Ja gaat wel ok vandaagquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey lieverd![]()
Goed hoor btje moe![]()
En met jou
Nee hoor, soms past "Ik neuk je toch niet in je hoofd?" beter.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sex hielp volgens mijn ex-vriendin ook als ze veel last van haar ongestelheid had
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor, soms past "Ik neuk je toch niet in je hoofd?" beter.
Vertelquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja gaat wel ok vandaag, behalve dat ik een toto uitslag voor een toets gescoord heb
Nee maar het bed is te kortquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik had daar niet zoveel moeite mee hoor... zolang er maar een regenjas omheen zatquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:47 schreef whitef0x het volgende:
[..]
maar dan willen de mannen nooit
![]()
ja had verleden week een toets Javascript en het punt was de 1,0. Maar goed had ik me wel gedacht verder dan alleen mijn naam, klas enzo in te vullen kwam ik al nietquote:
Dan heb je weinig geluk met het gokkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja had verleden week een toets Javascript en het punt was de 1,0. Maar goed had ik me wel gedacht verder dan alleen mijn naam, klas enzo in te vullen kwam ik al niet![]()
heb de vragen wel ingevuld maar dat was meer gokken dan wijsheid
Ojeequote:Op woensdag 18 januari 2006 19:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja had verleden week een toets Javascript en het punt was de 1,0. Maar goed had ik me wel gedacht verder dan alleen mijn naam, klas enzo in te vullen kwam ik al niet![]()
heb de vragen wel ingevuld maar dat was meer gokken dan wijsheid
quote:
waren dan ook geen meerkeuze vragenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:51 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan heb je weinig geluk met het gokken![]()
ik moest je toch op de hoogte houden van de punten lieverd dus zet je maar schrap voor de rest vermoed ikquote:
Wil zeker op de hoogte blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik moest je toch op de hoogte houden van de punten lieverd dus zet je maar schrap voor de rest vermoed ik![]()
is dat die van de smaakpolitie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:54 schreef Foreverblue het volgende:
Ze willen Rob Geus uitnodigen... die de keukens inspecteren.
Kunnen ze beter herman de blijker uitnodigen wedden dat ze vliegenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:54 schreef Foreverblue het volgende:
Ze willen Rob Geus uitnodigen... die de keukens inspecteren.
Ben aan/afwezig.. Ben ook nog met school bezig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:36 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding] Melke
Jij bent er vroeg bij leuk je ook weer eens te zien.![]()
![]()
Geen dank.quote:
Ik zie het al voor me.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef Foreverblue het volgende:
Als mensen van bil willen gaan in de hotelkamer... dan gaan de camera's op verzoek uit in de hotelkamer![]()
Nee hoor dan pak ik gewoon een paracetamolletje en zeg niksquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
En vrouwen als ze geen zin hebben
wanneer komen die langs dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef regenworm het volgende:
Roel en Dido komen langs de kamera's worden in de gastenkamer uitgezet
Hoi Talithaquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:02 schreef Talitha het volgende:
Een goedenavond iedereen.
Ik lees op Talpa dat ze proberen om Joost Brenda mee te laten nemen a.s. zaterdag. Lijkt me leuk.
Het gaat met mij goed, alleen erg druk op het werk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:57 schreef melke het volgende:
[..]
Ben aan/afwezig.. Ben ook nog met school bezig.![]()
Hoest met jou? Ga je met mij en cuall mee de haren van bonnie verfen en knippen?![]()
Zijn ze nu in het huis dan?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef regenworm het volgende:
Roel en Dido komen langs de kamera's worden in de gastenkamer uitgezet
Zet je hier de samenvatting straks dan ook neerquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:02 schreef teamlead het volgende:
ik ga ff NSE kijken..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
Bart: "Nee, dat doet maar 1 mongool."![]()
![]()
![]()
Was een grapje omdat er geen camera in die gastenkamer hangen.quote:
Hoi hoiquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:02 schreef Talitha het volgende:
Een goedenavond iedereen.
Ik lees op Talpa dat ze proberen om Joost Brenda mee te laten nemen a.s. zaterdag. Lijkt me leuk.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
20:00 Mickey: "Als er mensen komen om te trouwen hier in het Hotel, en ze willen slapen, dan wordt hen die privacy gegund. Want ze willen natuurlijk ook van bil, en dat doe je niet met camera's aan".
Bart: "Nee, dat doet maar 1 mongool."![]()
![]()
![]()
Dat heeft hij vast al gedaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was een grapje omdat er geen camera in die gastenkamer hangen.
Dan Roel iets meer dan alleen met zijn vingers Dido bewerken.
FB dat pikken wij niet wij willen Lieske en haar vereniging in het hotel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:02 schreef Foreverblue het volgende:
Micky wil via Joost D66 leden uitnodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |