quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:49 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
besteld
zal vast geen hele exciting game zijn, maar alleenScrat
maakt het al de moeite waard
Boeiend, zijn toch altijd screens en filmpjes uit die demo levelsquote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
http://www.hyrule.net/?get=newsview&date=1262&lan=en
Ik verkeer ook al in een zenfase waarin ik alle info over Zelda probeer buiten te sluitenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:38 schreef Darkzell het volgende:
Ik hoef eigenlijk niks meer te weten over Zelda:TP. Wil alles gewoon zelf ontdekken dadelijk en spelen ga ik hem toch wel. Nu nog alleen die release
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:43 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik verkeer ook al in een zenfase waarin ik alle info over Zelda probeer buiten te sluiten.
Wind Wakerquote:Op zondag 5 maart 2006 22:42 schreef GaRleC het volgende:
Is er eigenlijk al een zelda op de GC ? bhalve die 4 swords?
In je eentje kun je het spel met een normale Gamecube controller spelen.. Alleen komt dit spel alleen tot zijn recht als je het met minimaal 2 mensen speelt. Dus zoek iemand met een GBA (of 2) en koop samen het spel.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef Hellrazor het volgende:
is zelda four zwords de moeite waard als je in je eentje gaat spelen ? , en kan je zonder gba spelen ?
Ja hoor, ook in de singleplayer is het een overheerlijk spel.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef Hellrazor het volgende:
is zelda four zwords de moeite waard als je in je eentje gaat spelen ? , en kan je zonder gba spelen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |