Ja, ik vind ze wel meevallen, als je in Disney World woontquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef Girly het volgende:
Ik snap niet dat dit serieus genomen kan worden in een officieel boekje.
Of vinden jullie de namen meevallen?
Pippi roept voor de oudere jongere meteen dat meisje met die rode vlechtjes op...quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze wel meevallen, als je in Disney World woont![]()
Alleen Pippi is geloof ik wel redelijk geaccepteerd, mijn keuze zou het niet zijn.
Ik let daar wel heel erg op. Maar ja heb vorige week nog een heel verhaal geschreven waar ik allemaal op let met namen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:39 schreef Tazz het volgende:
Ik lees al een tijdje dit topic, maar wat ik me nu afvraag, houden jullie ook rekening bij het namen kiezen, dat sommige namen zich erg lenen om te pesten? Of iets anders uit te spreken, dat je er hele rare dingen van kan maken?
Ik heb niet hele sterke voorbeelden beschikbaar, maar er is stukje van de vliegende panters (cabaret groep) die alle namen belachelijk kunnen maken...
"ingrid, moet ie daar in grid? Dat is zielig..."
"Loes, ik zie je poes" etc
Ook combinaties van voorletters en/of achternaam die aanleiding kunnen geven?
"Dag mevrouw mag Schehehe...schehehaa....scheheredingus buiten spelen?"quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef Girly het volgende:
ik heb laatst samen met mijn vriend een namenboekje (Het voornamen dagboek heet het ) gekocht, en daarin stond een bladzijde met als titel Sprookjesachtige namen, was natuurlijk wel erg benieuwd, maar schok eigenlijk toen ik de namen zag:
(pik ff de ergste eruit)
Alladin, Sinbad,Simba,Tinkerbell,Nemo, Peter-pan,
Pocahontas,Pippi,Janneman,Scheherezade,Pluk
Ik snap niet dat dit serieus genomen kan worden in een officieel boekje.
Of vinden jullie de namen meevallen?
Het liedje Annelies van Brigitte Kaandorp!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:59 schreef MeNicole het volgende:
Ik let daar wel heel erg op. Maar ja heb vorige week nog een heel verhaal geschreven waar ik allemaal op let met namen.
Ik zou dus nooit en Annelies doen: Annelies kattie pies!!
Dus een naam zoeken is hier heeeel moeilijk!!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:38 schreef snoopy het volgende:
in het Parool vandaag bij de familieberichten: Armen van der Ploeg![]()
Arme Armen![]()
Deez is beter "Lieve Lievequote:Op woensdag 25 januari 2006 20:38 schreef snoopy het volgende:
in het Parool vandaag bij de familieberichten: Armen van der Ploeg![]()
Arme Armen![]()
Mijn dochtertje heet Lieve....vandaarquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef snoopy het volgende:
Mijn achternichtje heet Lieve. Dat vind ik idd wel lief![]()
Oeps sorry was me eigenlijk helemaal ontschotenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:58 schreef Rewimo het volgende:
Ben nog steeds erg benieuwd naar het al dan niet accepteren van Pedo
Het is mijn klasgenootjes nooit gelukt om op mijn voornaam (Kirsty) een rijmwoord te kunnen vindenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:02 schreef Jelief het volgende:
Ik heb inderdaad ook wel gelet op dingen als annelies-pies enzo maarja zoals gezegd kinderen verzinnen altijd wel iets om mee te pesten.
Nou gelukkig maar! Niet dat ik dat een mooie naam vind, maar alles beter dan Pedoquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nee de naam is niet geacepteerd, althans ik denk van niet, want toen ik het kaartje te zien kreeg, stond er heel braaf PedRo op.
Goddank.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nee de naam is niet geacepteerd, althans ik denk van niet, want toen ik het kaartje te zien kreeg, stond er heel braaf PedRo op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |