maar die multiplayer bijft gewoon 1 van de bestequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:14 schreef speknek het volgende:
Ik vond Timesplitters 2 nogal tegenvallen. Bood weinig vernieuwends en de singleplayer missie had je de eerste keer in drie uur uitgespeeld.
Die moet je echt uitspelen... ik vond hem echt de moeite waard.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:15 schreef Hellrazor het volgende:
games waar ik aan ben begonnen en nooit heb afgemaakt
Beyond good & evil
quote:Chibi-Robo is, quite possibly, the best game I've played this year. While it's not for everyone, those who are willing to look past what they could consider childish graphics, and an obsession with housework that's nearly as strong as your mum's, will find a title with as much heart as there is fun wrapped up into a four-inch-tall bundle. Chibi-Robo doesn't deserve to be relegated to being a mere cult hit. Buy a new doorstop.
8/10
quote:the game does, at points, feel like a really great Toy Story game.
quote:Neither is Chibi-Robo particularly difficult; much more an 'experience' than a gaming challenge.
quote:It's honestly one of the most touching games I've played in ages, and it's these scenes, with Chibi-Robo as a quiet, passive observer, that make it so heartbreaking when your time in his world comes to an end.
Ja, het is ook echt een Roy site, alleen vonden zij ICO dan weer wel heel tof.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn God, ik hou van Eurogamer echt waar![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63273
[..]
Meer quotes:
[..]
[..]
[..]
![]()
En ze gaven Kameo een 5. Maar we zitten voor 90% met elkaar op één lijn jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, het is ook echt een Roy site, alleen vonden zij ICO dan weer wel heel tof.
Idd, het spel lijkt heel erg op een toy story game, maar dan veel beterquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn God, ik hou van Eurogamer echt waar![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63273
[..]
Meer quotes:
[..]
[..]
[..]
![]()
dat spel moet je echt uit spelenquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:20 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. Resident Evil 4 wordt wel snel moeilijk zeg. Kwam gisteren aan bij mannetjes die sticks of dynamite naar mij gooien.. damn.
Spring ik een huisje in, staat er nog 1 om de hoek met een staaf dynamiet! Vette pech begin maar opnieuw... moeilijk moeilijk
Die gamessmaak ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Katamari vind ik maar een kutgame...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Katamari vind ik maar een kutgame...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net een regendans gedaan met de kikkers in de tuin![]()
Dat zijn ook twee zeer veel opelkaar lijkende gamesquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
BERNIE! NIEUWE CHIBI ROBO SCREEN!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Wel opletten hequote:
Een week voor de release cancel je de bestelling waarschijnlijk (SOTC).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel opletten heOkami staat al maanden in bestelling.
Die ligt hier ook gewoon op mn kamer hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Een week voor de release cancel je de bestelling waarschijnlijk (SOTC).
Ik hou er wel van, de tekst is natuurlijk geen hoogstaand proza maar gecombineerd met dat filmpje krijg ik er best een adrenalinerush van. Krijg er helemaal weer zin van om het te spelenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, jammer dat het kutmuziek is, maar ziet er wel tof uit
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:39 schreef Marble het volgende:
Supervet gemonteerd RE4-filmpje
Wat een werk moet dat geweest zijn, alles gelijk leggen met de muziek en zo.
Tof hequote:Op maandag 20 maart 2006 21:21 schreef Cheiron het volgende:
AAAAAHHH!
Ben nu in het kasteel, maak een prison open, zit daar zo een vega-wannabee-motherfucker (jaja, teveel sopranos gekeken)! Eerste keer Ashley en ik dood, tweede keer bijna al mn healing shit moeten gebruiken om het te overleven.
Stukje verder, al die kutmonniken. Ik schiet er 1 de kop af, maar achter mn rug gaat Ashley bij een monnik op de nek. Dus ik draai mij op en schiet die klootzak in zn been. Op dat moment zie ik ietsdoor het beeld komen en vreet die alien-monnik-klootzak mn kop eraf!
Zwaar psyched nu... damn! Even pauze maar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ohhh thank god!1quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:23 schreef Tware het volgende:
Jawel, als je zo'n groot beest dat cyclonen veroorzaakt verslaat (midden op zee is die ergens), dan krijg je een song waarmee je kan warpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |