Ik ga ervan uit dat het allemaal goed gaat komen, er is verschillende keren gezegd dat ze er (gelukkig) op tijd bij warenquote:
Zoiets dacht ik al ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Een partij.
Ik geloof dat ze bij mij in de buurt zit qua leeftijd.
Thanks.
en hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met je 18e heb je ook al echt een partij kinderen.![]()
gelukkig maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het allemaal goed gaat komen, er is verschillende keren gezegd dat ze er (gelukkig) op tijd bij waren.
B wordt elk jaar weer 18 jhequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met je 18e heb je ook al echt een partij kinderen.![]()
Het kan wel maar het komt in de praktijk minder vaak voor dan bij mensen van een jaar of 35. Bovendien schat ik Bé ook niet in als zo'n type.quote:
Sommige mensen blijven jong he.quote:
Heel hard gaan juichen omdat ze ouder is dan ik zou natuurlijk niet netjes zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al ja.Laat je het even weten zodra het beter gaat met je schoonpa?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Heel hard gaan juichen omdat ze ouder is dan ik zou natuurlijk niet netjes zijn.
Waar zie je me juichenquote:
Dat was preventief.quote:
Oeh... maak me gekquote:
do i care?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven jong he.Je hebt btw helemaal geen award gewonnen!
Hey, ge-jaguariseerd(fout) Jagquote:
cheilquote:
Goed goed, dit keer op tijd thuis.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Hey, ge-jaguariseerd(fout) Jag
Goed hoor. Ik heb net een kwart van het bureau opgeruimd.
Alles hier en met jou ook nog goed?
Je kan natuurlijk ook overdrijvenquote:
sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook overdrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |