Joost en Brenda komen wss wel langs zaterdag als ik dat zo lees op de talpa sitequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was een grapje omdat er geen camera in die gastenkamer hangen.
Dan Roel iets meer dan alleen met zijn vingers Dido bewerken.
Joost in ieder geval... Josti flip!!!!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Joost en Brenda komen wss wel langs zaterdag als ik dat zo lees op de talpa site
Bij Roel is dat niet "iets meer", maar eerder iets minder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:05 schreef regenworm het volgende:
Dan Roel iets meer dan alleen met zijn vingers Dido bewerken.
Joost wel, maar Brenda waarschijnlijk niet. Joost zou wel z'n best doen haar over te halen geloof ik...quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Joost en Brenda komen wss wel langs zaterdag als ik dat zo lees op de talpa site
Het kan een reden waarom de camera's in die kamer uitgaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Joost wel, maar Brenda waarschijnlijk niet. Joost zou wel z'n best doen haar over te halen geloof ik...
Dido lig je me te vingeren schat nee ik neuk je nou.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bij Roel is dat niet "iets meer", maar eerder iets minder.![]()
Hadden ze een gast mag hij niet slapen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef teamlead het volgende:
"Het aantal gasten in HBB valt tot nu toe zwaar tegen, dus het roer moet om"
leuke intro bij NSE
bonnie: harmke wat voor weer is het nu buitenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef teamlead het volgende:
Bonnie is te leuk voor woorden.. ze is helemaal de weg kwijt, Gert zit alleen maar in de tieten van Monique te kijken
Whahaha ik hoorde het ja... maar dat valt best mee vind ik hoor, of ik moet niet opletten...quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef teamlead het volgende:
Bonnie is te leuk voor woorden.. ze is helemaal de weg kwijt, Gert zit alleen maar in de tieten van Monique te kijken
Dan moet je je ogen op Gert houden en niet op Monique natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha ik hoorde het ja... maar dat valt best mee vind ik hoor, of ik moet niet opletten...
Dat snap ik dan niet... als Talpa programma maak je er toch reclame voor ipv afzeiken? Maar ja, geeft niet. Die 100 kijkers die NSE trekt zullen toch niet gaan kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:14 schreef teamlead het volgende:
nah.. kort stukje... niks schokkends (behalve dat zij de bewoners nog harder afzeiken dan wij)
Is bij mij goed te verstaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:15 schreef lillymoon het volgende:
Waarom is het geluid toch zo zacht, ik versta er niets van.
Het valt tegen omdat het een programma van Talpa is. Denk dat het programma op rtl 4 of zoiets beter aansloegquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef teamlead het volgende:
"Het aantal gasten in HBB valt tot nu toe zwaar tegen, dus het roer moet om"
leuke intro bij NSE
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:16 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan moet je je ogen op Gert houden en niet op Monique natuurlijk![]()
En negatieve publiciteit kan ook kijkers trekken: 'eens kijken wat voor zootje het daar is '.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet... als Talpa programma maak je er toch reclame voor ipv afzeiken? Maar ja, geeft niet. Die 100 kijkers die NSE trekt zullen toch niet gaan kijken
Wij zijn heel erg vriendelijlk voor de de bewoners.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:14 schreef teamlead het volgende:
nah.. kort stukje... niks schokkends (behalve dat zij de bewoners nog harder afzeiken dan wij)
Dat kan ook ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
En negatieve publiciteit kan ook kijkers trekken: 'eens kijken wat voor het zootje het daar is '.
babberenquote:
De bewoners zijn bijna allemaal B artiesten niet echt kijkcijfer trekkers.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:16 schreef melke het volgende:
[..]
Het valt tegen omdat het een programma van Talpa is. Denk dat het programma op rtl 4 of zoiets beter aansloeg
Klopt zei Mikky ook nadat Ruud HBB had afgezeken is t druker gewordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
En negatieve publiciteit kan ook kijkers trekken: 'eens kijken wat voor zootje het daar is '.
en toch scoort HBB erg aardig tot nu toe (in vergelijking met andere Talpa-programma's dan)quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
De bewoners zijn bijna allemaal B artiesten niet echt kijkcijfer trekkers.
En verder is de redactie van Endemol heeel eeeergggg slecht
Ik moet zeggen dat ik nog niemand in mijn omgeving over HBB heb horen praten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
en toch scoort HBB erg aardig tot nu toe (in vergelijking met andere Talpa-programma's dan)
Tot later lieverdquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... tot later vanavond allemaal
Tot later FBquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... tot later vanavond allemaal
hoef je ook niet veel moeite voor te doen de programmering stelt ook niet veel voorquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
en toch scoort HBB erg aardig tot nu toe (in vergelijking met andere Talpa-programma's dan)
Klopt op mijn werk weet niemand wat Hotel BB inhoud.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog niemand in mijn omgeving over HBB heb horen praten.
(behalve hier op FOK natuurlijk)
En wat gaat Henny dan doen ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoef je ook niet veel moeite voor te doen de programmering stelt ook niet veel voor. Willen ze me ook nog Henny Huisman een programma gaan geven
![]()
Het is eigenlijk meer een privé-show voor de Fokkersquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt op mijn werk weet niemand wat Hotel BB inhoud.
Ik denk dat als ze (bijvoorbeeld) de surprise-show weer uit de mottenballen halen, dat helemaal niet zo dom zou zijn.. bekende formule, stond altijd garant voor veel kijkers... Tis niet mijn programma, maar achquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoef je ook niet veel moeite voor te doen de programmering stelt ook niet veel voor. Willen ze me ook nog Henny Huisman een programma gaan geven
![]()
Ik ook niet maar degene die BB ook keek heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog niemand in mijn omgeving over HBB heb horen praten.
(behalve hier op FOK natuurlijk)
Er gebeurt veel meer dan in een gewone BB.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Athalon het volgende:
Ik zit nu twee dagen de streams te volgen en het is net een gezellige huiskamer
dat zeiden ze niet bij shownieuws. Maar het ging erom dat de oude garde zoals Ron Brandsteder, Catherine Keyl, Hans van der Tocht enzo alweer terug of weer terug op tv gaan komen. Brandsteder deed het idd niet onaardig met Dancing with the Stars, Keyl doet weer een talkshow ergens en wat Huisman en vd Tocht gaan doen is nog niet bekend. Allen Huisman zou naar Talpa komenquote:
dat had in BB ook even tijd nodig om op gang te komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er gebeurt veel meer dan in een gewone BB.
Alleen mis ik het geroddel en de ruzie's
soundmix of playback show mss ook met jacques d'ancona en dat paard of wat was het als juryquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze (bijvoorbeeld) de surprise-show weer uit de mottenballen halen, dat helemaal niet zo dom zou zijn.. bekende formule, stond altijd garant voor veel kijkers... Tis niet mijn programma, maar ach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |