Als je die performance zo graag wilt zien dan moet je straks een PS3 aanschaffen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:57 schreef Retuobak het volgende:
...helaas, want ik zou graag deze performance zien
Wàt een rotzooi!quote:The first batch of first-party PlayStation 3 titles has been confirmed by a listing on Sony's Japanese website, PlayStation.jp, with six titles being named for the next-generation system including new Everybody's Golf and Gran Turismo games.
...
The six titles are Genji 2 (Action), Angel Rings (RPG), Monster Carnival (Action RPG), Everybody's Golf 5 (Sport), Gran Turismo Series (Racing) and The Eye of Judgement (genre TBA).
Tain en H.Flick verdienen hem zoveel meer dan jij.quote:
Mwoh tain niet zo enorm hoor, dat valt allemaal wel mee. Maar H.Flick is extreem.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tain en H.Flick verdienen hem zoveel meer dan jij.
Moet je eens opletten, hij patst er niet mee, maar hij heeft het allemaal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mwoh tain niet zo enorm hoor, dat valt allemaal wel mee. Maar H.Flick is extreem.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Moet je eens opletten, hij patst er niet mee, maar hij heeft het allemaal.
Wil je het ontkennen?quote:
Overdrijven is ook een vak hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Moet je eens opletten, hij patst er niet mee, maar hij heeft het allemaal.
Dit zijn dan in ieder geval 6 Japanse first-party software die in ontwikkeling zijn, waarvan nog niet eens bekend is of ze de launch halen. Third party titels (die toch vooral het succes van de Playstations hebben bepaald) zijn nog lang niet allemaal bekend. Ach Namco zal al wel een Tekken en een Ridge Racer klaar hebben liggen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:39 schreef Retuobak het volgende:
En men noemde de 360 lineup al kut
Dit is al helemaal erg.
Geef het wat tijd en de PS3 krijgt een keurige software line-up. Maar van de launch line-up moet je niet te veel verwachten.quote:Hopen dat de rest beter wordt.
Ja precies, geen slecht idee om hem dus pas in '08, een jaartje na de launch in de EU te halenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef P-Style het volgende:
Geef het wat tijd en de PS3 krijgt een keurige software line-up. Maar van de launch line-up moet je niet te veel verwachten.
Weinig goede games is goed voor mijn portemonnee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dit zijn dan in ieder geval 6 Japanse first-party software die in ontwikkeling zijn, waarvan nog niet eens bekend is of ze de launch halen. Third party titels (die toch vooral het succes van de Playstations hebben bepaald) zijn nog lang niet allemaal bekend. Ach Namco zal al wel een Tekken en een Ridge Racer klaar hebben liggen.
[..]
Geef het wat tijd en de PS3 krijgt een keurige software line-up. Maar van de launch line-up moet je niet te veel verwachten.
Ontkenningsfase.quote:
Ja, maar de console, you will work for it!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef peristilius het volgende:
Weinig goede games is goed voor mijn portemonnee.
...quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef Retuobak het volgende:
'08, een jaartje na de launch in de EU te halen
Toch best grappig die marketinguitspraken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef Retuobak het volgende:
Ja, maar de console, you will work for it!
Ken's uitspraak zegt wel meer over het product zèlf ja!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:58 schreef peristilius het volgende:
Daaruit kan je concluderen dat de PS3 toffer is.
Nietquote:
Kan je nagaan als ik jou pc al aso vindquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:59 schreef Retuobak het volgende:
Aso PC? Hoi, dan heb je het toch echt over Daggla hoor
Xbox 360quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:38 schreef peristilius het volgende:
Hey steek het PS3 topic niet aan met het slappe gelul in de Revolution topics.
En Tain, je verdient hem in ieder geval meer dan Retuobak, die heeft alleen zijn PC zegmaar.
in het kader van beter goed gejat, dan slecht bedachtquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:10 schreef SocialDisorder het volgende:
om het geheel maar weer ontopic te smijten:
Toch een centrale online dienst voor PS3?
Zij hebben het van IGN, maar ik kan het artikel niet zo snel vinden.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:10 schreef SocialDisorder het volgende:
bron: PS3landquote:More developers prepare for next-gen
A number of developers have begun preparations for the PlayStation 3 and Xbox 360, starting with the hiring of new staff.
Surreal, and its parent company Midway, are looking for artists for an upcoming title for both the PS3 and Xbox 360. The title is currently unnamed, but the job listing describes the game as being playable in first and third-person. Having experience with Epic's Unreal Engine is a bonus for applicants.
High Moon Studios is also recruiting a number of new workers. Not only are they looking for artists, but for developers and designers as well. High Moon Studios is owned by Vivendi, and they are currently developing a first-person action/adventure for PS3 and Xbox 360.
Furthermore, programmers and artists are being recruited at Secret Level. With Sega as the publisher, the untitled game has been kept under wraps, and as yet no real information has been given. The game will be released on both the PS3 and the Xbox 360.
This recent explosion in staff recruitment is bringing with it a number of brand new games to the PlayStation 3. Hopefully this will create a strong lineup of games for the system that is due to be launched in Spring 2006.
By Bhavin Shah
sommigen (ik noem geen namen) welquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:09 schreef peristilius het volgende:
Daar heb ik ook nooit aan getwijfeld.
misschien is de PS3 zo ingewikkeld dat ze extra mensen nodig hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef SocialDisorder het volgende:
en voor degenen die bang zijn dat de ontwikkelaars niet voor de PS3 durven te ontwikkelen vanwege "te hoge productiekosten" (wat is er ooit met dat gerucht gebeurd, je hoorde het overal, en nu ineens nergens meer....):
[..]
bron: PS3land
Zit wel snor dus
En multiplatformquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:14 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien is de PS3 zo ingewikkeld dat ze extra mensen nodig hebben![]()
maar goed, dit zijn weer slechts een aantal developers...
Zoals? Volgens mij is niemand zo dom om te denken dat de PS3 niet de grootste console wordt met de meeste games.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sommigen (ik noem geen namen) wel
maar wel dat het moeilijker is om te ontwikkelen voor de PS3 en dus duurderquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zoals? Volgens mij is niemand zo dom om te denken dat de PS3 niet de grootste console wordt met de meeste games.
Ben benieuwd. Maar wat in ieder geval wel zeker is, is dat die vragenlijst (in die link) direct afkomstig is van us.playstation.com en bedoeld is voor Amerikaanse beta-testers. Hopelijk gaat SCE nuttig gebruik maken van deze enquete. Ik weet niet hoe oud die vragenlijst dan is, maar àls er dan uiteindelijk een centrale online dienst komt, dan weet ik niet of 'ie al gelijk klaar en operationeel is vanaf de launch.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:10 schreef SocialDisorder het volgende:
Niet zozeer ingewikkeld (Cell+RSX schijnt zelfs relatief makkelijk te zijn als je EE+GS al gewend bent). Maar het kost natuurlijk wel meer tijd en mankracht (dus ook geld) om te bereiken wat je wilt op de PS3, want op een PS3 kun je nou eenmaal véél meer bereiken dan op een PS2.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:14 schreef kepler het volgende:
misschien is de PS3 zo ingewikkeld dat ze extra mensen nodig hebben![]()
maar goed, dit zijn weer slechts een aantal developers...
Kleine developers die op zichzelf zijn aangewezen zullen niet ver komen. Maar kleine developers die zich aansluiten bij SCEWW kunnen wèl ver komen. De meeste SCEWW-studio's zijn sowieso als kleine studio's begonnen. Hiervoor moeten ze natuurlijk wel hun ziel verkopen aan de duivel Sony.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:21 schreef piet_pelle het volgende:
Maar het zijn wel de grote developpers, de vraag was eigenlijk of de kleine er ook games voor gaan maken want die zijn lang niet altijd de slechtste. En nee Pandora's box, Bandai is geen kleintje![]()
Ik verwacht eerlijk gezegd niet per se meer multiplatform titels. Al die franchises die nu al multiplatform zijn zullen dat gewoon blijven (EA-rotzooi). SCEWW's titels zijn natuurlijk sowieso exclusief en SCEWW krijgt er steeds meer studio's en franchises bij. Nacmo, Capcom, Konami, Koei, e.d. hebben altijd hun vaste playstation franchises gehad en ik verwacht eerlijk gezegt ook niet dat die zo snel multiplatvorm gaan worden. Ik denk eigenlijk gewoon dat de exclusives/multiplatform-verhoudingen ongeveer hetzelfde blijven als deze generatie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:41 schreef Retuobak het volgende:
Ik denk dat men het liefst gaat voor PS3/Xbox 360/(PC) over het algemeen. Porten begint steeds meer de moeite waard te worden voor developers, zeker met de kleine verschillen die zullen bestaan qua capaciteiten tussen PS3 en Xbox 360. Je boort gewoon een veel grotere markt aan terwijl de extra kosten die je maakt best meevallen.
Ook al is het ff wachten, iets is al duizend maal beter dan de huidige oplossing.quote:. Ik weet niet hoe oud die vragenlijst dan is, maar àls er dan uiteindelijk een centrale online dienst komt, dan weet ik niet of 'ie al gelijk klaar en operationeel is vanaf de launch.
Tja, je zei het zelf al, gestegen development kosten door grotere capaciteiten van de nieuwe generatie zorgen er gewoon voor dat het steeds rendabeler wordt om voor een zo groot mogelijke markt te gaan in plaats van kosten te drukken en voor een platform te ontwikkelen. Ik weet dat het je niet bevalt, maar zeg nou eens eerlijk, wat zou jij doen vanuit financieel standpunt gezien? Ontwikkelen voor de PS3? Of toch je game ook naar de X360 en PC brengen zodat je tientallen miljoenen meer potentiele klanten hebt en je titel meer kans heeft om bij de kleine hoeveelheid winstgevende titels te zitten. Je kosten zullen immers toch meer naar non-platformspecifieke zaken toegaan.quote:Ik denk eigenlijk gewoon dat de exclusives/multiplatform-verhoudingen ongeveer hetzelfde blijven als deze generatie.
http://www.joystiq.com/20(...)5-for-ps3-confirmed/quote:[/b]Virtua Fighter 5 for PS3 confirmed[/b]
This month's issue of EGM apparently confirms that Virtua Fighter 5 is coming to the PS3. From the article: "[The] February issue of EGM reveals that Virtua Fighter 5 is coming to the PS3, with the followup line 'and it might be exclusive.'"
Nee, niet weer hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:26 schreef PandorasBox het volgende:
Virtua Fighter 5 exclusief voor de Ps3?
[..]
http://www.joystiq.com/20(...)5-for-ps3-confirmed/
bron: PS3Landquote:Microsoft says NO Blu-ray Rumours
Recent rumours have circulated the web with talks of MS offering a Blu-ray add-on if HD-DVD format failed.
These rumours have now, however, been shot dead by an announcement from Microsoft HQ, saying that they will not offer any type of Blu-ray external drive for the Xbox360, and that they will stay "fully committed" to HD-DVD.
Rumours started when Peter Moore, head of MS's entertainment division, stated that if Microsoft could add an external HD-DVD drive to the console, it could just as easily offer an external Blu-ray box.
All Moore meant was that the Xbox360 is flexible and can provide room for many different hardware item add-ons and that it would be easy to make the Blu-ray technology available to MS's system.
Due to Blu-ray being closely related to the Sony PS3 and being HD-DVD's rival, Microsoft may have made the decision to stay clear of any type of Blu-ray add on.
This is good news for Sony as, historically speaking, they have successfully supported the last two mega media formats - the CD-ROM and DVD. This now offers them the chance of championing the next potential mega format, once again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |