De naam kan beter veranderd worden in Hotel FOKquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer een privé-show voor de Fokkers.
Bulletjequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
soundmix of playback show mss ook met jacques d'ancona en dat paard of wat was het als jury![]()
Vóór BB5 heb ik alleen BB1 gezien. Daar werd toen door heel Nederland over gepraat. Maar daarna is het volgens mij alleen maar minder geworden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ook niet maar degene die BB ook keek heb ik nog niet gezien
Dus van haar weet ik t niet![]()
Stier Bulletjequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
soundmix of playback show mss ook met jacques d'ancona en dat paard of wat was het als jury![]()
En vergeet Jos Brink niet met TV-toppersquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zeiden ze niet bij shownieuws. Maar het ging erom dat de oude garde zoals Ron Brandsteder, Catherine Keyl, Hans van der Tocht enzo alweer terug of weer terug op tv gaan komen. Brandsteder deed het idd niet onaardig met Dancing with the Stars, Keyl doet weer een talkshow ergens en wat Huisman en vd Tocht gaan doen is nog niet bekend. Allen Huisman zou naar Talpa komen
over Jos Brink hadden ze het niet eensquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
En vergeet Jos Brink niet met TV-toppers.
Bij jou op visite tochquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef teamlead het volgende:
Micky is zaterdag in Limburg
Iemand enig idee waar?
Is t ook alleen echt vaste kijkers volgen het.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vóór BB5 heb ik alleen BB1 gezien. Daar werd toen door heel Nederland over gepraat. Maar daarna is het volgens alleen maar minder geworden.
quote:
En dan kunnen wij meteen daar de boel gaan runnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
De naam kan beter veranderd worden in Hotel FOK
klopt BB1 was nieuw en trok erg veel kijkers.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vóór BB5 heb ik alleen BB1 gezien. Daar werd toen door heel Nederland over gepraat. Maar daarna is het volgens alleen maar minder geworden.
Dan hebben we helemaal geen kijkers meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan kunnen wij meteen daar de boel gaan runnen.
Baddersequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef teamlead het volgende:
ik kan niet zeggen dat ik het werkoverleg erg boeiend vind....
ik ga maar ff in bad liggen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
Micky
Kun je nog een extra knoopje los doen?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Niet echt spannend op de streams en stream 1 is nog steeds geblokt
Maar bij BB5 heb ik het weer opgepakt. Kwam ook doordat ik ziek was en aantal weken thuis op de bank heb doorgebracht. Toen ben ik de streams gaan volgen en er weer helemaal ingekomen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt BB1 was nieuw en trok erg veel kijkers.
Daarna zakte het helemaal in met als dieptepunt BB4.
badderze lieverdquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef teamlead het volgende:
ik kan niet zeggen dat ik het werkoverleg erg boeiend vind....
ik ga maar ff in bad liggen
Ik bedoel slecht geluid en vast camerapunt, dat bedoel ik met geblokt/lockedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |