shit moet deel 14 zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:27 schreef Nonneke het volgende:
*uit lurkstand kruipt*
Ik ken 2 broers, Mark en Leon (zonder streepje) vind ik ook een leuke combi, maar dat kan natuurlijk ook gewoon komen omdat ik het mn hele leven al hoor![]()
*terug kruipt*
Dat was bij de naam van mijn vriend ook, naast de Ridders en Drakes kreeg ik er ook ontzettend veel uitheems klinkende namen bij... Terwijl hij echt een achternaam heeft in de de categorie "Pieters"...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Krijg ik uit die namen link als ik vriends achternaam intik, toch wel heeeeeel fout deze namen hoorT lijkt wel alsof ie een Turkse achternaam heeft ofzo met die vreemde voornamen maar dat is helemaal niet zo!
't Is alleen wel typisch dat ik met mijn eigen achternaam echt héél andere namen kreeg dan met zijn achternaam. Met mijn eigen achternaam kreeg ik meer dingen als Wilhelmina etc.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:00 schreef bixister het volgende:
volgens mij staat op die site nergens dat met de achternaam rekening wordt gehouden. je kunt hem er alleen achter zetten zodat je zelf kunt zien of je het vindt matchen.
ja, maar als je nog een keer zijn achternaam doet krijg je wéér heel andere namen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:13 schreef innovative het volgende:
[..]
't Is alleen wel typisch dat ik met mijn eigen achternaam echt héél andere namen kreeg dan met zijn achternaam. Met mijn eigen achternaam kreeg ik meer dingen als Wilhelmina etc.
'Wat een mooie naamquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:30 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:
ik heb een nichtje die Carlin heet, kunnen jullie daar wat mee?
edit: of is het een nichtje dat Carlin heet?![]()
Dat. Meisje is namelijk een verkleinwoord en dus onzijdig. Bij onzijdige woorden gebruik je 'dat'. Bij mannelijke en vrouwelijke 'die'. Dus 'een nichtje dat Carlin heet' en 'een nicht die Carlin heet'.quote:[quote]Op woensdag 18 januari 2006 16:30 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:
ik heb een nichtje die Carlin heet, kunnen jullie daar wat mee?
edit: of is het een nichtje dat Carlin heet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |