geslacht: vrouw.quote:
Dat maakt voor de S gelukkig niet zo veel uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:46 schreef MasterDisaster het volgende:
...de S hangt verkeert om...
Het was volgens mij de bedoeling dat er 'slopen' zou staan in plaats 'open'. Alleen is de garp mislukt blijkbaar.quote:
we krijgen binnenkort een nieuw gebouw alleen de vloeren waren niet sterk genoeg heb ik gehoord dus dat duurt nog ffquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:58 schreef tsjimp het volgende:
Tuig zijn jullie.. jullie maken de toekomst van jullie school kapot! Alles ten gronde!
Verkeert om als in een slag draaien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:58 schreef autocue het volgende:
[..]
"slopen dagen" dus, bezwaarlijk als ik het niet helemaal snap?
Nouquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
geslacht: vrouw.
Dus dat is ook geen maatstaaf.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:59 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Verkeert om als in een slag draaien.
Ach het is echt een bagger gebouw altijd muf en stinken, wc's die verstopt zitten...ik dacht dat we een jaar geleden al zouden verhuizenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:58 schreef nokill het volgende:
naast de M hangen een paar kleine plaatjes te klein
alles gaat mis in dat gebou >.<
straks die stomme gerrit weer te zeuren of het brandalarm gaat weer es
je moet gewoon een pc uit het raam gooien op de auto van een leeraar hebben wij ook es gedaan das wel leuk
ja, kijk dat veranderd de zaak natuurlijk, als er ook mannen zijn die het niet snappen, is dit wel een hopenloos topic.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
NouEr reageren anders ook mannen die het niet snappen.
De S hangt verkeert om en moest een halve slag gedraait zijn. maar die foto is wazig camera foons zijn baggerquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:03 schreef Alicey het volgende:
Ben ik de enige die nog steeds niet snapt wat er nu verkeerd om is/was?
Tussen "Lyceum" en "Open" hebben ze de letters "Sl" geplaktquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:03 schreef Alicey het volgende:
De S is toch gewoon een S?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:04 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
De S hangt verkeert om en moest een halve slag gedraait zijn. maar die foto is wazig camera foons zijn bagger
ik denk ( maar weet het niet zeker) dat het blaadje met de VETGEDRUKTE kant naar binnen is geplakt ipv andersomquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:03 schreef Alicey het volgende:
Zover was ik. Maar de S is iets mee volgens TS.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tussen "Lyceum" en "Open" hebben ze de letters "Sl" geplakt.
Ik dacht eerst dat de grap was dat er helemaal geen open dag was (wat dan an sich wel weer grappig zou zijn).
Hmm... Dat zou nog kunnen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik denk ( maar weet het niet zeker) dat het blaadje met de VETGEDRUKTE kant naar binnen is geplakt ipv andersom
Kan trouwens niet, want aan de binnenkant is het een omgedraaide S, dus dan zou het geen S zijn. Ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik denk ( maar weet het niet zeker) dat het blaadje met de VETGEDRUKTE kant naar binnen is geplakt ipv andersom
De S is omgedraaid. Want de witte rand onder is groter dan de witte rand boven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zover was ik. Maar de S is iets mee volgens TS.
je word ook altijd lekker verkouden als je er zitquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Ach het is echt een bagger gebouw altijd muf en stinken, wc's die verstopt zitten...ik dacht dat we een jaar geleden al zouden verhuizen
Aha.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
De S is omgedraaid. Want de witte rand onder is groter dan de witte rand boven.
Maar ook dat is niet grappig.
Wel jammer dat hij het een grap noemtquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:07 schreef Ingridh007 het volgende:
Fijn dat TS em zelf ook matig vindt.
Nee. Voor "open" zijn de letters "sl" erbij gehangenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
De S is omgedraaid. Want de witte rand onder is groter dan de witte rand boven.
Maar ook dat is niet grappig.
Zijn vast MBOersquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:07 schreef Ingridh007 het volgende:
Fijn dat TS em zelf ook matig vindt.
Dat had ik gezegd ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:08 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee. Voor "open" zijn de letters "sl" erbij gehangen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja, kijk dat veranderd de zaak natuurlijk, als er ook mannen zijn die het niet snappen, is dit wel een hopenloos topic.
[afbeelding]
he this Friesland hier letten wij heel naukeurig op alle spellingquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat had ik gezegd ja.
Maar daarnaaaaast was de S verkeerd om opgehangen, ofzo.
Oja. De tweede helft van het topic vond ik al niet meer de moeite waard om nauwkeurig door te lezen. Excuus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat had ik gezegd ja.
Maar daarnaaaaast was de S verkeerd om opgehangen, ofzo.
Dan moet je de andere kant eens zienquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:06 schreef frankium het volgende:
wat een oudgebouw zeg. !
Sowieso nogal krom waarom een opendag als de school toch verhuist?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:18 schreef Crizje het volgende:
Als ik trouwens naar een open dag zou gaan en ik zou zien dat de school dit soort vellen achter het raam plakt ter ere van de Open Dag, zou ik niet voor zo'n school kiezen trouwens.
Omdat ze volgend jaar wel nieuwe leerlingen nodig hebben om hun bestaan te garanderen, seniele mongoolquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:23 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Sowieso nogal krom waarom een opendag als de school toch verhuist?
dat vraag ik mezelf ook nog elke dag afquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Omdat ze volgend jaar wel nieuwe leerlingen nodig hebben om hun bestaan te garanderen, seniele mongool. Wat voor opleiding geven ze daar for god sake? Zal wel niet hoogstaand zijn wat ze er af leveren...
Prutserquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Omdat ze volgend jaar wel nieuwe leerlingen nodig hebben om hun bestaan te garanderen, seniele mongool. Wat voor opleiding geven ze daar for god sake? Zal wel niet hoogstaand zijn wat ze er af leveren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |