Doen ze dat niet dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef Pagan_poetry het volgende:
10 jaar geleden was gabber honderd keer zo groot als nu, en is er toen ook maar 1 buitenlander door ze vermoord ? nope, want ze verlagen zich niet tot het gedrag van een kut marokkaan.
laten ze maar wat doen aan bepaalde buitenlandse groepen die wel mensen moorden
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Met 50 cent moves en staan ze daar wat te rappen
Voel je je aangesproken door dat onderzoek?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef PabloLopez het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat mijn belastingcenten naar een FLUT organisatie gaan die zich bezighouden met gabbers! Het zijn terroristen, hou je is bezig met echte criminelen, walgelijk gewoon. Opdoeken dat gesponsorde clubje.
Het is triest om aan te zien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
![]()
. Nooit gezien, lijkt me wel leuk.
Gabbers zijn terroristen, maar de AIVD moet zich met echte criminelen bezighoudenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef PabloLopez het volgende:
Ik vind het echt schandalig dat mijn belastingcenten naar een FLUT organisatie gaan die zich bezighouden met gabbers! Het zijn terroristen, hou je is bezig met echte criminelen, walgelijk gewoon. Opdoeken dat gesponsorde clubje.
JA gabbers zijn terroristen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Gabbers zijn terroristen, maar de AIVD moet zich met echte criminelen bezighouden.
Dat schreef jij hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
JA gabbers zijn terroristen?![]()
Verdiep je er eerst is in.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:33 schreef TimmyAsd het volgende:
terecht dat ze in de gaten worden gehouden. hersenloos tuig, extreem rechts gevaarlijk
Dus omdat de hele media een bepaald beeld geeft ben jij niet bereid om het te zien zoals mensen die er wél mee te maken hebben het zien (die er volgens mij een veel beter beeld van kunnen scheppen)?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat zal wel. Ik richt me op het bericht in de OP dat onder gabbers de vreemdelingenhaat significant groot is. Ik keer niks om.
Alleen een deel vd marokkanen geeft dit aan, en zij dragen dus geen bling zeg maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:26 schreef progrock het volgende:
Ik heb hier geen problemen mee, maar: wordt het dan ook geen tijd om alle would-be Tupacs aan te pakken? Alle (hoofdzakelijk) Antillianen, Surinamers en Marokkanen met hun pimp-uitiingen, die door dit gedrag (behangen met goud, oversized kleding) overduidelijk uiting geven aan het feit dat ze, evenals hun idolen (de gangsta-rappers) een schurft aan blanken hebben zijn m.i. nèt zo, of misschien wel fouter dan die magere gekken met hun kale koppen en hun 500 BPM-"muziek".
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:26 schreef progrock het volgende:
Ik heb hier geen problemen mee, maar: wordt het dan ook geen tijd om alle would-be Tupacs aan te pakken? Alle (hoofdzakelijk) Antillianen, Surinamers en Marokkanen met hun pimp-uitiingen, die door dit gedrag (behangen met goud, oversized kleding) overduidelijk uiting geven aan het feit dat ze, evenals hun idolen (de gangsta-rappers) een schurft aan blanken hebben zijn m.i. nèt zo, of misschien wel fouter dan die magere gekken met hun kale koppen en hun 500 BPM-"muziek".
Ik zie alleen maar gabbers met agressieve koppen die op gabberfeestjes sites zitten waar het white power niet van de lucht is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:06 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Dus omdat de hele media een bepaald beeld geeft ben jij niet bereid om het te zien zoals mensen die er wél mee te maken hebben het zien (die er volgens mij een veel beter beeld van kunnen scheppen)?
Waarschijnlijk omdat je daarop let. Het is een kleine minderheid van zulke gasten, waar ieder ander op die feesten een hekel aan heeft.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:02 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar gabbers met agressieve koppen die op gabberfeestjes sites zitten waar het white power niet van de lucht is.
Die wet tegen haatzaaien is bedoeld om Imam het land uit te kunnen zetten of in de gevangenis en andere moslims de mond te snoeren. Dit zal er wel niet onder vallen. CDA he..quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Er wordt wat af geradicaliseerd, Nu dit weer. Wat zijn dat nou weer voor hersenlozen.
Ik dacht dat eerder onderzoek had uitgewezen dat het allemaal wel meeviel met die rechts-extremistische toestanden onder dat soort gastjes.
Ze hadden het er destijds toch over dat dat Lonsdale gedoe zo overdreven was en dat ze helemaal niet zo racistisch waren?
Gaan zij nu ook onder de nieuwe wetsregelingen vallen die haatdragendheid en het verspreiden daarvan moeten indammen en waar sancties op komen te staan?
Extremistische haatdragende moslims worden het land dan uitgeknikkert maar wat gebeurt er met deze figuren in zo'n geval?
geen criminele gabbers?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef Meki het volgende:
wat een onzin het zijn gewoon Criminele Nederlandse Jongeren geen gabbers of Londsdale maar Criminele Nederlanders
nee als iedereen bij Allochtonen naar de afkomst kijken moeten zij bij Gabbers ook naar de afkomst kijkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |