Gelukkig maar, hè? Anders was het echt niet best gesteld... Ik tekende toen veel poppetjes en daar bedacht ik dan verhalen omheen, vandaar de fantasienamen. Ik zie in Het Schrift ook de hele ontwikkeling van poppetjes tot lievelingsboeken (Ninnoc, anyone?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:22 schreef Luchtbel het volgende:
Haha wat grappig. Ik ben maar een jaar ouder maar ik dacht in die tijd echt niet na over de namen van mijn eventuele kinderen maar geloof dat het goed is dat jij toen vast begonnen bent met denken![]()
Ik ken een Marin (jongen), waar het me een beetje aan doet denken... Maar voor mij valt het onder mijn fantasienamen, hihiquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:23 schreef Tobbes het volgende:
Sarin; is dat een jongens of een meisjesnaam?
het is de naam van een zenuwgas (daar hebben ze in een japanse metro jaren geleden een slachting mee aagericht)quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:23 schreef Tobbes het volgende:
Sarin; is dat een jongens of een meisjesnaam?
waren ze niet gewoon de t vergeten bij de aangifte?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik ken een Marin (jongen), waar het me een beetje aan doet denken... Maar voor mij valt het onder mijn fantasienamen, hihi![]()
Nee, Marin van Marinus...quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waren ze niet gewoon de t vergeten bij de aangifte?
Bekend!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:31 schreef Principessa het volgende:
Gelukkig maar, hè? Anders was het echt niet best gesteld... Ik tekende toen veel poppetjes en daar bedacht ik dan verhalen omheen, vandaar de fantasienamen. Ik zie in Het Schrift ook de hele ontwikkeling van poppetjes tot lievelingsboeken (Ninnoc, anyone?)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef Principessa het volgende:
ja hè![]()
Oh en ik heb hem (het schrift) nu ook écht gevonden... Symony, Sammelinde, Nizette, Nerinde, Violante... Ik leg hier wel mijn hele ziel en zaligheid op tafel...
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef Principessa het volgende:
[..]
ja hè![]()
Oh en ik heb hem (het schrift) nu ook écht gevonden... Symony, Sammelinde, Nizette, Nerinde, Violante... Ik leg hier wel mijn hele ziel en zaligheid op tafel...
![]()
Nigel vindt ik dan wel weer mooi voor een gemengd kindje (zoals ik dus heb). Maar ik wil eigenlijk alleen maar Engelse namen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef dutchie het volgende:
Vroeger toen ik een jaar of 13-14 was zou ik een jongen Niger (Naidjer) genoemd hebben.
En meisje Kirsten, maar daar heb ik ook helemaal niks meer mee. Meghan vond ik ook leuk. Zat een beetje in de Engelse fase toen. Die mooie pubertijd.
Dat is dus mijn echte naam en ik wou vroeger altijd Diana heten, naar mijn oma.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:04 schreef bixister het volgende:
ach ja, daar is ie voor bedoeld toch?ik had het al op de lagere school: toen wilde ik liever patricia heten.
![]()
Idd Faja, daar passen die namen veel beter bij dan bij dat Hollands welvaren wat ik hier heb lopen. Zelf heb ik een wat zuidelijke uitstraling, dus als de volgende dat ook heeft vind ik die namen ook niet passen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Nigel vindt ik dan wel weer mooi voor een gemengd kindje (zoals ik dus heb). Maar ik wil eigenlijk alleen maar Engelse namen.
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:04 schreef bixister het volgende:
ach ja, daar is ie voor bedoeld toch?ik had het al op de lagere school: toen wilde ik liever patricia heten.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |