Ben bang dat het dan juist chaos wordt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef jna het volgende:
[..]
ze hebben besloten dat er geen Ajax supporters mogen komen maar dat zeggen ze alleen nog niet.
stel je eens voor zeg...
In zijn uitspraken (niet alleen op AJAX.nl, maar ook in andere media) komt Nourdin Boukhari wel érg volwassen over, zou hij dan de routinier zijn die Ajax naar successen zal leiden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:35 schreef Suijk het volgende:
Zelfs Boukhari zelf is het eens dat hij niet bij Ajax past.
Zoveel goede middenvelders hebben we volgend seizoen anders niet meer, zeker als Galasek ook nog weg gaat houden we weinig meer over. Daarnaast kan Joey volgens mij ook prima als rechtshalf in een 4-3-3 spelen. Hij is gratis, bekend met de nederlands cultuur dus waarom niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Centrale middenvelders hebben wij niet nodig, zeker niet als we op termijn weer 4-3-3/3-4-3 gaan spelen, Ajax moet nu gewoon eens een paar vleugelspelers aantrekken.
Ik zie het wel zover komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef jna het volgende:
[..]
ze hebben besloten dat er geen Ajax supporters mogen komen maar dat zeggen ze alleen nog niet.
[
In de jeugd (o.a. Robbert Schilder) lopen ook nog wat groeibriljantjes die centraal op het middenveld uit de voeten kunnen en met Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder, Olaf Lindenbergh en Urby Emanuelson hebben we nog aardig wat lopen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zoveel goede middenvelders hebben we volgend seizoen anders niet meer, zeker als Galasek ook nog weg gaat houden we weinig meer over. Daarnaast kan Joey volgens mij ook prima als rechtshalf in een 4-3-3 spelen. Hij is gratis, bekend met de nederlands cultuur dus waarom niet?
Daar kun je je nog wel eens flink in vergissen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:47 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik zie het wel zover komen
Maar een chaos zal het dan niet worden.
Nep dusquote:demaradonas schreef:
Jullie hebben goed opgelet!! ;B :B
Zodra ik het echte shirt heb zal ik het hier plaatsen
Want? Dan waren jullie niet gedegradeerd?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Had ons Ananas vorig jaar maar gegeven, toen wij hem wilden hebben
Hehe wat een bastardquote:
Omdat ik jaren onregelmatige diensten, dus ook de weekenden heb moeten werken en daardoor zelden of nooit naar een uitwedstrijd kon.quote:
leg uit?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar kun je je nog wel eens flink in vergissen.
Als hij er +- 3 had gemaakt niet inderdaad. Slechter dan die Janssen van RKC die we toen een half jaar kregen zal hij niet geweest zijn iig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Want? Dan waren jullie niet gedegradeerd?
Yeah right.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Tobbes het volgende:
Als wij deze spelers aan hun contract hadden gehouden, hadden ze dit seizoen nog in een Ajax shirt gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |