Dat is zo nobohemian.quote:
Woon je in één huis met Mooie Friese meidquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:46 schreef Capa het volgende:
(dat rare kleine mens met dat verschrikkelijke Friese accent en dat griezelige gezicht)
Kan je lekker aan d'r gedragen slipje ruikenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef Capa het volgende:
Ik constateer nu trouwens dat het gevaarte het pand heeft verlaten.![]()
Als ik had kunnen kiezen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:53 schreef nokill het volgende:
omg wie gaat er dan ook met een rare meid op kamers wonen dat botst neem een vriendin en kick haar eruit
Zeg!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Razor21 het volgende:
Kan je lekker aan d'r gedragen slipje ruiken![]()
Hmm..tasty.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kan je lekker aan d'r gedragen slipje ruiken![]()
Hij woont niet bij een Asiatisch wijf in.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:00 schreef DoctorB het volgende:
die geprognotiseerde anderhalf uur is ernstig ingekort...
Misschien schijt ze altijd in bad (vandaar de stank) en heeft ze last van obstipatie (vandaar 1,5 uur)
maar vandaag was ze aan de dunne en had ze het bad in 5 minuten helemaal vol gescheten.
Badder ze, zou ik zeggen.
ze is nu weg dus slot vervangen en op slot doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Capa het volgende:
[..]
Als ik had kunnen kiezen.Ze woont er al een jaar of 10; ik 4.
Locatie + pand is onovertroffen (midden in centrum + historisch), huur is laag.
En voordat ik ga samenwonen met een vriendin moet de oorlog uitbreken.
Dus.![]()
Klinkt als een tactisch uitgedacht plan maar je kent de context niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:58 schreef DoctorB het volgende:
Druk op de bel.
klop na een paar minuten op de badkamer deur en zeg dat het haar zijn en dat je ze hebt binnen gelaten en dat ze nu op haar zitten te wachten.
Als ze vervolgens vraag (op authentiek friesche wijze) "hoesoa dann?" zeg je dat ze dat niet wilden zeggen en loop je weg.
Binnen 2 minuten is de badkamer beschikbaar.
leuk ben jij zitten wij weer met zo'n gek op ons landquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:10 schreef DoctorB het volgende:
is het haar huis?
zo nee, helemaal GEK maken en terugjagen naar die fryske taferelen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:03 schreef Capa het volgende:
Ze gilt in haar slaap, heeft een soort van militaire wekker die 's ochtends het gansche huis op zijn grondvesten doet dreunen en als JIJ na twaalven de muziek iets te hard zet naar haar smaak, komt ze dat niet gewoon zeggen maar begint ze door haar kamer heen te stampen net zolang totdat jij denkt: zouden die signalen voor MIJ bedoeld zijn of doet ze gewoon een hysterisch dansje?
roflquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:00 schreef DoctorB het volgende:
die geprognotiseerde anderhalf uur is ernstig ingekort...
Misschien schijt ze altijd in bad (vandaar de stank) en heeft ze last van obstipatie (vandaar 1,5 uur)
maar vandaag was ze aan de dunne en had ze het bad in 5 minuten helemaal vol gescheten.
Badder ze, zou ik zeggen.
Leuk topicquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:56 schreef Capa het volgende:
[..]
Als ik had kunnen kiezen.Ze woont er al een jaar of 10; ik 4.
Locatie + pand is onovertroffen (midden in centrum + historisch), huur is laag.
En voordat ik ga samenwonen met een vriendin moet de oorlog uitbreken.
Dus.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |