Maar hij eet mn hoofdquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoofd eraf schieten is toch wel het beste, en dan dat beest neerschieten.
Meer afstand houden danquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:03 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Maar hij eet mn hoofd
Gisteren ook, langs de hele invasie van die klote-monniken, komt er nog een. Schiet hem in zn been. Hij ligt met zn kop naar mij toe, ik schiet op zn kop, alien erui, kop dr af. bah
Het scheelt niet echt veel. Je zal merken dat het beeld soms helderder is en er zijn zogenaamd minder trillingen. (Wat ik zelf niet heb gemerkt)quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:03 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ik heb hier Resident Evil Zero liggen, Splinter Cell, Waverace en XIII allen nog niet gespeeld. En daarnaast nog een half afgespeelde Zelda WW omdat ik het zeilen zo beu was en Mario Sunshine. Op welke ga ik me focussen?
Scheelt zo'n RGB kabel nou veel i.v.m. een normale?
PS2 en Xbox is EA, GameCube versie is uitgegeven door Nintendo. Overigens heb ik de GameCube verise ook wel eens voor 10 euro gezien, maar bij die onlineshop is het inmiddels uitverkocht.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:33 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Waarom kost Soul Calibur 2 voor xbox en ps2 ¤15 en voor de gamecube ¤30?![]()
![]()
Ik blijf het dom vinden.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:05 schreef Thomper het volgende:
[..]
PS2 en Xbox is EA, GameCube versie is uitgegeven door Nintendo. Overigens heb ik de GameCube verise ook wel eens voor 10 euro gezien, maar bij die onlineshop is het inmiddels uitverkocht.
Waar kan ik die psies vinden ? en hoe versla ik hem ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:23 schreef Tware het volgende:
Jawel, als je zo'n groot beest dat cyclonen veroorzaakt verslaat (midden op zee is die ergens), dan krijg je een song waarmee je kan warpen![]()
Waarom staan er geen Pikmins in jouw gamecollectielijst?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Party 7
Mario Superstar Baseball
Odama
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Ye Olde Side-Scroller (is misschien gecanceld)
En ik krijg die Viewtiful Joe vechtgame nog deze week
Heb ze allebei gehad, maar weer weggedaan voor andere, betere, leukere en toffere gamesquote:Op zondag 26 maart 2006 23:28 schreef Oksel het volgende:
[..]
Waarom staan er geen Pikmins in jouw gamecollectielijst?
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ze allebei gehad, maar weer weggedaan voor andere, betere, leukere en toffere games![]()
Ik koop af en toe wel slechte spellen, Metroid Prime, GTA, ICO... etcquote:Op zondag 26 maart 2006 23:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Pikmin wegdoen..Shame on you!
Ik verkoop nóóit spellen.. ook geen slechte, want die komen bij mij het huis niet in.
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik koop af en toe wel slechte spellen, Metroid Prime, GTA, ICO... etc
Is dat Roy leuk vind is meteen een goed spel (zie zijn reviews), en vica versa.quote:
Dat je de beste uit het rijtje dan weer net níet bold maakt, is wel weer een beetje jammer.quote:
Toevallig, ik ben ook weer begonnen vandaagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:12 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond met een maat van me weer met RE4 begonen....wat een spel is het toch
Als ze de GC hadden verkocht met die spel en de klep dicht gesoldeert was het het geld al meer dan waard geweest
dat is juist cool! Ik heb het ook al een tijdje niet gespeeld, maar was net begonnen met disc 2. Op een gegeven moment kom je bij een monster in een opgesloten kamer die opeens vrij komt... ik kreeg em maar niet kapotquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:43 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb juist even pauze genomen van Resident Evil.. Heel stuk met die klote monniken achter de rug, dat was mij toch iets te claustrofobisch.
Heb je die gekochtquote:Op woensdag 29 maart 2006 07:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Odama ligt in de winkels trouwens
En VJ: Red Hot Rumble is een kutgame
chibi robo komt dacht ik dezemaand uit in europaquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:35 schreef SoSolid het volgende:
Waar bestellen jullie je online games? Ik wil chibi robo. Ik ben net een tijdje begonnen om RE4 op hard uit te spelen. Net het kasteel binnen. Pffff en als je daar dan in die grote hal met die 2 vijvers komt en die 10000000 monniken.... hmmm ik kom er maar niet langs.
edit: sorryquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
chibi robo komt dacht ik dezemaand uit in europa![]()
quote:Closing Comments
Harvest Moon: Magical Melody will be the final GameCube version, and it is by far the best. The sheer depth of gameplay will impress even the most seasoned veterans, and the difficulty is there as well. While it will be a bit of a struggle for new players, Magical Melody is well worth the learning curve. The package isn’t perfect, suffering from dated graphics and bland audio, but it has it where it counts. For anyone who considers themselves a true Harvest Moon fan, this one simply can’t be passed up.
------
8.0 Presentation
There are a ton of elements brought back from the originals, but a bit more life in the AI would have helped a ton.
5.5 Graphics
True, the gameplay is what makes Harvest Moon spectacular. It seems that gameplay was the only focus, however, as this one looks like a less-than-average Animal Crossing design.
6.0 Sound
Basic, but gets the job done. There isn’t anything special happening with the audio presentation, but the compositions can still be quite catchy.
8.5 Gameplay
Magical Melody is just as tough as the originals, offers a ton of depth and is a blast to play, whether you’re a seasoned veteran or first-time farmer.
8.0 Lasting Appeal
This one will last you until Harvest Moon for Revolution and beyond. The only annoyance is the simplicity of special events.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |