quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb het wel eens met een pakje shag uitgeprobeerd. Werd ik uitgelachen
Maar zeg nou zelf, je zit zónder rookwerk en toch kun je niet weg omdat ze iets komen brengen. Zul je altijd zien dat ze komen nét als jij naar de winkel bent... Argument vonden ze niet goed genoeg(ze gaven me echter wel een tijd door zodat ik éérst ff naar de winkel kon
)
Was niet bij TPG, maar selectvracht (van TPG staan geen telefoonnummers in het boek)quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat meen je niet?? Dat heb je echt gevraagd??![]()
![]()
goh.. wat raar dat ze je uitlachtenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was niet bij TPG, maar selectvracht (van TPG staan geen telefoonnummers in het boek)
En ja ik heb het geprobeerd...
Nee heb je
Als die man van dhl dat doet, dreig ik 'm gewoon dat ie dan ook nooit koffie meer krijgtquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
goh.. wat raar dat ze je uitlachten
User has logged inquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef regenworm het volgende:
Regenworm meldt zich aan en groet iedereen.
Yes, zwaaien mag niet meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
User has logged in
Hoi Regenworm
Jawel hoor... zolang het maar niet teveel gebeurdquote:
Hoiiiiiiiii lieve schatquote:
Ja, wat is te veel snap er niks meer van.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jawel hoor... zolang het maar niet teveel gebeurd
1 = veelquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, wat is te veel snap er niks meer van.![]()
Top... helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:30 schreef Inca het volgende:
Mickey in de Playboy en de opbrengst gaat naar het Mappa Mondohuis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |