Westerse publishers dus!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:21 schreef Retuobak het volgende:
En dat echte was een beetje een slechte manier om het uit te drukken, maar ik doelde meer op publishers die geen belang hebben bij het succes van een bepaald platform ten nadele van een ander platform.
noem er eens eentje danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:55 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb wel al een paar berichten gelezen dat er nu al spellen voor de X360 in ontwikkeling zijn die meerdere DVD's nodig zullen hebben
Niet dat het ding slap is ofzo, maar wanneer klopte OOIT een marketinguitspraak?quote:Als het beestje zo krachtig is als Sony, IBM, Toshiba en Mercury Systems beweren
Mocht het nog tot eind 2006/begin 2007 duren dan denk ik dat de voorsprong groter is dan je zou verwachten. Helemaal aangezien MS nu een 3de bedrijf heeft ingehuurd dat X360's gaat bouwen.. Sowieso zal de launchline up wsl wel sucken tenopzichte van de games die dan al op de X360 zijn. Het spelaanbod wordt zeer interessant eind 2006. Misschien niet voor de Jappen, maar voor de Yanks en Europeanen zeker wel. De prijs is dan denk ik ook wel gedaald.. Ik kan me voorstellen dat als iemand een ps3 wil, maar die niet te koop is tijdens de feestdagen, iemand dan toch maar voor een X360 kiest. De ps3 zal zo populair zijn dat ie sowieso maandenlang uitverkocht is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Xenwolfie gaat een spoedcursus marketing krijgen
X360 KAN geen verdere voorsprong nemen, omdat de winkels geen X360-untis meer hebben. Dus tot de release van de PS3 zal de voorsprong nog vrij klein zijn.
Ik kan me voorstellen dat wanneer je toch al een jaar de 360 hebt laten liggen voor de PS3 dat je dat nog wel een paar maandjes langer vol kunt houden.quote:Ik kan me voorstellen dat als iemand een ps3 wil, maar die niet te koop is tijdens de feestdagen, iemand dan toch maar voor een X360 kiest.
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat wanneer je toch al een jaar de 360 hebt laten liggen voor de PS3 dat je dat nog wel een paar maandjes langer vol kunt houden.
Ik ga hem iig zeker niet bij launch halen, wat er momenteel bekend is wat betreft launchtitels daar word ik niet vrolijk van en ook de geruchten over de prijs ervan stemmen me niet gerust. Nee, voor een ding voor erbij ga ik geen 500+ euro betalen. Daarbij is m'n PC tegen '07 ook wel weer toe aan een upgrade dus zijn er op dat moment toch geen centjes voor de PS3. Misschien in '08 of '09.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Ik denk niet dat ik um bij de launch ga halen iig.
Ligt heel erg aan de prijs. Als ie meer dan 500 gaat kosten, dan sowieso niet.
Als het spelaanbod van de X360 net zo spannend wordt als dat van de Xbox dan heeft Sony op dat vlak niet veel te vrezen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mocht het nog tot eind 2006/begin 2007 duren dan denk ik dat de voorsprong groter is dan je zou verwachten. Helemaal aangezien MS nu een 3de bedrijf heeft ingehuurd dat X360's gaat bouwen.. Sowieso zal de launchline up wsl wel sucken tenopzichte van de games die dan al op de X360 zijn.
MS-fanboysquote:Het spelaanbod wordt zeer interessant eind 2006. Misschien niet voor de Jappen, maar voor de Yanks en Europeanen zeker wel. De prijs is dan denk ik ook wel gedaald.. Ik kan me voorstellen dat als iemand een ps3 wil, maar die niet te koop is tijdens de feestdagen, iemand dan toch maar voor een X360 kiest. De ps3 zal zo populair zijn dat ie sowieso maandenlang uitverkocht is.
Dat de ps3 de X360 in gaat halen staat op voorhand wel vast. Wanneer is nog maar de vraag. Sowieso moet je eerst weten hoeveel consoles Sony kan maken voor je een voorspelling kan doen.
Dat het momentum dan bij Sony ligt tijdens de release lijkt me vrij logisch. Welke gamer is er nou niet benieuwd naar de ps3?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als het spelaanbod van de X360 net zo spannend wordt als dat van de Xbox dan heeft Sony op dat vlak niet veel te vrezen.
doe eens normaal zegquote:MS-fanboysals je die al gamers wilt noemen...
Sterk antwoordquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als het spelaanbod van de X360 net zo spannend wordt als dat van de Xbox dan heeft Sony op dat vlak niet veel te vrezen.
[..]
MS-fanboysals je die al gamers wilt noemen...
Wat de hel?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:39 schreef Retuobak het volgende:
[PC] Crysis, de allereerste DirectX10 game!
Ik bedoelde eigenlijk: "Wat de hel doet die link hier?"quote:Op zondag 22 januari 2006 08:49 schreef Retuobak het volgende:
Nice huh P-Style?
Ook de high res in-engine techdemo bekeken?
Ah kijk, nog een geruchten-gelover.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:07 schreef sj0erd666 het volgende:
ik begin steeds meer in de ps3 te geloven.
Eerst geruchten van $500 en spellen die duurder zijn!
$200 verlies per console wat ik hoorde is ook behoorlijk extreem.
http://www.forbes.com/tec(...)ony.html?partner=rss
Flauwekul. Ontwikkelingskosten zijn zo hoog als je ze zelf maakt. De Ps3 is nou eenmaal tot veel in staat, dus als je een spel wilt maken waarbij de PS3 een beetje tot z'n recht komt, dan gaat daar dus veel tijd en dus geld in zitten. Maar de xbox 360 is net zo goed tot heel veel in staat. Dus ik zie niet waarom een PS3-spel produceren zoveel duurder zou moeten zijn dan een xbox 360 spel produceren.quote:Release komt nog later.
Spellen zijn veel duurder om te ontwikkelen voor de ps3 dan xbox360.
Later? Later dan wat?quote:Waarom denk je dat die release later komt?
Ik heb geen énkele indicatie van Sony gelezen waarin naar voren komt dat ze zware problemen met Cell hebben, of dat de productie achter ligt.quote:Ze hadden al problemen met de Cell en moesten al 1 SPE uitschakelen om de yields omhoog te schroeven, de Cell is zeker goed, maar gewoon te vroeg op markt, Sony heeft er gewoon zware problemen nu mee, maar dat komt allemaal wel goed waarschijnlijk, alleen developers moeten nogal geld inzetten om een spel daarop te programeren!
Als Sony "de boot mist" met de PS3 dan eet ik persoonlijk m'n Playstation, Playstation2 èn PSP op!quote:Ik denk zelf dat sony de boot goed gaat missen buiten japan met de PS3, je hoort helemaal niks van de PS3, blijft allemaal een groot geheim, terwijl ik van de revolution nu al dingen hoor, en van de xbox360 hoorde je ook al een goede tijd terug van zus en zo.
Ik hou je niet tegen!quote:Bij deze ga ik deze keer maar een Xbox360 kopen!
Ik las dit net pas, heb maar 3 spellen die 4 CD's gebruiken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef SocialDisorder het volgende:
Er waren overigens ook bijna geen spellen die een CD volmaakten op de PS1, de keuze voor DVD op de PS2 bleek geen overbodige te zijn.
Ik ga raden...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik las dit net pas, heb maar 3 spellen die 4 CD's gebruiken.
Dan heb ik nog 1 spel dat 3 CD's gebruikt en 2 spellen die 2 CD's gebruiken.
nah iig 3 goed ga ik naar huis met de koel- vriescombinatie?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:28 schreef peristilius het volgende:
De spellen met 4 CD's:
- Final Fantasy 8 & 9
- Legend of Dragoon
3 CD's:
- Final Fantasy 7
2 CD's:
- Metal Gear Solid
- Oddworld: Abe's Exodus
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:31 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
nah iig 3 goed ga ik naar huis met de koel- vriescombinatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |