Maar hij eet mn hoofdquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoofd eraf schieten is toch wel het beste, en dan dat beest neerschieten.
Meer afstand houden danquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:03 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Maar hij eet mn hoofd
Gisteren ook, langs de hele invasie van die klote-monniken, komt er nog een. Schiet hem in zn been. Hij ligt met zn kop naar mij toe, ik schiet op zn kop, alien erui, kop dr af. bah
Het scheelt niet echt veel. Je zal merken dat het beeld soms helderder is en er zijn zogenaamd minder trillingen. (Wat ik zelf niet heb gemerkt)quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:03 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ik heb hier Resident Evil Zero liggen, Splinter Cell, Waverace en XIII allen nog niet gespeeld. En daarnaast nog een half afgespeelde Zelda WW omdat ik het zeilen zo beu was en Mario Sunshine. Op welke ga ik me focussen?
Scheelt zo'n RGB kabel nou veel i.v.m. een normale?
PS2 en Xbox is EA, GameCube versie is uitgegeven door Nintendo. Overigens heb ik de GameCube verise ook wel eens voor 10 euro gezien, maar bij die onlineshop is het inmiddels uitverkocht.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:33 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Waarom kost Soul Calibur 2 voor xbox en ps2 ¤15 en voor de gamecube ¤30?![]()
![]()
Ik blijf het dom vinden.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:05 schreef Thomper het volgende:
[..]
PS2 en Xbox is EA, GameCube versie is uitgegeven door Nintendo. Overigens heb ik de GameCube verise ook wel eens voor 10 euro gezien, maar bij die onlineshop is het inmiddels uitverkocht.
Waar kan ik die psies vinden ? en hoe versla ik hem ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:23 schreef Tware het volgende:
Jawel, als je zo'n groot beest dat cyclonen veroorzaakt verslaat (midden op zee is die ergens), dan krijg je een song waarmee je kan warpen![]()
Waarom staan er geen Pikmins in jouw gamecollectielijst?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Party 7
Mario Superstar Baseball
Odama
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Ye Olde Side-Scroller (is misschien gecanceld)
En ik krijg die Viewtiful Joe vechtgame nog deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |