quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TMF wordt een kutzender met al die bagger die de TS in z'n OP beschrijft.
Ja, en zonder al die kut "urban"quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja DWC, Jamaï komt inderdaad ook niet hahahaahahahahah..
ze wilden zeker weten dat hun smsjes werden uitgezondenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, en waarom keken de heren die nu toevallig 'goede muziek' hebben gehoord eigenlijk naar TMF?
50 Cent en G-Unit is pas de shit, of niet? Voor onzekere puberjongetjes die geen eigen smaak durven ontwikkelen iig wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, en waarom keken de heren die nu toevallig 'goede muziek' hebben gehoord eigenlijk naar TMF?
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:36 schreef LSS het volgende:
[..]
50 Cent en G-Unit is pas de shit, of niet?
Rot op met je bullshit manquote:Voor onzekere puberjongetjes die geen eigen smaak durven ontwikkelen iig wel.
Ik? Ik kijk vrijwel nooit TMF, en waarom zou ik op m'n teentjes getrapt moeten zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:37 schreef MadMarine het volgende:
[..]zo te zien is er een die-hard tmf-er met een bijzonder kort lontje op zijn teentjes getrapt
![]()
Ze hebben bij TMF vast een afdeling die standaard smsjes tikt voor op het scherm.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:29 schreef BennyNL het volgende:
[..]
ze wilden zeker weten dat hun smsjes werden uitgezonden
omdat je g-unit schoenen zo lelijk zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik? Ik kijk vrijwel nooit TMF, en waarom zou ik op m'n teentjes getrapt moeten zijn?.
en de partyzone niet te vergetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:01 schreef timbob het volgende:
vroeger.. toen.
toen had je zaterdagavond om 3 uur op mtv nog chill-out
dat was pas vet.
nu is tmf en mtv en the box gewoon kut.
en U2 ook trouwens, maar das een mening.
goed gegronde mening, dat wel. maar toch
ik vergeet 'm liever welquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:35 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en de partyzone niet te vergeten
quote:
Ik heb 's ochtends ook MTV er op staan, die negermuziek op de vroege ochtend..quote:
hopelijk van niet, want anders vinden de echte fans ze minder goed!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:51 schreef McCarthy het volgende:
je kan mensen werkelijk ALLES voorschotelen. Vaak genoeg Foo Fighters draaien en de brezAhs vinden the FF het einde.
volgensmij worden ze gewoon gehackt , of vallen de alto releases van dit jaar te vroeg (of van vorig jaar telaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:11 schreef _dirkjan_ het volgende:
Is er een nieuwe samensteller aangenomen, of hebben ze het eindelijk begrepen?![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:37 schreef funkmaster het volgende:
(MTV rocks)
En Alternative Nation. Die goeie ouwe tijd...quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:35 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en de partyzone niet te vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |