Ik zou dat nog even laten afhangen van de weercondities! Ik had me uit luiheid niet geschoren, en we hadden veel dagen met strakblauwe lucht en zon. Gevolg was dat toen ik me na vakantie voor mijn werk moest scheren, mijn gezicht alleen in het midden bruin is. Dus nog helemaal wit waar mijn goggle en baard/snor zatenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:40 schreef XL het volgende:
[..]
en trouwens: Niet scheren voor je de piste opgaat, maar pas als je eraf komt.
hij is goed ja, maar iedereen denkt dat hij de shit is....quote:Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Serieus, die Shaun White is gewoon history in the making. Zijn er nog wat clips van zijn runs op internet te zien?
op burton.com staan clips van hem, maar je moet echt the shaun white album gaan bekijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Serieus, die Shaun White is gewoon history in the making. Zijn er nog wat clips van zijn runs op internet te zien?
hij is ook de shit, zeker wat slopestyle betreft.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
hij is goed ja, maar iedereen denkt dat hij de shit is....
ross powers of keir dillon (of antti autti for that matter) vreten shaun white met huid en haar op in de halfpipe
Bruin is voor toeristen, 4 x per dag faktor 25 is voor boarders.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:20 schreef pRUTsGER het volgende:
[..]
Ik zou dat nog even laten afhangen van de weercondities! Ik had me uit luiheid niet geschoren, en we hadden veel dagen met strakblauwe lucht en zon. Gevolg was dat toen ik me na vakantie voor mijn werk moest scheren, mijn gezicht alleen in het midden bruin is. Dus nog helemaal wit waar mijn goggle en baard/snor zaten![]()
Geen gezicht dus...![]()
Dan mag Keir Dillon toch wel eens beter zijn best gaan doen ...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
hij is goed ja, maar iedereen denkt dat hij de shit is....
ross powers of keir dillon (of antti autti for that matter) vreten shaun white met huid en haar op in de halfpipe
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Rnk Athlete Country Best 1. Mason Aguirre USA 89.33 2. Louie Vito USA 87.00 3. Shaun White USA 86.66 4. Danny Kass USA 86.33 5. J.J. Thomas USA 85.00 6. Antti Autti FIN 83.00 7. Chad Otterstrom USA 82.00 8. Risto Mattila FIN 81.33 9. Mike Goldschmidt USA 79.00 10. Scotty Lago USA 77.66 11. Luke Wynen USA 77.00 12. Kazuhiro Kokubo JPN 75.66 13. Steve Fisher USA 74.66 14. Tommy Czeschin USA 73.33 15. Danny Davis USA 69.66 16. Keir Dillon USA 48.33 17. Pat Moore USA 41.66 |
achja, tijdje terug was keir 2e en shaun 6e of 7e in een of andere wedstrijd (ik volg t allemaal niet zo, ben meer van de funfactor) ..... shaun heeft ook wel ns z'n dag niet, net als keir m nu overduidelijk niet hadquote:Op maandag 30 januari 2006 15:03 schreef Flippe het volgende:
[..]
Dan mag Keir Dillon toch wel eens beter zijn best gaan doen ...![]()
[ code verwijderd ]
De tweede finale wordt vandaag gereden..
hij had waarschijnlijk gewoon een enorme fout gemaakt waardoor hij minder punten krijgt.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
achja, tijdje terug was keir 2e en shaun 6e of 7e in een of andere wedstrijd (ik volg t allemaal niet zo, ben meer van de funfactor) ..... shaun heeft ook wel ns z'n dag niet, net als keir m nu overduidelijk niet had
Ik volg het ook niet hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 15:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
achja, tijdje terug was keir 2e en shaun 6e of 7e in een of andere wedstrijd (ik volg t allemaal niet zo, ben meer van de funfactor) ..... shaun heeft ook wel ns z'n dag niet, net als keir m nu overduidelijk niet had
Grolsch.. zuiderling zeker?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:22 schreef XL het volgende:
Beerke, ouwe!
Er zit dus echt wel verschil tussen dat 4,2% franse flutbier en gewoon 5% Grolsch....
Twee pitchertjes zojuist en ik sta ongeveer op mijn kop.... Die franse meuk dronk je als cola![]()
Brajbant!quote:
Zeejland!quote:
Staat die niet standaard op repeat danquote:Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef beerke het volgende:
Shaun is inderdaad niet de beste pipe-rider die er rond loopt. Iets wat hij ook van zichzelf bewust is. Dat hij desondankt toch hoge ogen gaat gooien in de olympische halfpipe ben ik van overtuigd. Ik zit in ieder geval aan de buis gekluisterd als "tomato" zijn runs maakt. Ik ga "The White Album" nog maar eens opzetten.
hehe, daarom kwam ie niet opdagen toen hij 3e prijs had bij een of andere contest en niet eerste....quote:Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef beerke het volgende:
Shaun is inderdaad niet de beste pipe-rider die er rond loopt. Iets wat hij ook van zichzelf bewust is.
De zelfkennis heeft hij wel. Niet tegen je verlies kunnen is een ander aspect. En laten we eerlijk zijn, daar hebben wel meer mensen last van.quote:
What goals are you working towards?
I have a couple. The Olympics are obviously going to take up a lot of my time. I want to become a better pipe rider. And I want to film a more well-rounded part.
Ouwe, je hoort de soundtrack vaker uit m'n kamer komen dan dat de film op staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:18 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Staat die niet standaard op repeat dan![]()
Tignes --> Prachtigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:33 schreef Sport_Life het volgende:
Ik wil toch nog ff goedkoop een weekendje weg, kent iemand 1 van onderstaande gebieden en wat zijn de huidige sneeuwcondities?
TIgnes
Valfréjus
St. Sorlin d'Arves
Tignes is incl. slaapbus, is dat een aanradertje? Het is btw voor een weekend, kan helaas niet langer.
Mwaah, kan net.. op de piste moet het net te doen zijn..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:16 schreef Sport_Life het volgende:
In Tignes ligt nu 30 cm (dal) tot 90 cm (top) sneeuw, ik weet niet hoe dat berekent is, maar kun je daar een beetje fatsoenlijk op boarden/skien? Of kom je constant ijsplaten tegen?.
Dan moet je kijken wanneer de laatste sneeuw gevallen is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:16 schreef Sport_Life het volgende:
In Tignes ligt nu 30 cm (dal) tot 90 cm (top) sneeuw, ik weet niet hoe dat berekent is, maar kun je daar een beetje fatsoenlijk op boarden/skien? Of kom je constant ijsplaten tegen?.
Victoria Jealousequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:42 schreef poiuy het volgende:
Even iets anders..
Ik ben opzoek naar wat foto's van boardende chicks.. Kan alleen bar weinig vinden, behalve die foto uit de OP dan.. Iemand een idee waar ik kan zoeken?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:42 schreef poiuy het volgende:
Even iets anders..
Ik ben opzoek naar wat foto's van boardende chicks.. Kan alleen bar weinig vinden, behalve die foto uit de OP dan.. Iemand een idee waar ik kan zoeken?
Als ze maar niet gaat praten, you know.quote:
Mijn insteek: Als je iets koopt wat niet bij je past krijg je daar vroeg of laat altijd spijt van.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:25 schreef blablaadjes het volgende:
Even terugkomend op mijn vorige post op page 4.
Ik kan de F2 flyers 1.60m voor 299,- krijgen incl. bindingen en een board tas.
Nu is deze voor mijn gewicht en lengte eigenlijk net iets te klein. (alhoewel ik nog niet zo'n goede boarder ben)
Is het de moeite waard om dit boardje te nemen of zou ik beter nog even verder kijken?
Dat is ook een beetje het probleem.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:29 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn insteek: Als je iets koopt wat niet bij je past krijg je daar vroeg of laat altijd spijt van.
Dat je die plank goedkoop op de kop kan tikken is prima, maar je moet jezelf niet door de aanbieding laten leiden. Zoek een plank uit die je wil hebben, of zoek er een paar. Ga vervolgens op zoek naar aanbiedingen van die plank(en).
Het is een beetje een beginnersmodel volgens mij. Ik zou me niet laten verleiden door de prijs. Huren is met jou postuur ook niet altijd even makkelijk, want het piste georienteerd board voor jou mag zoals Beerke zegt gerust 165 of langer zijn met een brede waist. Anders passen je voeten er niet op. Dit zijn niet de planken waarvan elke verhuur er 17 heeft liggen. Ook niet in Oostenrijk. De kans dat ze je in Oostenrijk dus ergens mee op proberen te zadelen is aanwezig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:46 schreef blablaadjes het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het probleem.
Ik was niet van plan een snowboard te kopen maar vanwege een meevaller op schoenen wil m'n vriendin me voor mijn verjaardag een snowboard i.p.v. de schoenen kado doen. Hartstikke lief natuurlijk. Dit bordje kwamen we daar ook tegen.
Nou gaan we volgende week vrijdag op vakantie en nu loop ik dus een te twijfelen omdat ik 2 dingen kan doen.
1. Ik ga gewoon in oostenrijk een bord huren(huur bord![]()
). Kosten 100euro.
2. We kopen dit bord en als het toch niet bevalt kan ik hem gewoon weer terugbrengen en kost het me een derde van de prijs oftewel 100 euro. Dit is wel het voordeel dus dat het een nieuw bord is, maar dus niet echt voor mijn lengte en gewicht. Bevalt het wel dan is het natuurlijk prachtig
Nou weet ik dus nog verdomd weinig van snowboards en daarom weet ik dus niet zo goed wat ik moet kiezen nu en de tijd is kort.
Is F2 bijv een goed merk ja of nee?, is deze prijs voor dit bord uberhaupt gerechtvaardigd ja of nee.
ben ik t wel mee eens op zichquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:34 schreef beerke het volgende:
Feitelijk moet je die F2 gewoon niet kopen. Dat zou echt zonde van je ¤ 300,- zijn.
Ik heb even op Blue Tomato gekeken en daar kun je een Burton Bullet 167 met Custom Ltd. binding voor ¤ 440,-. Wel duurder dan je aanvankelijk zou uitgeven, maar ook zo veel beter voor jou. Enfin, vermaakt je zelf even op de website van de blauwe tomaat. Er worden al aardig wat kortingen gegeven op de modellen van dit seizoen.
Ik heb de bullet 162 van vorig jaar, bevalt me prima. Maar dat is dan ook m'n eerste eigen plank, dus echt veel vergelijkingsmateriaal heb ik ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
ben ik t wel mee eens op zich
(ikzelf persoonlijk vind de bullet totaal niet relaxed, maar de meeste mensen die ik ken met grote voeten zijn erop begonnen en zweren erbij..... komt erop neer dat de bullet zich wel bewezen heeft in de jaren en niet echt slecht is)
edit:- anne molin koningsgaard is echt mijn droomvrouw... mooi.. donker.. en ze boardt!!
Euhm.... wat dacht je van een foto?quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:32 schreef Rnej het volgende:
edit:- anne molin koningsgaard is echt mijn droomvrouw... mooi.. donker.. en ze boardt!!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef beerke het volgende:
[..]
Euhm.... wat dacht je van een foto?
2 zielen 1 gedachte?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:02 schreef GenesiZ het volgende:
Hier staat ze tussen:
[afbeelding]
en dit is ze
[afbeelding]
Nou, geef mij mijn vriendin maar. Ze kan goed boarden en is ook nog eens lekker![]()
Vorig jaar Snowworld.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef Basje_B het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte?
foto van je vriendin denk ik dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |