Alles werkt, maar echt spannend kan ik het niet noemen.quote:
Rouleren dan maar ? Stel even een rooster op: ik kan na 25/1 wel komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan hebben we helemaal geen kijkers meer![]()
Bongquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Niet echt spannend op de streams en stream 1 is nog steeds geblokt
Ik kan een dag of 3 a 4 na carnaval wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Rouleren dan maar ? Stel even een rooster op: ik kan na 25/1 wel komen.
Haha, dat kwam door mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:37 schreef Talitha het volgende:
Een cowboy-avond ? Daar hebben we het hier gisteren toch nog over gehad als idee voor HBB ? Zijn ze daar zelf op gekomen of hebben ze ons afgeluisterd![]()
.
Hoi Friztiquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:34 schreef frizti het volgende:
[..]
Alles werkt, maar echt spannend kan ik het niet noemen.
Oh ja, goedenavonds deze avond allemaal.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
20:00 Mickey: "Als er mensen komen om te trouwen hier in het Hotel, en ze willen slapen, dan wordt hen die privacy gegund. Want ze willen natuurlijk ook van bil, en dat doe je niet met camera's aan".
Bart: "Nee, dat doet maar 1 mongool."![]()
![]()
![]()
Plagiaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, dat kwam door mijmet dat paardennummer voor Stereo
![]()
AFgeluisterd natuurlijk. Ze lezen hier 24/7 mee hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:37 schreef Talitha het volgende:
Een cowboy-avond ? Daar hebben we het hier gisteren toch nog over gehad als idee voor HBB ? Zijn ze daar zelf op gekomen of hebben ze ons afgeluisterd![]()
.
Dan kun je dat nu dus doormailen. Kunnen ze het meenemen in de planningquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:39 schreef BONG4002 het volgende:
Dit was het nummer voor de cowboy avond: The Ranch
Ik zal het strakjes even doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan kun je dat nu dus doormailen. Kunnen ze het meenemen in de planning.
Wil de echte Talpa-medewerker nu opstaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
AFgeluisterd natuurlijk. Ze lezen hier 24/7 mee hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |