Ik ben een grote fanquote:
Je bedoeld dezelfde acteur die in meerdere films andere personages speelt? Dat mag van mijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:43 schreef Sokolsky het volgende:
Of mogen het dezelfde acteurs zijn?
Oh ja, every sperm is sacredquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:53 schreef ranja het volgende:
Graham Chapman - Vader van de 50 ofzo kinderen in The meaning of life
Mja, maar tis gewoon zo een enorm verzamelproject.. Maar ik denk dat ik em voor dat geld toch maar laat liggen en em voor 9,99 bij de van leest haal ofzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:05 schreef Sokolsky het volgende:
Salo Criterion? Hm, ik vond 't wel aardig om een keer gezien te hebben, maar liever niet nog een keer.
Ik begin al die Pythons door elkaar te halen...
Waar ga je 'm kopen dan?quote:[b]Op vrijdag 20 januari 2006 01:53Jezus wat zit ik te twijfelen om de Salò Criterion te kopen, tis toch veel geld, maar zoooo zeldzaam, hmmm
Wil jij soms het DP-topic vol krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:01 schreef dolle_hond het volgende:
ik vrees dat dat niet juist is
quote:Wat was de 1ste film die je in de bioscoop zag?
Way Out West van Laurel & Hardy. Mijn vader werkte bij de vrijwillige brandweer, en een keer per jaar werden in de kazerne voor alle kinderen films vertoond. Geweldig!
Welke 5 films neem je mee naar dat een onbewoond eiland?
Geen films, alleen muziek.
Wat is jouw filmische zonde?
Ik was een tijd lang dol op horror, splatter en fantastische films. De films waarmee Jan Doense zijn Festival van de Fantastische Film organiseert. Maar om dat nou een filmische zonde te noemen...
heeft niets met fan-schap te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:25 schreef ranja het volgende:
Beide 'fan' van Amy Smart?
pfffquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:46 schreef TheManWithThePlan het volgende:
Is het een inhoudelijke overeenkomst of een uiterlijke? Omdat het je namelijk meteen opviel...
quote:Het hoeveelste IFFR is dit voor jou?
Als programmeur is dit mijn eerste festival, alhoewel ik wel twee keer als gastprogrammeur ben opgetreden: in 2002 met Desert of the Reel en 2004 met Dlight. Als bezoeker is het mijn 20ste festival.
niet dat ik weetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:19 schreef TheManWithThePlan het volgende:
Hebben allebei als wel eens als programmeur mogen optreden op een festival
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef ranja het volgende:
Zelfde irl naam?
veel:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:42 schreef search64 het volgende:
Wat heeft dit met filmkennis te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |