Wat doe je nu dan op de pc?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef Lianne__ het volgende:
IK MAG NIKS MEER THUIS
Lekker bezig ben je..... Hopelijk pakken je ouders het beter aan als ze je betrappen.quote:
Je vader ging zeker "even sigaretten halen". Zou ik ook doen, met zo'n leugenachtig, niet-lerend kind.quote:
jawel hoor..quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef sr_firewire het volgende:
Proefwerken
Maar goed, je bent nog niet in staat om zelf beslissingen te maken ???
En dat ze dan je vrienden gaan opbellen om te vragen of je nog huiswerk hebtquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En zo gauw je daar achter bent, niks meer in je agenda zetten
Dit moet een goed punt gaan worden zoquote:
Ik moet alle 4 5 6e jaars vwo chemie stof (40%) + 60% nieuwe stof leren in 3 weken...en tussen elke tentamen hebben we een week vrijquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:35 schreef Repeat het volgende:
ik heb....... tentamens.
en niet eens nu, maar in het algemeen, veel erger
Ik heb OOK nog genoeg chantage rommel hoor..!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:29 schreef Mar-K het volgende:
Wehe, helaas Lianne__, nu heb ik thuis weer chantage voer, stiekem internetten als je moet leren![]()
![]()
jij hebt ALTIJD vrij..quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef Maikuuul het volgende:
Ik nietik heb nog 4 dagen vrij ofzo whehe
Niet :/ komende week moet ik weer naar school, en dan over 4 weken weer vakantie want dan ist carnavalquote:
Carnaval..quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet :/ komende week moet ik weer naar school, en dan over 4 weken weer vakantie want dan ist carnaval![]()
200...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:34 schreef DR878 het volgende:
Ik heb volgende week een toets van 200 open vragen..krijgen we 4 uur voor
4 uur... Da's 72 seconden per vraag.. Da's wel opschieten ja!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:35 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
200...
''en dan loop ik te klagen.. ''
die 2e klas proefwerken ook altijdquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb morgen Grieks proefwerk van 450 woorden en een heel boek grammatica.
3e!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
die 2e klas proefwerken ook altijd
Ja, en Nederlands en Frans zijn lekker uitgesteld!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef fallrite het volgende:
Proefwerken in de onderbouw, dat waren nog eens tijden
OMFG>>!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:02 schreef yosander het volgende:
En dan heb ik morgen wiskunde repettie en twee so's informatiekunde![]()
Anders zet je dit gesprek ff voort in PUB.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:10 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
OMFG>>!
heb jij nog informatiekunde?
in wat voor hokey-pokey klas zit je..!
Anders hou jij gewoon je mond..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anders zet je dit gesprek ff voort in PUB.
Ik vroeg mij dat gewoon af.. omdat ik al in geen eeuwen meer informatiekunde heb..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef fallrite het volgende:
[..]
Anders maak jij niet dergelijke opmerkingen over iemands toetsen/school/klas
Kunnen we nog aardiger doen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anders sterf je ff een gruwelijke kippehoest-dood.
let op de pi!!
Mijn middelbare school had bijv. geen vak informatiekunde maar wel informaticaquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Ik vroeg mij dat gewoon af.. omdat ik al in geen eeuwen meer informatiekunde heb..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |