaraLove het volgende:
[..]
hey...ik maak het niet TE zwaar...ik wil ook niet van die dikke schaatsters benen krijgen
idd. Maarja... aan gewichten hangen is ook niet echt dat je zegt spannendquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind er voor ik opstap al niets aan
Dan ga ik liever echt fietsen, dan doe je tenminste nog wat.
Je word er enorm moe van, dat zeker, maar leuk, nee
weinig...ik ben maar klein en licht...:Pquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik wil weleens zien hoeveel kilo jij omhoog kan drukken met je benen![]()
Vrouwen hebben over het algemeen sterke benen. Zou dat iets met het baren te maken hebben?
Ik druk meer dan 2 keer m'n eigen gewicht met m'n benen. Dat is vrij normaal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef LaraLove het volgende:
[..]
weinig...ik ben maar klein en licht...:P
ow...dan zou ik toch meer dan 90 kg kunnen drukkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik druk meer dan 2 keer m'n eigen gewicht met m'n benen. Dat is vrij normaal.
Doe eensquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef LaraLove het volgende:
ik ga maar eens naar bed...lekker uitrusten
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
zoals het hoort of op een alternatieve manier?
Terwijl ik er aan ga hangen ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
zoals het hoort of op een alternatieve manier?
Iedereen kan veel kilo's trekken/duwen whatever als je je in bochten wringt, met je rug trekt ipv. je schouders, etc. .quote:
Klopt, als je gaat forceren en de kracht ergens anders vandaan moet halen dan gaat het fout.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Iedereen kan veel kilo's trekken/duwen whatever als je je in bochten wringt, met je rug trekt ipv. je schouders, etc. .
Kortom... Imho (wat ik geleerd heb in die anderhalf jaar dat ik gefitnessed heb) is focussen op wat anderen kunnen of anderen roepen wat jij zou moeten kunnen het allerslechtste is wat je kan doen. Jaah je kan makkelijk 20-30-40 kilo meer trekken duwen dan die ander. Maar je doet het wel op een geheel foute manier. Gewoon je eigen tempo aanhouden en scheit hebben aan de rest. Zoals je eigenlijk overal zou moeten doen (al lukt mij dat dan weer net niet.)
BB out... Have fun met z'n allen.
Ik doe niks anders. Ik heb altijd over gewichten die ik minimaal 4 setjes van 10 volhoudt. En je sport voor jezelf, niet voor een ander.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Iedereen kan veel kilo's trekken/duwen whatever als je je in bochten wringt, met je rug trekt ipv. je schouders, etc. .
Kortom... Imho (wat ik geleerd heb in die anderhalf jaar dat ik gefitnessed heb) is focussen op wat anderen kunnen of anderen roepen wat jij zou moeten kunnen het allerslechtste is wat je kan doen. Jaah je kan makkelijk 20-30-40 kilo meer trekken duwen dan die ander. Maar je doet het wel op een geheel foute manier. Gewoon je eigen tempo aanhouden en scheit hebben aan de rest. Zoals je eigenlijk overal zou moeten doen (al lukt mij dat dan weer net niet.)
BB out... Have fun met z'n allen.
kut..ik ben verwijfdquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vrouwen hebben over het algemeen sterke benen. Zou dat iets met het baren te maken hebben?
Dat je op zo'n stoeltje zit met je voeten tegen een plaat aan en jezelf naar achter moet duwen. Diequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kut..ik ben verwijfd
Weet niet precies wat voor aparaat je voor ogen hebt maar wat ik in de sportschool had ging maar tot 120kg
Oh, ik dacht dat je dat apparaat bedoelde waar het gewicht op je schouders rust. Dat je dan door je knieen gaat en het gewicht steeds weer omhoog drukt. Erg fijn voor je kuitenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat je op zo'n stoeltje zit met je voeten tegen een plaat aan en jezelf naar achter moet duwen. Die
Daarom moet je trainen...volgende keer weer een stapje verder anders wordt het natuurlijk nooit wat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik heb echt geen kracht in mn benen, eerste keren dat ik die oefening deed, kreeg ik trillende knieeën
Trusten Flowquote:
Op dat apparaat kun je 2 oefeningen doen, één voor je kuiten en één voor je bovenbenen, welke bedoel jequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ieh..lelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Op dat apparaat kun je 2 oefeningen doen, één voor je kuiten en één voor je bovenbenen, welke bedoel jeIk zal straks eens aan mijn broertje wat hij wegdrukt op dat ding
![]()
Broer(tje)quote:
Kan wel kloppen, volgens mij kent hij je collega ook wel, hij komt iig vaak bij Morad, heeft hij ook een tijdje gewerkt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:17 schreef blieblie het volgende:
Komt hij ook wel eens bij Wiener? Nu ik die ziekenhuisfoto's zie herinner ik me vaag dat hij een keer bij mij in de winkel stond en mijn collega achteraf vertelde dat hij een ongeluk had gehad... Kan dat kloppen?
Mjaah ik herkende em al ergens van... Nooit bij stil gestaan dat het je broertje isquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, volgens mij kent hij je collega ook wel, hij komt iig vaak bij Morad, heeft hij ook een tijdje gewerkt.
Doel je op z'n winkeltje in Tilburg?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is trouwens geen goed plan... Bij Morad werken![]()
.
Gewoon in het algemeen. Je verdiend errug weinig daar heb ik vernomen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Doel je op z'n winkeltje in Tilburg?
Winkel in Tilburg is inderdaad weer dicht, het ging toen niet om het geld verdienen maar meer om het weer onder de mensen komen, ritme etc na z'n coma en ruim een jaar revalidatie..quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen. Je verdiend errug weinig daar heb ik vernomen.
Winkel in Tilburg heeftie toch al dicht gedaan?
ok...zegt dit veel over de veiligheid van een clio?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:20 schreef Mex_ het volgende:
Dit was de Clio waarmee hij met 50km/u van de weg is geraakt, tegen een 15cm dik boompje aan.
[afbeelding]
Op de plek van de inham zat hij dus, hij werd gevonden op de achterbank..
Paar maanden inderdaad, toen werd hij weer gedeeltelijk goed gekeurd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:29 schreef blieblie het volgende:
@ Mex_: Mjaah is ook wel logisch, hij heeft er ook niet zo heel lang gewerkt toch? Een half jaartje ofzo.
Hij heeft de boom dus in z'n deur geraakt, en die clio was ruim 15 jaar ouder dan die Alfa, dus dat telt niet hèquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ok...zegt dit veel over de veiligheid van een clio?
50km/h tegen een lantaarnpaal
[afbeelding]
Ik had een verstuikte enkel
je hebt gelijk...maar tis toch eng dat zo'n onveilige auto's toendertijd gemaakt werden...50km/h...dan kan ieder stadritje fataal zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hij heeft de boom dus in z'n deur geraakt, en die clio was ruim 15 jaar ouder dan die Alfa, dus dat telt niet hè
En daarbij heeft zo'n lantaarnpaal ook nog een soort van krachtabsorberende werking, althans, nederlandse lantaarnpalenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt gelijk...maar tis toch eng dat zo'n onveilige auto's toendertijd gemaakt werden...50km/h...dan kan ieder stadritje fataal zijn
Had jij de volvo van je pa niet eens ergens tegenaan geparkeerd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:36 schreef blieblie het volgende:
Ik rij met een hogere snelheid dan 10km/h alleen dingen aan die meegeven.
Scheelt een hoop gezeik.
De eerste keer met +/ 70 voordat ik op de rem trapte (weet op het moment zelf niet hoe hard ik ging) maar trapte vrij laat op de remquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Had jij de volvo van je pa niet eens ergens tegenaan geparkeerd?
een boompje van 15cm dik vind ik ook weer niet echt indrukwekkend. Naja, voordat ik die foto zagquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
En daarbij heeft zo'n lantaarnpaal ook nog een soort van krachtabsorberende werking, althans, nederlandse lantaarnpalenDie betonnen in België kun je maar beter vermijden
Boompje was alleen een beetje schors vanaf, was verder nog helemaal in tact.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
een boompje van 15cm dik vind ik ook weer niet echt indrukwekkend. Naja, voordat ik die foto zag.
Ik had ergens het idee dat een auto van de nodige kilo's dat wel zou winnen.
die Ford Mondeo??quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:49 schreef omegaproject het volgende:
Ik heb mn auto eens op de vangrails geparkeerd
Nee niet total loss...quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
had je die ook toto-loto gereden dan?
Das is zuurquote:Een garagehouder uit Arnhem heeft de half miljoen euro kostende Bugatti EB 110 van Emile Ratelband in de prak gereden. "Nog nooit zat er iemand anders achter het stuur en dan gebeurt dit", zo verzucht de 'Tjakka'-goeroe. De zijkant van de blauwe bolide zit flink in elkaar en de onderkant is fors toegetakeld.
Het ongeluk gebeurde gisterochtend op de Batavierenweg bij stadion Gelredome. Een medewerkers van het garagebedrijf was met de wagen onderweg naar de keuring bij de RDW. De 33-jarige man uit Terborg zegt geslipt te zijn terwijl hij met normale snelheid reed. "Ik heb echt niet te hard gereden. Ik was net opgetrokken bij de verkeerslichten en reed gelijk met een andere auto. Toen gleed ik opeens naar links. Over de paaltjes heen." Hij wil onder geen beding zijn naam noemen. "Dan kan ik m'n zaak wel sluiten."
"Ik ben er helemaal ziek van", zegt Ratelband. "Ik vroeg tevoren nog aan de garage of ze de auto niet beter op een aanhanger naar de keuring konden brengen. Maar de garagehouder zei dat hij 'm er wel naar toe zou rijden. En dan gebeurt dit. Er heeft nog nooit iemand anders achter het stuur gezeten." Hij gelooft niks van het verhaal van de garagehouder. "Dat kan helemaal niet. Die auto is een four wheel drive en kan 320 kilometer per uur rijden. Die kan niet zomaar van de weg raken. Of er moet olie liggen."
Aan aanklagen denkt Ratelband niet. "Dat heeft geen zin. Bovendien mag ik ervan uitgaan dat hij 'm niet expres in elkaar heeft gereden." De wagen was goed verzekerd.
Inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef ErwinEHVNL het volgende:
da was dus geen moeilijke keuze....
gaar gereden 626 of nette snelle mondeo?!
Het is dan ook heerlijk theoretisch allemaalquote:De werking vindt plaats door een intens magnetisch veld op te wekken, wat al in de jaren 50 door de bekende wetenschapper Burkhard Heim werd bedacht. Als een magnetisch veld van voldoende sterkte wordt opgewekt, zal een ruimtevoertuig in een andere dimensie verschuiven.
Ja vergezocht ....quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:21 schreef blieblie het volgende:
Ik eh... Vind het wel wat vergezocht:
[..]
Het is dan ook heerlijk theoretisch allemaal.
Wellichtquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja vergezocht ....
Dat moeten mensen 50 jaar geleden ook gevonden hebben toen onderzoekers stelden dat het mogelijk moest zijn om miljarden (voor het blote oog) onzichtbare schakelingen te maken op een oppervlakte van 2x2 cm, om dat vervolgens te gebruiken om complexe berekeningen uit te voeren... ik geloof dat ze het een micro-processor wilde noemen
de knuppel die een "cheap-ass" Casio polshorloge draagt ---> 2 instructies per minuutquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:09 schreef omegaproject het volgende:
Grappig feitje:
[afbeelding]
ENIAC (Amerikaanse supercomputer uit 1945) - 5.000 instructies per seconde.
[afbeelding]
Cheap-ass Casio polshorloge - 1 miljoen instructies per seconde.
Als het mag van je zusje bedoel jequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar nu pak ik alleen nog maar de auto als het regent of te koud is ... motorrijden rulez
Heeft niks met mogen te makenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als het mag van je zusje bedoel je
Kijk, ik heb gewoon een andere definitie van "mijn auto" kennelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:51 schreef daNpy het volgende:
Je bedoeld dat stoere geblaat van "mijn auto" wat feitelijk niet waar was?
Haphaphaphapquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dus, je moet zelf weten wat jij onder 'mijn auto' verstaat. Maar het 'ouwe koeien uit de sloot trekken' van je staat zo onvolwassen en jaloers.
is die van jou ook meer dan 10 jaar oud dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef LaraLove het volgende:
Net een Renault Clio sport gekocht....nadat ik die foto op de vorige pagina gezien heb...nu al spijt van
Nee hij is nog geen 5 jaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
is die van jou ook meer dan 10 jaar oud dan?
Je miste al heel wat smilies in m'n eerder posts, maar als jij wil discussieeren, best hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jaja .. doe er maar quasi luchtig over....
Maar het blijft een Renaultquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dan is ie wel stevig en voldoet hij aan goede veiligheidsnormen...![]()
Oef..gelukkig maar. Mijn ex heeft me geholpen en die zei ook dat het wel een veilige auto is. Hem vertouw oik wel daarin, hij heeft er verstand van.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dan is ie wel stevig en voldoet hij aan goede veiligheidsnormen...![]()
In jouw geval was het zeer handig geweest om een zusje te hebben zoals ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Kijk, ik heb gewoon een andere definitie van "mijn auto" kennelijk.
Die wagen heb ik grotendeels aangeschaft, reed ik 90% van de tijd in en hij werd door mij onderhouden (ik zorgde dat ie zn APK keuringen kreeg etc..) Dan vind ik dat mijn auto ja. Dat jullie (jij) er niet tegen kunnen dat ik jaren lang gratis auto gereden heb is een heel ander verhaalAls ik zou hebben gezegd "deze auto is mijn persoonlijk eigendom" dan was het nét iets anders geweest. Hij staat immers niet op mijn naam en betaal er niet tot nauwelijks benzine voor.
Dus, je moet zelf weten wat jij onder 'mijn auto' verstaat. Maar het 'ouwe koeien uit de sloot trekken' van je staat zo onvolwassen en jaloers.
In de tussentijd wordt het steeds minder mijn autotje, mn ene zusje rijdt er meer in dan ik en mn andere zusje heeft binnenkort ook dr rijbewijs
quote:
lijkt me wel kicke bakje.... welke kleur??quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:38 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Oef..gelukkig maar. Mijn ex heeft me geholpen en die zei ook dat het wel een veilige auto is. Hem vertouw oik wel daarin, hij heeft er verstand van.
Het is een hele mooie, met sportvelgen en sportuitlaat![]()
Ik krijg hem volgende week. dan zal ik een fototje maken
Mazda 121quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:44 schreef LaraLove het volgende:
[..]
![]()
Tjah..hij waarschuwde me wel dat het technisch niet de beste auto's zijn...maar ik kon gewoon geen leuke Japanse auto in deze prijs/formaat vinden die ik leuk vind...
Mitsubishi Colt![]()
Toyota Yaris: Truttenmobiel en te traag
Suzuki swift: Leuk voor mijn Oma
Honda (hoeheetdatdingookalweer):![]()
Mazda heeft gewoon niets kleins meer![]()
Nissan Micra:nog meer oma auto
we hebben alles bekeken...maar niets moois gezien.
En de leuke Japanse sportwagens die ik wel wil in deze prijsklasse zijn alweer zo oud...en een Mazda cabrio krijg ik niet verzekerd
Een Blauwequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:45 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
lijkt me wel kicke bakje.... welke kleur??
en wat is er mis met Renault????![]()
Euhmm....als je van die Engelse Pond nou eens Euro's maakte...en dan de NL belastingen vergeet...dan kwam ie in het budgetquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
die nieuwe is echt wel mooi![]()
[afbeelding]
zit wat inquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:49 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Euhmm....als je van die Engelse Pond nou eens Euro's maakte...en dan de NL belastingen vergeet...dan kwam ie in het budget![]()
ken ik niet...wat is dat??quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:50 schreef ErwinEHVNL het volgende:
das wel vet![]()
ben zelf opzoek naar een Ibiza'tje![]()
swel mooi telefoontjequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:57 schreef ArTiC het volgende:
SE K750i gekocht
Nu ff uitvogelen hoe dat ding werkt...menu is iets anders als bij samsung
quote:
Hmm...ik vind ie blauwe toch mooier dan die rode hoor...qua model...quote:
Op je vork?quote:
heb ik gezegd dan dat mijn automobiel mooi was?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is het een na laatste model. Jonger en íets sneller dan jouw overdekte 800cc snorfiets
Uit dezelfde tijd als Lara's gekochte Clito dus.
Nee, zo dom acht ik je ook weer nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
heb ik gezegd dan dat mijn automobiel mooi was?of snel?
Behalve dat mijn nieuwe schatje een CLIO IS EN GEEN CLITOquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, zo dom acht ik je ook weer niet
Mar hij is uit dezelfde categorie als die Lara zoekt dus je opmerking slaat werkelijk nergens op
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
... wat bij Seat wel vaak het geval is (fiat idem)
Cliko?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:14 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Behalve dat mijn nieuwe schatje een CLIO IS EN GEEN CLITO![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Sveasoftquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef Mex_ het volgende:
Je komt tegenwoordig de meeste vreemde wikipedia links tegen, net aan het kijken voor nieuwe firmware voor m'n router, kom ik op deze uit:
http://en.wikipedia.org/wiki/WRT54G
Het mag dan wel een top-apparaat zijn, maar om er nou een wikipediapagina aan te wijden [afbeelding]
maken ze niet meerquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
Clio's zijn cool... maar idd geen geweldige bouwkwaliteit. Dit was mijn eerste auto: Clio 1.8 16V
Ik zou deze wel willen
[afbeelding]
Het is dezelfde auto Henk... ooit gehoord van lichtinval?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
kijk dan op die eerste fotodaarom zet ik het ook tussen haakjes
![]()
Maar op de 1e foto ziet hij er wel dof uit ... op die andere niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is dezelfde auto Henk... ooit gehoord van lichtinval?
wat zij zegtquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef Partygurl het volgende:
Boeiend
Ander onderwerp..dit is saai
Dan nog doet hij in zijn opmerking voorkomen of alle blauwe Ibiza's dof zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Maar op de 1e foto ziet hij er wel dof uit ... op die andere niet.
Ongeacht of het dezelfde auto is...
hou gewoon over opquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan nog doet hij in zijn opmerking voorkomen of alle blauwe Ibiza's dof zijn
Frank Vreede heeft ooit de kans gehad zoeen over te nemen bij verkoop van zijn circuit-Impreza... heeft hij niet gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
Clio's zijn cool... maar idd geen geweldige bouwkwaliteit. Dit was mijn eerste auto: Clio 1.8 16V
Ik zou deze wel willen
[afbeelding]
Op zo'n kut TV lijkt alles dofquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Blaaa Blaablaaa bladiebladiebla!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Discussieren is aan jou iig niet besteed, je argumenten raken kant nog wal en je tegenargumenten hebben al helemaal geen inhoudquote:
Komt er nog een om het hoekje hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:46 schreef Partygurl het volgende:
Pff discussies voeren is hier aan bijna niemand besteed.
Ook niet aan jou
Helemáál niet aan jou ....quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Komt er nog een om het hoekje hoor
Klopt. Ik denk ook omdat veel 'discussies' komen voort uit een simpel grapje dat verkeerd opgenomen wordt en dat mensen zich hoe dan ook blijven verdedigen op internet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:50 schreef Partygurl het volgende:
Ja en?
Tijdens discussies dien je elkaars opvattingen te respecteren ipv die persoon helemaal af te zeiken tot een idioot en dat gebeurd hier toch vrij regelmatig.
Ik denk dat dat meer zegt over de gene die 'een simpel grapje' maakt, dan over de gene die zich verdedigd...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk ook omdat veel 'discussies' komen voort uit een simpel grapje dat verkeerd opgenomen wordt en dat mensen zich hoe dan ook blijven verdedigen op internet.
Dat was misschien de aanleiding om er weer eens over te beginnen maar dat was duidelijk niet het puntquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:04 schreef LaraLove het volgende:
Jerrie Jerrie Jerrie
![]()
![]()
![]()
Ik kan jullie ook niet eens even alleen laten
En dat allemaal om een kleur van een vuile auto....![]()
Wat een temperament allemaal...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:05 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dat was misschien de aanleiding om er weer eens over te beginnen maar dat was duidelijk niet het punt![]()
Pas maar op dat jullie niet gearresteerd worden, omdat ze denken dat je zijn scooter aan het jatten bentquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef FlowDesign het volgende:
Vanavond ff Jerre's scooterslot open slijpen
Z'n scooter staat nog vast bij de Rechter want een stel onverlaten hadden geprobeerd het slot te forceren
Die domme buitenlanders ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Wat een temperament allemaal...dat ben ik niet gewend van die emotieloze Nederlanders
Ik dacht dat dit zo'n cool volk was, het lijken wel haast mediteranen zo![]()
Hehehequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:10 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Pas maar op dat jullie niet gearresteerd worden, omdat ze denken dat je zijn scooter aan het jatten bent![]()
(ff snel de kliklijn bellen)
scooter utukusii des ka?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef FlowDesign het volgende:
Vanavond ff Jerre's scooterslot open slijpen
Z'n scooter staat nog vast bij de Rechter want een stel onverlaten hadden geprobeerd het slot te forceren
als je je eigen slot open slijpt hem je ook nog kans om boete te krijgen en gezever als je het niet hard kan maken dat ie van jou is... dus ik zou de politie bellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
scooter utukusii des ka?
Heb je een slijptol trouwens? Je kan ook gewoon de politie bellen, die doen dat zo voor je...
Doen die dat ja? Maar dan sta je zeker 3 uur op ze te wachten?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
scooter utukusii des ka?
Heb je een slijptol trouwens? Je kan ook gewoon de politie bellen, die doen dat zo voor je...
niet als je zegt dat een turk je brommer staat te slijpenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doen die dat ja? Maar dan sta je zeker 3 uur op ze te wachten?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef amaranta het volgende:
Zo, zo, ik had beter niet kunnen gaan werken vandaag.
2 kinderen besloten om weg te lopen...
voor de lieve rust hadden er 30 moeten weglopen.quote:
Het geeft wel aan dat je dan sterk in je schoenen staat ondanks wat er allemaal aan de hand is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef febster het volgende:
Vergeet niet dat humor enorm kan helpen bij het proces en alles wat relativeert hé.
Ja hoor... en dat wachten zal best meevallen, helemaal omdat het midden in de stad is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doen die dat ja? Maar dan sta je zeker 3 uur op ze te wachten?
Volgens mij was het geen humor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:39 schreef febster het volgende:
Vergeet niet dat humor enorm kan helpen bij het proces en alles wat relativeert hé.
Jerre had dat al geprobeerd zegt ie net, maar dat doen ze alleen als ze in een goede bui zijn kreeg hij te horenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja hoor... en dat wachten zal best meevallen, helemaal omdat het midden in de stad is.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:58 schreef amaranta het volgende:
De broer van Rob krijgt hem anders wel open
Hij doet deed ook iets met tollen en tangen en fietsen enzo...
Nou persoonlijk vind ik Comaboy een sterk staaltje zwarte humorquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen humor.
Ja, ware het niet dat mex_ zn broer toen geen benul had van zwarte humor, en nu ook niet echt als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:07 schreef febster het volgende:
[..]
Nou persoonlijk vind ik Comaboy een sterk staaltje zwarte humor.
Oh .. ik wel hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat mex_ zn broer toen geen benul had van zwarte humor, en nu ook niet echt als je het mij vraagt..
En ik kan je vertellen, als jou broer of zus of vriendin dik anderhalve maand in coma heeft gelegen, zou je er ook niet om lachen.
Toen kwam er een vrachtwagen van rechtsquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:11 schreef Partygurl het volgende:
2kinderne weggelopen
En toen, tell me!
Nou ja, de eerste was voor de pauze. Die liep al middelvingers opstekend en iets roepend de trant van kakkerlakwijf (of was het nou toch kutwijf?)quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:11 schreef Partygurl het volgende:
2kinderne weggelopen
En toen, tell me!
Ja geweldig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef Partygurl het volgende:
pff leuk dagje heb je gehad dan!
Kutkinderen
Jij bent wel lief...ik zou zeggen dat ie dan pech had..en dat ie dan maar met iemand moest ruilen van brood en anders maar op zn potlood moest gaan knabbelen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:37 schreef amaranta het volgende:
2e kind wat was weggelopen had problemen met zn brood. Hij was ervan overtuigd dat hij het brood van moeder bij zich had.
Deze boterham, welke in denk ik 20 stukjes was gesneden. Was namelijk met pate belegd, en dat lustte hij niet.
En hij dacht dus dat zijn moeder zijn brood meehad. Ik hoop niet dat zijn moeder elke dag haar brood op een anorexia-manische manier kleinsnijdt.
Maargoed, hij wilde dus zn moeder bellen. Ik vraag aan hem, is ze thuis dan? Nee ze was op dr werk. Dus ik zeg, ik denk niet dat ze binnen een kwartier hier kan zijn om met jou van brood te wisselen. lust je ham? Dan mag je mijn brood hebben, dan ruilen we wel.
Haha, hij moest wel ja zeggen en droop af. Met de lekkere maisbol van de juf. En de juf heeft toen de 20 stukjes brood opgegeten.
Achteraf bleek dus ook dat het gewoon een probeersel van hem was.
meestal laat ik ze ook ruilen ja..quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jij bent wel lief...ik zou zeggen dat ie dan pech had..en dat ie dan maar met iemand moest ruilen van brood en anders maar op zn potlood moest gaan knabbelen.![]()
Als een heleboel van die achterlijke ouders daar nou ook zo over dachtenquote:
Wan't mequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
meestal laat ik ze ook ruilen ja..
maar dat is ook niet altijd gunstig
volgens mij vond hij mijn boterham droog
kreeg hembijna niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |